30.fejezet

1.4K 62 0
                                    

-Gyere, csináltam vacsorát.-álltam fel és nyújtottam a kezemet a földön fekvő férfi felé.
-És, sikerült megtörnöd a varázst-nevetett fel amikor felállt.
-Nagyon vicces vagy.-indultam el a konyha felé, nem foglalkozva azzal hogy jön-e utánnam.
-Hé, csak vicceltem. Szeretem amikor főzöl nekem.-kapta el a derekamat hátulról, és szorosan fogott a karjaiban.
-Ki mondta hogy neked főztem?-dőltem neki a mellkasának, mert nem nagyon akart elengedni.
-Látom hogy tésztát főztél. Tudod hogy az a kedvencem.
-Vagy csak azért, mert olasz vagyok és imádom.
-Vagy azért mert tudtad hogy én is imádom.-megfordultam a karjaiban és szorosan öleltem magamhoz.
Charles egy puszit nyomott a hajamba,és miután elengedett, elindult a szekrények felé.
-Hol vannak a tányérak?
-A jobb felső szekrénybe. Kérsz bort?-indultam el a hűtő felé, hogy kivegyem.
-Vezetek még, ha csak nem engeded meg hogy itt aludjak.-tette le a tányérokat az asztalra, és megtámaszkodott az asztalon.
-A kanapé nagyon kényelmes-mentem a szekrényhez a borral a kezemben és levettem két poharat.
-Szóval a kanapéra száműznél? -megfordultam és már nem az asztalnál állt, hanem velem szemben.
-Nagyon kényelmes az a kanapé.
-Szerintem van kényelmesebb dolog is itt a kanapénál.
-Nagyon biztos vagy benne, és mi van akkor ha azt mondom hogy nincs?
-Akkor azt hiszem azt a bort a vacsorához kihagyom.-fordult meg és elindult az asztalhoz vissza.
-Pedig már levettem kér poharat, de úgy látszik egyedül kell meginnom.-mentem az asztalhoz én is, és ültem le vele szemben.
-Kibontsam neked? Hátha nem sikerül egyedül.
-Nem kell köszönöm. Egyedül is menni fog.-bontottam fel és már öntöttem is a poharamba.

-Tessék, de férfi tusfürdőm sajnos nincs.-adtam neki oda a törölközőt.
-Akkor vanília illatom lesz mint neked.
-Ahhoz előbb el kellene menned zuhanyozni.
-Még szerencse hogy van nálam ruha, lehet nélküle kellene aludnom.-indult el a fürdő felé, és csukta be maga után az ajtót.
Én csak álltam a folyosón, teljesen meglepődve az miatt amit mondott.
Vissza mentem a szobába, és inkább meg ágyaztam mindkettőnknek.
Már a tv-t bújtam hogy találjak valami nézhető műsort, amikor Charles bejött a szobába. Csak egy rövidnadrág és egy póló volt rajta. Láttam már így, de most hogy egy ágyban fogunk aludni együtt és úgy, hogy már egy pár vagyunk, teljesen már érzést keltett bennem.
-Ezek szerint nem kell a kanapén aludnom?-jött oda az ágyhoz és már emelte fel a takarót.
-Gondoltam nézhetnénk valamit, de ha a kanapé jobban tetszik, akkor át vihetem oda a cuccodat.
-Mit nézünk?-feküdt gyorsan be mellém és már bújtam is oda hozzá.
-Fogalmam sincs, keresel valamit?-adtam neki oda a távirányítot amit el is vett.
-Netflix?
-Oké, azt szeretem.-egy jó darabig kerestünk rajta valami jó kis filmet amit megnézhetünk, de semmi olyat nem találtunk amihez kedvünk lenne.
Egyszer csak rá ment a saját listámra és onnan kezdett el válogatni.
-365 nap?
-Mi a bajod vele? -néztem fel rá, mire a szemeiben huncut fény csillogott.
-Semmi, csak furcsáltam hogy ilyen filmeket nézel.
-Amint látod, csak akartam nézni. Ez amúgy is a 3. része és még nem láttam.
-Megnézhetjük ha szeretnéd.
-Biztos meg akarod nézni?
-Nem láttam még az első 2 részét ,de attól kezdve megnézhetjük. Hallotam már róla, de nem láttam.
-Ha nem gond akkor nézzük meg ezt.
-Lehet elalszom rajta, szóval lehet egyedül nézed majd.
-Addig nem gond amíg nem horkolsz.-tettem rá a fejem a mellkasára és ő átöltelt az egyik kezével.
-Nem horkolok, ezt te is tudod. De akkor nézzük.-már indította is el, és csendben néztük a filmet.
-Hát nem tudtam hogy ebben ennyi szex van.-szólalt meg egy kis idő után.
-Hát pedig van benne bőven. Azt mondtad hallotál róla.
-Hallottam igen, de más nézni. De ha neked az ilyenek tetszenek, engem nem zavar.
-Jézusom Charles nem nézek ilyeneket.-annyira ciki volt ez a helyzet. A filmben tényleg elég sok erotikus jelenet van, és ebbe bele sem gondoltam amikor ezt elkezdtük nézni.
-Nem is arra gondoltam.-nézett rám egy kacsintás mellett. Hirtelen elkezdett égni az arcom, amint az agyamig eljutott hogy mire is gondol.
-Nem szeretem a kikötözős szexet. -inkább átfeküdtem a párnámra mert egyre cikibb volt a helyzet.
-Ha ez megnyugtat én sem. De egyszer kipróbálhatjuk együtt ha szeretnéd. De jobban szeretem amikor a kezeid szabadon vannak.-hirtelen már felettem támaszkodott és csak a tekintetére tudtam figyelni.
Egyikünket sem érdekelte már a film, csak egymással voltunk elfoglalva.
-Szóval szereted amikor a kezeimmel ezt csinálom?-karoltam át a nyakánál és húztam le egy forró csókra.
Ő sem tétlenkedett a kezeivel elindult a pólóm alatt , és már a hasamat simogatta.
Én elengedtem a nyakánál, és a felsője alá dugtam a kezemet, és a meztelen hátát simogattam.
-Ha most nem hadjuk abba, később már nem lesz rá alkalmad.-sutogta  a szavakat
az ajkaimra. Én csak szorosabban húztam magamhoz ,és már csókoltam is meg. Neki sem kellett több, már nyúlt is a pólóm aljához és már húzta is át a fejemen. Gyorsan megszabadult a sajátjától is és vágytól csillogó szemekkel nézett rám. Nem volt rajtam melltartó, így a kezeimmel próbáltam takarni magam.
-Sose takard el magad előlem.  Gyönyörű vagy Zoe.-fogta meg a kezeimet és lefogta őket a fejem mellett. Ő a nyakamra kezdett el apró, édes csókokat adni, és lassan haladt egyre lejjebb. A melleimnél elidőzött, és belőlem apró kis nyögéseket váltott ki. Egy kis idő után éreztem hogy az ajkaival egyre lejjebb halad ,és észre sem vettem, hogy már rég nem tartja a kezeimet, egészen addig amíg a nadrágomat le nem vette rólam.
-Rajtad még mindig sok a ruha.-karoltam át a lábaimmal a derekánál és próbáltam átfordítani.
-Mit szeretnél baby?-kérdezett rá de a szája egy huncut mosolyra volt húzva.
-Csak ez.-ültem fel és hirtelen átfordítottam a hátára. Ráültem a csípőjére és a fenekem alatt éreztem, hogy egyre szűkösebb már a nadrágja.
Apró csókokat adtam neki az arcára és az álla vonalára. Ő a kezeivel átölelte a hátamat és egy szendevélyes csókban forrtunk össze. Kis idő után minden maradék ruhánktól megszabadultunk.
Ő a lábaim között feküdt és én átöleltem a derekát a lábaimmal. A kezeit a combomon tartotta és lassan csókolt meg.
-Charles.-leheltem a nevét amikor éreztem, hogy a ferfiasága teljesen eltünik bennem.
Ez a pillanat a miénk volt, csak ki ketten voltunk. Amikor a bőrünk egymáshoz simult, és az érzéseink egyre jobban felhevültek egymást iránt. Ez volt az a pillanat, amire már egy ideje mind a ketten vártunk.
Egyre gyorsabban kezdett el mozogni, mire az ajkaimat egyre több nyögés hagyta el.

Kimerülten feküdtünk mind a ketten egymást ölelve az ágyon.
Charles szinte elvette az eszemet és elég nehezen sikerül újra észhez térnem.
-Vége a filmnek-tértem egy kicsit észhez, amikor észre vettem hogy már rég vége lehet a filmnek.
-Szerintem sokkal jobb volt amit tettünk, mint a film.-hajolt félig felém, és magafelé fordította az arcomat.-de ha szeretnéd újra elkezdhetjük, de nem ígérem hogy sikerül végig nézni.-csak meglöktem a mellkasánál mire elfeküdt mellettem. Most én hajoltam felé, de én a mellkasán támaszkodtam meg.
-Tudod én nem vagyon profi sportoló, csak egy kis emberke. Nekem kell egy kis idő mire újra fitt leszek.
-Előttünk áll az egész éjszaka alfo.-lehelt egy csókot az ajkaimra, de ennél nem álltunk meg.

Love is the medicine (C.L)Where stories live. Discover now