28.fejezet

1.4K 63 0
                                    

Miami az a hely ahol rengeteg sztár megfordul. És erről a verseny sem kívétel. Rengeteg rajongó van, és rengeteg sztár is.
Péntek lévén, még többen vannak a paddockban, hiszen média nap van, így nyugodtan járkálhatnak úgy hogy nem zavarják a versenyt.
Én is épp Kellyvel vagyok, hiszen a fiúk is felfedező úton vannak.
-Na ne, az Brad Pitt?-álltam meg hirtelen, és fogtam meg Kelly kezét, ezzel megállásra késztettem.
-Azt hiszem igen. Tavaly is volt kint versenyen, ezek szerint idén is itt lesz.
-Ennyi? Ő Brad Pitt!-hitetlenkedtem tovább.
-Látom Zoe, de nem vagyok a rajongója.
-Na ne már. Egy csomó jó filmje van.
-Tudom, de nem mindegyiket szeretem. De ahogy látom te a rajongója vagy.
-Ja, nem. Csak még sose láttam élőben csak a filmekben. Ez most olyan furcsa.
-Majd megszokod. Rengetegen vannak itt, hidd el még egy pár sztár szembe jön majd velünk. Csak ne ájulj el itt nekem.
-Ki ájul el?-szólalt meg a hátunk mögött egy igen ismerős hang.
-Mondjuk a barátnőd, mert meglátta Brad Pittet.-árult el Kelly egyből.
-Csak ugyan? -nézett rám Charles felhúzott szemöldökkel, de egy nagy mosoly volt az arcán.
-Hát haver, úgy látszik vetélytársad akadt.-veregette meg a vállát Max, és már adott is egy gyors csókot a barátnőjének.
-Ez nem igaz. Csak meglepődtem. Szeretem a filmjeit. Ennyi.- magyarázkodtam egyből.-Amúgy meg, ti mit is kerestek itt?
-Kicsit körülnézünk. Van időnk még, és nem akartunk végig a garázsban lenni.
Csak nem baj, hogy itt vagyunk?-hajolt a fülemhez Charles ,így az utolsó mondatot már a fülembe suttogta.
-Sose baj. De ezzel csak óvatosan-toltam kicsit arréb a mellkasánál fogva.
-Ahogyan ezzel is-fogta meg a kezemet ami a mellkasán volt.
-Nem azért gyerekek, de így hamar lebuktok majd.-nézett ránk Max, és én gyorsan elhúztam a kezem. Igaza van, óvatosabbnak kell lennünk.
-Nem könnyű. Nem is értem ti hogy bírtátok akkor.-néztem rájuk, mire ők csak össze néztek.
-Nekünk könyebb volt. Akkor nem jártam ki nagyon a versenyekre. Így nem sokan foglalkoztak velünk. De nektek azért nehezebb.
-Miért nem mondjátok el?
-Azért Max, mert még nagyon az elején vagyunk.
-Jó, de rosszabb lesz ha lebuktok. Akkor aztán tényleg mindenki arról fog pletykálni.
-Majd elmondjuk amikor akarjuk. Ha lebukunk, akkor meg így jártunk, nem kell többet titkolózni -én csak oldalba böktek Charlest, mire csak vigyoroga nézett rám.
-Nagyon vicces vagy. Nektek nincs amúgy dolgotok?
-És neked? Vagy még mindig Brad Pittet bámulod?
-Menjünk Kelly mert a végén még szingli leszek, újra.-néztem a férfira aki csak nevetett rajtam.

Az első nap egész jó volt, csak furcsa volt hogy kb.kétszer annyi ember volt a paddockban mint tegnap.
Ma is rengetegen vannak, de azért kicsit jobb a helyzet.
-Szia Max-köszöntem a férfinek amikor oda ért hozzánk. Már vége volt az időmérőnek, és márcsak egy pilóta van vissza az intejúból.
-Szia Zoe-hatalmas mosoly volt az arcán.
-Úgy látom, nagyon jó kedved van. Gratulálok a polehoz. Mire számítasz a holnapi versenyel kapcsolatban?
-Köszönöm, és igen nagyon jó kedvem van. Szuper volt az időmérő, és ugyan ilyen szoros versenyre számítok holnap is.
-A ferrárinak a teljesítménye nem meglepő senki számára sem. Számítasz rá ,hogy esetleg még egy csapat közbe fog majd szólni a versenyen?
-A ferrárira minden képpen. Már akkor is nehéz verseny lenne ha csak róluk lenne szó, de a mercédes is kezd felzárkózni. Majd kiderül holnap ,hogy alakul majd a verseny.
-A legjobbakat kívánom holnapra Max.
-Köszi Zoe. -miután a férfi elment, mi is neki álltunk pakolni. Vissza megyünk a szállodába, és ha minden igaz akkor este Charles átjön.
Azt mondta 7re legyek készen, mert el akar vinni valahova.
Nem tudom mit tervez és hova akar vinni, így azt sem tudom hogy milyen ruhát vegyek fel.
Szerencsére szembe jött velem Kelly, amikor mentem ki a paddockból így tudok tanácsot kérni.
-Segítened kell!-támadtam le a nőt ahogy oda ért hozzám.
-Baj van?
-Igen, vagyis nem tudom. Este Charles el akar vinni valahova, de nem tudom hova és hogy mit vegyek fel.
-Akkor itt a baj. Figyi szerintem legyél csinos és szexi. Ha van nálad ruha akkor húzd azt fel. De ha van időd, akkor gyere át hozzánk és adok kölcsön.
-Van egy ruhám, de félek hogy az nem jó.
-Miért?
-Hát, elég merész. Ki van vágva a háta. És ha nem lesz oda jó?
-Akkor nem mentek sehova és utánna már mindegy is. Úgy sem lesz rajtad sokáig.-csak nagy szemekkel néztem a nőre.-Most mi van? Együtt vagytok nem?
-De,de igen.
-Akkor nem gond ha lekerül-kacsint rám, mire én csak zavarba jöttem.
-Én inkább megyek. A végén a fiúk még itt hagynak és nem leszek kész időben.
-Valami szexit vegyél fel.
-Szia Kelly. Holnap találkozunk. -köszöntem el tőle és már indultam is ki a paddockból.

Mivel nagyon nem hoztam magammal semmilyen olyan ruhát amiben randizni is el lehet menni, ezért maradt a bordó ruha amit még Lisa tuszkolt rám.
Gyorsan elmentem zuhanyozni és egy egyszerű sminket dobtam fel. A számra egy sötét vörös rúzst kentem és márcsak a ruha volt vissza.
Épp hogy felhúztam már hallottam hogy kopognak az ajtón.
Gyorsan belebújtam a cipőmbe , és már mentem is ajtót nyitni.
Még utoljára beletúrtam a hajamba, ami lágy hullámokban omlott a vállamra.
-Szia-köszöntem a férfinek aki az ajtóban állt.
-Szia, elképesztően gyönyörű vagy.-dicsért meg egyből ahogy meglátot. Reméltem hogy nem lesz túl extrém a ruhám, de Charles öltözékét látva, pont a megfelelő ruha van rajtam.
Rajta egy fekete nadrág és egy fehér ing van. Az ing nincs teljesen végig gondolva, így egy kicsi látszik a mellkasából. A csuklóján most is mint mindig ,rajta vannak a karkötők, és így teljes a szettje.
-Hozom a táskám és mehetünk.-már volt rajtam egy kis blézer amit kabátnak használok, jelenleg így a ruhám hátulját nem látta.-Itt is vagyok. Mehetünk. -becsuktam magam mögött az ajtót, és a monacóival az oldalamon indultunk egy a lift felé.
-Megmondod hogy hova megyünk?-fordultam felé, mire ő csak rám nézett és nemlegesen megrázta a fejét.
-Meglepetés. De ha már itt tartunk, te is nagyon megleptél ezzel a ruhával. Tényleg nagyon gyönyörű vagy.-fogta meg a derekamat és egy rövid csókot válltottunk. Többre nem volt időnk, mert közben megállt a lift.
Szerencsére kevesen voltak lent, így nem nagyon foglalkoztak velünk. Mivel a pilóták nem itt szálltak meg, így senki sem tudja hogy ő itt van.
Kiérve a kocsihoz, Charles kinyitotta nekem az ajtót és csak az után ült be ő is. Nem sokat autóztunk és egy kellemes tengerparti étterembe jöttünk. Minden nagyon csodálatos volt, ez a hely valami eszmétlen.
-Hogy találtad ezt a helyet?-kérdeztem rá, miután megrendeltük az ételünket.
-Van egy pár ismerősöm. Ők ajánlották. Tetszik?
-Csodálatos. Itt minden nagyon szép, és gyönyörű.
-Örülök neki hogy tetszik. Még én sem voltam itt soha, szóval nekem is még nagyon új.
-Akkor legalább nem vagyok ezzel egyedül.-A vacsora nagyon finom volt, és Charlessal végig beszéltük az egész estét.

-Felmehetek?-fordult felém az autóban ülve.
- Neked holnap egy nagyon fontos napod lesz, és muszáj pihenned-már a szállodánál voltunk, de egyikünk sem akart megmozdulni.
-Az engem nem zavar.-nézett rám egy huncut mosoly mellett.
-Nem, ki kell pihenned magad. Majd holnap reggel találkozunk.
-Holnap gyere velem haza.
-Nem tudom Charles.
-Nem mindegy kivel mész haza?Egy helyre megyünk, és a barátnőm vagy.-hajolt közelebb az arcomhoz és szinte a számra suttogta ezeket a szavakat.
-Hát, akkor meggondolom magam.
-Remélem is.-egy szenvedélyes csókot válltottunk, és már búcsúztam is el tőle.

Love is the medicine (C.L)Where stories live. Discover now