45.fejezet

1.1K 54 0
                                    

Charles szemszöge:

Amikor Zoe, elmondta hogy el szeretne menni Rómába, kicsit meglepett vele. Persze szívesen mentem én is, de jó lett volna azért itthon kicsit pihenni.
Ez első esténken épp vacsorázni mentünk, amikor a rajongók észre vettek. Szeretem őket, és nagyon jól esett hogy mindegyik nagyon kedves volt Zoeval is. Már egyre ritkábban kap bántó hozászolásokat, pedig tudom hogy az elején elég nehéz volt neki.
Sokszor felajánlotta hogy megcsinálja a képet, aminek mindenki nagyon örült. Volt egy kisfiú, aki szinte olyan volt mint én kiskoromban. Még nagyon kicsi, de már tudja hogy mi akar lenni ha nagy lesz. És tesz is érte. Az hogy én vagyok a példaképe, szinte teljesen feltöltött energiával. Mindig jól esik ilyet hallani, de tőle teljesen más volt.
Valahogyan szóba került ki hány gyereket szeretne ,már ha akar egyáltalan. Szerencsére ő is ugyan úgy gondolja mint én, két gyereket szeretne, de hármat sem bánna. Már az elején tudtam hogy csodálatos egy nő, de most ezzel még jobban belopta magát a szívembe, ha lehetséges ennél jobban.
Másnap nagy titkolózás közepette elindultunk valahova, de akkor még fogalmam sem volt hogy hova.Nem mondta, de minden kis rezdülését ismerem már, hogy tudjam izgult valami miatt.
Amikor észre vettem hogy hova is jöttünk, nem akartam elhinni. Még akkor sem amikor pár méterre álltak előttem.
Nem tudom hogyan és mikor találta ki, vagy hogy hogyan tudta összehozni, de nagyon boldog voltam miatta.
Ő is sokkal felszabadultabb lett, amikor látta rajtam hogy boldog vagyok.
Lassan elkezdődött a koncert, és minden egyes pillanatát élveztem.
Párszor előkerült a telefon is, hogy videókat csináljak.
Amikor felcsendült az egyik kedvenc számom tőlük, nem tudtam megállni, hogy ne énekeljem én is. Zoe mellettem ugyan úgy teljes beleéléssel énekelt, így én is csatlakoztam hozzá.
I wanna be your slave, I wanna be your master
I wanna make your heartbeat run like rollercoasters
I wanna be a good boy, I wanna be a gangster
'Cause you could be the beauty and I could be the monster…
-végig egymással szemben álltunk, és úgy énekeltük telli torokból.
Ez a két óra szinte egy röpke pillanatnak tünt. Annyira jól éreztem magam, mint mostanában nagyon ritkán. Sikerült végre teljesen felszabadultan éreznem magam, és ez neki köszönhetem.
A koncert után,találkoztam a bandával. Kiderült hogy Damian követi a forma-1t. Vagyis ritkán de nézi. Nagyon közvetlenek voltak , és nem maradhatott ki a fotózkodás sem. Szerettem volna ha Zoe is ott lett volna, de ő csak egy pár kép erejéig állt csak oda Victoria mellé.
Amikor már a sajtó munkatársai akartak közös képet, ő inkább kiállt. Nem szóltam miatta, hiszen tudom hogy neki ez még mindig új.
Addig félre állt, és egy fekete hajú fiatal nővel beszélgetett. Mint később kiderült, ő Damiano barátnője.

A szállodába vissza érve, csak felkaptam a földről és megpörgettem a levegőben.
-Hé, el ne ejts.-nevetett fel, és óvatosan letettem a földre.
-Ezt miért kaptam?-karolta át a nyakamat és a tarkomnál kezdett el simogatni.
-Nagyon boldog vagyok ,és ezt csak neked köszönhetem. Még én sem tudtam mire van szükségem, de te már tudtad.
Köszönöm ezt az estét, imádtam minden egyes percét.
-Örülök neki hogy boldog vagy. De remélem ez a banda minden tagja miatt van és nem csak Viktória mellei miatt.-meglepett a mondandójával. Tény hogy Viktória nagyon csinos, és nem sok ruha takarja sokszor, ahogyan most sem volt rajta sok minden. De nekem csak is ő kell, senki más.
-Azok sem voltam rosszak, ezt meg kell mondanom őszintén.-már éreztem hogy lazít a nyakam szorításán, ezért gyorsan folytattam.-De közel sem voltak olyan csodálatosan szexik mint a tiéd. Egész este csak rád tudtam nézni. Nem érdekel semmilyen másik nő, csakis te. Nálad csodálatosabb,gyönyörűbb, szexibb nőt, még nem ismertem.-csak lehajtotta a fejét, és oda bújt a mellkasomhoz. Akkor csinálja ezt amikor zavarban van. Láttam már párszor, hiszen még mindig elég könnyen zavarba jön. Kicsit hátrébb léptem, és a kezemet az álla alá tettem.
-Remélem tudod hogy számomra csak te létezel. Nem érdekel semmilyen másik nő, akármit is visel vagy nem visel. Én csak téged látlak, senki mást. Egész este arra vártam ,hogy vissza érjünk, és végre egyedül legyünk.
-Miért? Nem érezted jól magad?-ilyedt meg egyből.
-Nem, csak mások előtt ezt nem szívesen teszem meg.-nyúltam a háta mögé, és kitapogattam a ruhája cipzárját, de mielőtt még hozzá értem volna, végig simítottam a fedetlen hátán, fel egészen a nyakáig. A haját oldalra fogtam, és a nyakához hajolva csókoltam meg.
Ő csak megfogta a fejemet és a hajamba túrt, amint megérezte a kezemet a ruhája cipzárján.
Lassan lehúztam, és az anyag óvatosan nyílt szét a hátán. A derekától felfelé haladva simítottam végig a meztelen hátán, de már az ajkait hintettem be forró csókokkal.
Fogalmam sincs róla hogy mennyire gyönyörű is valójában, ahogyan arról sincs hogy szinte elveszi az eszemet. Imádom minden egyes pillanatát amikor velem van, és egyre nehezebb amikor nincs a közelemben.
Ő sem tétlenkedett, és már nyúlt is az ingemhez  és már gomboltam is ki. Egy gyors mozdulattal le is vette rólam. Ott álltam álmaim nője előtt, egy farmerban, és szinte fort a vérem ahogy végignéztem, hogy lassan kibújik a ruhájából. Csak egy fekete fehérnemű szett volt rajta, de én már teljesen kikészültem.
-Kikészítesz bébi.-nyúltam a feneke alá, és már emeltem is fel. Óvatosan letettem az ágyra, és egy pillanat alatt már felette is voltam.
Előtte gyorsan kibújtam a nadrágomból, így legalább nem fog akadálni egy kis idő után.
Végig csókoltam a teste minden apró kis részét. Imádom amikor megborzong az érintesem miatt. Lassan lekerültek rólunk az utolsó zavaró ruhadarabok is.
A kezeit a hajamba vezette, miközben én a lábai között munkálkodtam. Egyre gyorsabban vette a levegőt, ami engem arra késztetett, hogy hadjam abba amit teszek.
-Hé, mit csinálsz?-kérdezett rá, gyenge hangal. Tudom hogy már közel volt ,de máshogy akartam hogy a csúcsra érjen.
-Nem így fogsz elmenni. Főleg nem ma először.-támaszkodtam meg mellette, és majdnem ráestem ,amikor megéreztem a kezét a férfiaságomon.
-Mit csinálsz Alfo?-hajoltam a füléhez, de egyre nehezebb volt tartani magam.
-Csak amit te velem. Remélem élvezed.-harapott bele egy kicsit a nyakamba,és nekem itt volt a vége. Megfogtam a kezeit, és a feje felé tartottam őket. A másik kezemmel a ferfiasságomat fogva vezettem be magam a gyönyör barlangjába.
Ahogy végígértem, mindkettőnkből egy jól eső sóhaj buggyant ki.
Zoe csak felemelte a lábait, én pedig végig simitva a combján, feltérdeltem és a vállamra tettem őket.
Csodálatos volt ahogy ott feküdt előttem, csukott szemmel, és ahogyan az elnyílt ajkaiból, folyton egy jól eső hangos sóhaj hagyta el az ajkait.
Én egyre gyorsabban kezdtem el mozogni, ezzel mindkettőnket egyre jobban az élvezet felé hajszolva.
-Gyere ide.-hallottam meg a hangját, és már tettem is le a lábait a vállamról.
-Mit szeretnél?-kérdeztem rá, de még mindig mozogtam.
-Feküdj le.-húzta le a fejemet egy gyors csókra. Tettem amit kért, így most ő volt felül.
Ahogy meg támaszkodott a mellkasomon, és lassú köröket kezdett el a csípőjével leírni, engem teljesen az extázis felé hajszolt.
Nála gyönyörűbb és szenvedélyesebb nőt még sose láttam.
Nem bírtam tovább, és átkaroltam a nyakánál fogva,és úgy húztam le magamhoz. Ahogy a nyelvét megéreztem a számban, több sem kellett, már el is kezdtem újra mozogni.
A szoba csendjét az éleveztünk hangja töltötte be. Zoe hol sikított, hogy nyögött. Én sem bírtam csendben maradni, főleg  amikor mind a ketten a csúcs felé hajszoltuk a másikat.

Csak feküdt a mellkasomon, és nem bírt megmozdulni. Én is így voltam vele, ezért csak átkaroltam és a hajába túrtam a kezemmel.
-Szeretlek Charles.-emelte fel a fejét, de csak annyira hogy a szemembe tudjon nézni.
-Én is nagyon szeretlek Zoe.-csókoltam meg , és már hajolt is vissza a mellkasomra.
Így feküdtünk még egy kis ideig, legalábbis addig amíg egyikünk ,meg bírt végre mozdulni.
-Elmegyek lezuhanyzok, csatlakozol?-nézett rám a válla felett, mire gyorsan felkeltem az ágyból és már húztam is be a fürdőbe.

Love is the medicine (C.L)Where stories live. Discover now