*Changbin
Zobudil som sa na silné prasknutie dverí, blízko môjho ucha. Úplne som zabudol, že ešte stále som v práci. Bože, kedy sa to už skončí? Ja som to vedel, nemal som si vyberať takúto misiu. Kvôli nej teraz sedím už tretí deň za stolom ako za trest, že sme veliteľa oblbovali celý ten čas a schovávali prípady za našimi chrbtami. Hovoril som to Hobimu, mali sme sa siahnuť a vykašľať sa nato. Ostáva nám malo času do konca skúšky a nemáme ani hovno o tých prípadoch. Už teraz vidím, že nás prepustia.
„Nespi!" vybehla na mňa Rose a drbla mi na stôl všetky tie predpoklady.
Park Roseanne je klasická umelkyňa, ktorá vytvára forenzné rekonštrukcie tvári obetí. Patrí do tej najlepšej päťky ako je sám Hyunwoo. Vraj tiež už nie je krátko policajtkou a vyriešila nie jeden prípad. Jej kresleniu sa nevyrovná žiaden maliar.
Dôvod, prečo je tu so mnou táto žena je, že mi ju poveril samotný veliteľ, aby sme spoločne chytili KING-a. Vraj potrebujem niekoho takéhoto, kto vie kresliť tváre, keďže z jeho obetí ostávajú už iba kosti.
„Takže..." posadila sa oproti mne a vytiahla všetky papiere, ktorým aleže vôbec nerozumiem. Nezabudla zapnúť dataprojektor, svietiaci priamo na tabuľu, kde sa ukázala práve jeho zložka. „Dokončila som tvár toho chlapca," predložila predo mňa fotku toho malého chlapčiska, ktorého fotka bola založená v jeho spise. Lúštil som dlho, načo vlastne je a aj tak som tomu neprišiel na kĺb.
„Kto to vlastne je, ak sa smiem spýtať?" podložil som si ruku pod hlavu a čakal na jej odpoveď. Vlastne...ani ja neviem, kto to vlastne je. Viem iba to, že je vrah a hľadajú ho nie len detektívi, ale hlavne federálny agenti.
„KING."
„A čo si kreslila? Nejak nerozumiem," povzdychla si a pokrútila hlavou do strán.
„Navrhovala som tvár, akoby pôvodne mal King vyzerať a tento sa mi zdal zo všetkých najpresnejší. Tu je nákres," podala mi ho na tvrdom papieri, pokreslenom ceruzkou.
Musím si priznať, že je to umelecké dielo, ale niečo mi na tom nepasuje.
„Prečo nemá ústa?"
YOU ARE READING
EAT ME!
FanfictionKim Taehyung - pod krycím menom EAT - je sériový vrah a zároveň študent 3. ročníka VŠ, tajne ukrytý v meste Seoul ako čestný a priateľský človek, ktorý sa správa tak, akoby aj cudzích poznal. Na rozdiel od neho je Jeon Jungkook tichučký a nepozorný...