Este Kelly átjött hozzám, mert ő egy szobába van Maxal. Majd a holland eljön érte amikor menni akar.
-Na mesélj, látom hogy valamin nagyon gondolkodsz.-öntött egy pohár bort a pohárba és már adta is oda.
-Semmiség, csak lehet már elmegy az eszem.
-Na mesélj, azért vagyunk most itt.
-Hát ,ma bementem a ferrárihoz, ugye aláíratni a sapit-mire Kelly bólintott- és pont amikor beléptem a fiúk nagyon beszéltek valamit. De amikor Charles észre vett hirtelen elhallgatott. Látszott rajta, hogy egy kicsit mintha ideges lenne. De csak annyit hallotam, hogy beszél valakivel és nem tudja hogyan mondja el neki hogy ő az.
-Hát ez elég furcsa.
-Hát az. Valamiért nem megy ki a fejemből.
-Mivan Marcal?
-Semmi, beszélünk és ennyi. De már nem annyit mint az elején.
-Lehet jobb is. Úgy sem ismered. Ki tudja ki ő.
-Hát ez az. Még mindig nem tudom ki ő. Már egyre jobban zavar.
-Azt nem csodálom. Na igyuk meg a bort és dobjuk fel egy maszkot.-így is tettünk. Mind a ketten a földön ültünk egy maszkal az arcukon és már a harmadik pohár borunkat ittuk.
-Max lehet kicsit kiakad rám, hogy ittam. Főleg ha még részeg is leszek.
-Akkor majd megiszom én helyetted.
-De te holnap dolgozol még, én pedig nem. Majd megnyugszik.
-Mindig ilyen?
-Már nem annyira forró fejű mint volt. A magánéletben teljesen más ember mint a futamokon. Ott teljesen arra koncentrál. Mindent megtesz hogy nyerjen, teljesen kizárja a külvilágot.
-Tudod, annyira látszik rajtatok hogy szeretitek egymást. Szinte csillog a szemetek, amikor a másikról beszéltek.
-Nagyon szeretem őt. Imádom Penelopét, de néha azt kívánom bárcsak előbb ismertem volna meg Maxot. Ettől most rossz ember vagyok?
- Dehogy vagy az. Imádod a kislányodat, de Max a szerelmed. Semmi baj nincs abból ha néha így gondolod. Más is eljátszana a gondolattal mi lett volna ha előbb ismeri meg a jelenlegi párját, és talán ő lehetne a gyerekének a vérszerinti apja.
-Pen nagyon szereti Maxot. Ahogyan ő is a lányomat. Szinte az apja helyett apja. -látszik rajta hogy ez a téma kicsit megviselte.
-Na elég a szomorkodásból. Amúgy ennek meddig kell fent lennie? Már ellégé húzza az arcomat.
-10 percig.
-Jó, nekünk már lassan húsz perce fent van.-Rájöttem.-kiáltott fel hirtelen Kelly.
-Mire?-most jelenleg valami élénkítő maszk van rajtunk. Nem szoktam ilyeneket használni, de ez elég kellemes. Jó az illata.
-Arra hogy Charles kire gondolt.
-És nekem is elmondod?
-Ja persze. Rád.-majdnem kiköptem a bort, amibe az előbb beleittam.
-Micsoda? Neked elment az eszed. Na add csak oda, ne igyál többet.
-De komolyan Zoe, gondolj bele. Nem azt mondta, hogy nem tudja hogyan mondja el, hogy valakinek hogy vele beszél? És te beszélsz egy Marc nevű pasival, akit nem láttál még, és monacói és rengeteget utazik.
-De ez még akkor sem biztos.
-Na és az hogy az első perctől kezdve Charles tök normális veled? És elmentetek hajokázni, és bemutatott a családjának?
-lehet igaza van Kellynek. Este ő is ott volt a kikötőben ahová én mentem. Nekem Marc mondta hova menjek, és ő ott volt.
Tegnap este elmentünk vacsorázni, mielőtt vissza vitt volna a szállodába. Amire nem kértem meg. És a mai viselkedése is amikor észre vette, hogy ott vagyok.
-Zoe, Zoe. Jézusom jól vagy?-rázott meg a vállamnál fogva.
-Ő végig tudta.
-Micsoda?
-Charles végig tudta hogy én vagyok az, akivel beszél. Hogy lehet ennyire szemétláda?-az agyamat hirtelen elöntötte a piros köd.
-Lehet nem tudta. Csak később jött rá, vagy nem tudta hogyan mondja el.
-De Carlosnak el tudta mondani? -egyre idegesebb voltam.
-Nem tudom Zoe. És most mi lesz? Elmondod neki hogy tudod?
-Nem tudom. Nem akarok vele holnap találkozni.
-De muszáj lesz. Profi vagy, megoldod majd. Csinálj úgy mintha nem tudnál semmit, legalábbis amíg a kamera vesz titeket.
-Hogy lehettem ekkora hülye ,hogy eddig nem vettem észre.
-Már hogy vetted volna észre? Hiszen mégcsak nem is látszik az arca a képen.
-De akkor is. Egész végig hülyét csinál belőlem.
-Szerintem meg tudja majd magyarázni. Lehet meg kellene majd hallgatnod.
-Nem vagyok kiváncsi a magyarázkodására. Lett volna ideje elmondani, mégsem tettem. Úgy tett mint aki nem ismer, pedig végig tudta.
-Az mondjuk tényleg nem volt szép dolog tőle.
-Nekem ehhez több bor kell.-ittam meg gyorsan ami a poharamba volt, és már öntöttem is a következőt bele.
-Na várjál, én sem akarok lemaradni. Majd holnap ketten szenvedünk a másnaposságtól.Másnap a pályán egy napszeműveg mögé próbáltam rejteni a fáradt szemeimet.
Kicsit többet ittunk a kelleténél az este, és sajnos ma már érzem is a mellékhatását.
Már vettem be egy gyógyszer, és épp kávéért tartok, hogy valahogy túl éljem a napot. A fiúk nem szóltak semmit reggel amikor megláttak, csak jót röhögtek rajtam.
Kiérve a kávézóból a kezemben két kávés pohárral, indultam vissza a fiúkhoz.
Vagyis mentem volna ,ha nem most jöttek volna meg Kellyék is.
Rajta is szemüveg volt, ezek szerint ő sincs jobb állapotban mint én.
-Na mi az? Másnapos vagy te is?-Értek oda hozzám, és Max már vigyorogva be is szólt.
-Nagyon vicces vagy. De amúgy igen.
-Ugye az kávé?-már nyújtottam is át a nőnek az egyik adag kávémat.
-Nekem is hozhattál volna egyett.
-Mind a kettőt magamnak vettem. De megsajnáltam Kellyt.
-Kell nektek borozni a verseny előtt. Hogy fogod kibírni így a mai napot?
-Nem tudom. Csak abban reménykedem hogy nem halok meg délutánig.-Max elkezdett matatni a táskájában és a kezébe nyomott egy üveg Red Bullt.
-Ezzel majd kibírod egy darabig.
-Nálad mindig van energia ital?
-Persze,mindig és mindenhol. Hogy aludtál az éjjel?-tudom hogy mire gondolt Kelly.
-Nem valami jól. De megyek, ma elég lassú vagyok.
-Oké, majd írj.
-Rendben sziasztok.-otthagytam őket és indultam vissza a fiúkhoz.
Sajnos arra nem számítottam,hogy pont most fog velem szembejönni az az ember, akivel egyáltalán nem szerettem volna találkozni.
Az arcán egy mosoly volt amikor oda ért elém, de én nem akartam vele beszélni, ezért csak oda köszöntem neki és már mentem is tovább.
Láttam rajta hogy meglepte a tettem, de most egy kicsit sem érdekel.Olyan érzésem van ma mintha ennek a napnak sose lenne vége. Még csak most mennek le a verseny előtti intejúk. Márcsak egy csapat van vissza. Hiába nem akartam vele beszélni ,most muszáj lesz és úgy kell tennem mintha minden rendben lenne.
Kicsit haragszom Carlosra is, hiszen már biztos hogy ő is tudta.
Elég hamar megvoltam a spanyol férfival, és már jött is az az ember akit megpróbáltam kerülni.
-Szia Zoe.
-Szia, kezdhetjük?-rá kérdeztem, mire bólintott egyett.
-Hát Charles ,nem semmi verseny volt a tegnapi időmérő. Pole pozíció és a második helyen Carlos van. Milyennek érzed most a versenyen az esélyeket?
-Nagyon jó a kocsi, és elég jó a pálya is.
Azért vigyázni kell a többi csapattal is, főleg a Red bullal, hiszen elég közel vannak hozzánk.
-Azért látsz esélyt, egy első és második helyhez?
-Szeretném, de majd kiderül.-nevetett fel.
-Rendben, köszi.-már fordultam is el tőle, de még a szemem sarkából láttam, hogy még ott áll.
Nem akartam vele beszélni, így kicsit megkönnyebültem amikor láttam ,hogy már elmegy.
Nemsokára kezdődik majd a verseny, ezért gyorsan elpakoltunk, hogy legyen időnk még inni valamit előtte.
-Nekem kell egy kávé-szólaltam meg amikor a fiúkkal elindultunk a kávézó felé.
-Hát pedig már elég jól nézel ki a reggelihez képest.
-Köszi Jack, ez jól esett.
-Senki sem mondta hogy igyál. Aki este legény,legyen nappal is.
-Nagyon vicces vagy.
-Zoe-hallotam meg a nevemet, így gyorsan megfordultam. Charles állt nem messze tőlem. Nem beszéltem ma vele, a történtek miatt, de ő ezt valószínűleg nem tudja hogy tudom.
Nem akarom elrontani a versenyét, ezért szóltam a fiúknak hogy majd megyek utánnuk, menjenek csak.
-Szia-állt meg előttem, mire én is csak egy sziát motyogtam el.
-Minden rendben van? Ma kicsit furcsa vagy.
-Persze, bocsi csak fáradt vagyok és lehet egy kicsit másnapos is.
-Csak nem kirugtál a hámból az este? A fiúknak semmi bajunk.
-Mert nem velük ittam.-láttam rajta, hogy kicsit megfeszült, de nem kérdezett rá hogy kivel voltam.
-Kelly átjött az este, és kicsit sok volt a bor.-nem értem miért mondtam el neki. Talán csak nem akarom hogy rosszul érezze magát. De én pont hogy miatta érzem magam rosszul.
-Akkor már értem miért van ő is szemüvegben ,és miért láttam nála egy redbullt.
-Hát igen.
-Már azt hittem baj van. Ma mintha kerültél volna.-vakarta meg a tarkóját. Ezek szerint kicsit ideges.
-Nem, ne haragudj a mai miatt. Tényleg csak a másnaposság miatt van. Nagyon fáradt vagyok.
-Rendben, akkor jó. De én megyek, lassan készülnöm kell.
-Oké, és sok szerencsét.
-Köszi, majd beszélünk.
-Szia Charles.-megvártam amíg elmegy és indultam is el a fiúk után.
Szívem szerint elmondtam volna neki, hogy mindent tudok, de akkor tönkre tettem volna a versenyét. Annyira szemét még én sem vagyok.
YOU ARE READING
Love is the medicine (C.L)
FanfictionKét különböző ember, de mégis egyformák. Két idegen akiket a sors egymás életébe sodor.