A vacsora után Charles hazahozott. Ennek már több napja. Szoktunk beszélni , de csak üzenetben, és elég ritkán. Már itt vagyok a reptéren és indulunk a fiúkkal jeddahba.
Az elég hosszú volt az út, és szinte úgy szálltunk le a gépről mint a hullák.
A szállodába érve semmi másra nem vágytunk, mint egy finom vacsorára és egy kiadós alvásra. Holnap már korán ott kell lennünk a pályán, hiszen délután már lemegy az első szabadedzés.
Miután megkaptuk a szállodába a szoba kulcsokat, gyorsan lepakoltunk és már mentünk is le az étterembe.
Mindent átbeszéltünk ami a hétvégével kapcsolatos, így holnap már felkészülten megyünk a pályára.
Nem tudom a fiúk mikor jönnek, ahogyan azt sem, hogy Kelly mikor lesz itt. Lesz egy fotózása még holnap és majdcsak utánna jön majd.
Este még beszéltem a szüleimmel is, apa megígértette velem hogy dedikáltatok neki egy sapkát a két ferrári pilótával.
Elég egyszerű feladatnak tűnt, ezért megnyugtattam hogy már a hétvégén meglesz neki.
Egy gyors zuhanyzás után már dőltem is be az ágyba. Annyira fáradt voltam, hogy szinte percek alatt már el is aludtam.Másnap reggel elég hűvős idő volt, ezért egy fekete farmert és egy szürke pulóvert vettem fel. Magamhoz vettem még a kabátomat, bár nem éppen vastag, de talán nem fogok benne megfagyni.
A fiúk már lent vártak a földszinten és már indultunk is el reggelizni.
-Elég zsúfolt lesz a mai nap. Felkészültél Zoe?
-Persze Jack, és ti?-kérdeztem vissza, de ő csak vigyorogva itta a kávéját.
-Mi mindig kislány. Na egyetek és menjünk.
-Jól van, ezt még megehetem? -kérdezett rá Dan is.
-Egyed, de kicsit gyorsabban.
-Valami baj van? Eléggé sietni akarsz.-furcsa volt hogy Jack ennyire sietett minket. Nem vagyunk késésben sőt, még elég korán van.
-Nem csak, már jó lenne menni.
-Persze hogy baj van, fél hogy újra találkozik azzal a csajjal akivel tavaly kavart itt.-én csak döbbent tekintettel néztem rá.
-Na ne, ez komoly?
-Ne már Zoe, csak te ne kezd el. Lehet már nem is dolgozik itt.
-De igen, reggel láttam a recepción. Még szerencse hogy elkerültétek egymást.-evett tovább Dan vigyorogva.
-Figyi, az sem biztos hogy emlékszik rád.-próbáltam vigasztalni, de nem sikerült.
-Hát ezt kétlem. Még egy ideig beszéltünk, de hanyagoltam.
-Hát Jack, ezt jól megcsináltad.-álltam fel az asztaltól, mert én befejeztem a reggelimet.
-Na gyere Dan, majd eszel a pályán, menjünk végre.-állt fel Jack is és már indult is ki az étteremből.
Mi csak egymásra néztünk Dannal is mentünk utánna.
Mire kiértünk a parkolóba, Jack már az autóba ült és minket várt.
-Ugye tudod hogy még este is itt lesz?-ültem be mellé, de ő csak a fejét rázta.
-Hát remélem nem. Indulhatunk?-mivel mind a hárman már a kocsiban voltunk, végre elindultunk a pályára.
Már elég sokan itt voltak, nem számítottam rá ,hogy reggel már ennyi ember lesz a pályán.
A fiúk gyorsan kipakoltak az autóból és már indultunk is el a média részleg felé.
Ahogy haladtunk el a paddockban majdnem az összes csapat már itt volt.
Amint odaértünk a fiúk már neki is álltak összeszerelni mindent. Még van egy óránk kezdésig, ezért én addig elmegyek a kávézóba és szerzek valami koffeint.
Épp a Red Bull előtt haladtam volna el, ha egy ismerős hang nem szól utánnam.
-Na nézzenek oda, mégcsak észre sem vesz.-megfordultam és Max állt velem szemben.
-Szia Max. Ne haragudj, de nem láttalak.
-Pedig ott álltam a garázs előtt. Kicsit elgondolkodtál, minden rendben?
-Persze, csak hiányzik a koffein. Épp a kávézóba tartok.
-Elkísérlek, úgy is van még időm.
Amúgy Kelly üzeni ,hogy holnap délután már itt lesz, és ha látlak akkor szóljak előre, hogy estére ne tervezz semmit.
-Ezért hívhatott volna engem is, de oké.
-Én is alig beszéltem vele, egész nap a fotózáson van.
-De holnap már itt lesz. Szerencsés vagy hogy ennyire támogat.
-Tudom, ő az én támaszom.-szinte csillogtak a szemei amikor a nőről beszélt. Látszik rajta hogy nagyon szereti.
-Nem mondta hogy mit tervez estére?
-Nem, csak annyit hogy ne tervezz semmit. Majd kiderül mit tervez.
Hello fiúk.-köszönt a velünk szembe jövő pilótáknak.
-Sziasztok. Hát ti merre mentek? -kérdezett rá Carlos egyből.
-A kávézóba, valakinek koffein hiánya van.-mutogatott a fejével felém a holland.
-Nagyon vicces, nem mondtam hogy kísérj el.
-Milyen férfi lennék, ha el engednélek egyedül? Meg amúgy is nekem is jól jönne most egy.
-Na mi az? Lecseréled a red bullt egy kávéra?
-Nem, de ha már oda megyek akkor iszok egyett. Ti merre mentek?
-A csapathoz indultunk, de még van időnk. Carlos nem akarsz inni egy kávét?-nézett Charles a csapattársára.
-De ihatunk egyett. Na akkor vamos.-már fordult is meg, és már indult is el a kávézó felé.
Max odacsapodott Carloshoz, így Charles velem sétált hátul.
-Mikor jöttetek?
-Tegnap este, és ti?
-Tegnap délután. Nem láttalak reggel a szállodába. Hol szálltatok meg?
-Tudod, nekünk nem egy 5 csillagos szállodába van a foglalásunk.
-Nagyon vicces Zoe. De komolyan.
-A terri well hotelba.
-Az nincs is tőlünk messze. Pont útba esik. Ha akarod este vissza viszlek, ha úgy végzel.
-Köszi, de majd meglátom. Lehet későn végzünk csak. Amúgy lenne egy kérésem.
-Na mondjad.
-Dedikálnátok Carlossal majd egy sapkát?
-Csak nem egy rajongónak? Mondtam Zoe, hogy a rajongónk leszel.-állt meg hirtelen és vigyorogva fordult felém.
-Nem nekem lesz. Apukámnak.
-Előbb apukádnak, később neked. De persze, nagyon szívesen.
-Köszönöm.
-Na gyertek már, így sose érünk oda.-jöttek oda hozzánk a fiúk, mert észre vették hogy megálltunk.
-Bocs, megyünk már.-indultunk el újra.
-Mi volt olyan fontos, hogy meg kellett állni?-kérdezett rá Max.
-Semmi, csak megbeszéltük ,hogy dedikálunk Zoénak egy sapkát.-árulta el Charles.
-Igen? Csak ti? És velem mi lesz Zoe? Tőlem nem kell? -kérdezett rá egyből Max.
-Bocsi, de csak tőlük kell.
-Na szép, tudod azt hittem hogy nem vagy rajongó.
-Nem is vagyok. Még mindig pártatlan vagyok.
-De tőlük mégis kell aláírás.-mutatott a két vigyorgó férfira a holland.
-Igen mert nem nekem lesz. Apukámnak kell.
-Neki én is adhatok.
-Ne erőlködj Max, ferrári fan. Tudod fronza ferrári.-szólt végre közbe Charles is.
-Hát persze ,olasz. Sejthettem volna. Na menjünk végre, mert sose lesz kávénk.Az interjúk elég jó hangulatban teltek. Mindenki nagyon bizakodó az autóval kapcsolatban.
Amint megvoltunk, nem sokkal később már kezdődött is az első szabadedzés.
Mondhatjuk akár azt is ,hogy nem éppen meglepő eredmény született. Az első helyen Leclerc lett, utánna Verstappen, valamint Sainz és Perez. Szinte ugyan az a felállás, mint tavaly.
Számított rá mindenki hogy ez a két csapat fog idén ismét dominálni, de sokan a mercédest is ide számították.
Sajnos eddig nem úgy alakul számukra a szezon, ahogy szerették volna. Szinte ugyan az a helyzet mint tavaly.
-Szia Lewis.
-Szia.-hiába mosolyogtam a férfira, ő csak közönyös arcal nézett rám. Nem szokott ilyen lenni, legalábbis eddig nem volt.
-Sajnos ahogy láttuk az első edzésen, az autó nem éppen olyan mint amilyenre mindenki számított. Mi történt a 8as kanyarban?
-Nem tudom, az autó nagyon alulkormányzott és elég nehéz így vezetni. Tavaly a delfinezéssel volt bajunk, idén viszont mintha az egész autó más lenne.
-Ez mégcsak az első edzés volt, még van időtök a versenyig alakítani az autón. Szerinted összefog jönni esetleg egy dobogós hely?
-Nem látom rá az esélyt. Én mindent belefogok adni, de lehet hogy ez kevés lesz. Majd meglátjuk.
-Oké, köszi Lewis.
-Szia Zoe.-kicsit sajnálom. Nem ilyen autót érdemel. Ő igazi tehetség, de a mercédes valamit nagyon elront ebben a szezonban.
A többi pilótával már jobb hangulatban telt az interjú. Mondanom sem kell ,hogy ki volt a legboldogabb.
Ahogy megvoltunk az utolsó interjúval, mi is neki álltunk készülődni.
Már raktam volna el a telefonomat a nadrágom zsebébe amikor láttam, hogy pár perce egy üzenetem jött.
- 10 perc múlva a kapunál várlak. C.L.
Na most mit tegyek?
Nem ígértem meg Charlesnak semmit, és nem nagyon értem ezt az üzenetet.
-Fiúk én megyek ha nem gond. Találkozok valakivel.
-Csak ugyan? És kivel?-kérdezett rá Jack.
-Csak nem egy pasi van a dologban? Pilóta?-kezdett el faggatni már Dan is.
-Nem, inkább egy pilóta barátnője. Kellyvel találkozók, majd holnap reggel az étteremben találkozunk. Sziasztok.- nem tudom miért mentem bele ebben a hülyeségbe. Ahogyan azt sem, hogy Charles mit szeretne.
YOU ARE READING
Love is the medicine (C.L)
FanfictionKét különböző ember, de mégis egyformák. Két idegen akiket a sors egymás életébe sodor.