*Jungkook
Neznáme číslo
Zdravím ťa, Jungkook
Tu EAT*videné
Chmúravo som ostal v pozore a prestal sa hýbal. To má byť nejaký hlúpy žart, či čo?
Neznáme číslo
Neignoruj ma, zajačik
Práve ti píše samotný vrah, mal by si sa báť
Toto nie je vtip*videné
Pozrel som na sestru, hrabajúcu sa v stojanoch oblečenia, a tak znova na obrazovku mobilu, v ktorom svietili správy. Odrazu ma nezaujímali žiadne zvuky, ani obrazy...doslova mi zaľahlo v ušiach. Začal som byť vystresovaný a klepal som sa, akoby som schytal snehovú guľu za golier. Celý som sa triasol.
Otáčal som hlavu okolo seba a rozhliadal sa, či náhodou nie je niekto podozrivý v mojej blízkosti, no i raz za čas som pozrel do mobilu a čítal tie samé vety každým razom.
Ja
Odkiaľ máš moje číslo?Neznáme číslo
Vlastné zdroje
Možno ti to poviem, keď budeš predo mnou kľačať a prosiť o zľutovanie*videné
Do očí sa mi nahrnulo veľké množstvo sĺz a celý v rozpakoch som sa po stojačky klepal. Ani sa mi nesnívalo, že raz mi bude písať celosvetový vrah.
P-prečo si vlastne vybral mňa? Som jeden z mála miliónov ľudí, ktorý by bol prenasledovaní práve ním. Nie som ani vrah, ani nejaký trýzniteľ, či zločinec. Som len obyčajný človek, vykonávajúci svoju občiansku činnosť, tak čo môže odo mňa chcieť?
Ja
Nechaj ma na pokoji
Prosím!Neznáme číslo
Prečo by som mal?Ja
Nič som nespravil
Nemáš dôvod mi písať ani nijak ubližovaťRobím veľkú chybu, keď si tu a teraz píšem s vrahom. Môže sa to vyvinúť k niečomu horšiemu, a tak sa už z toho vyvliecť nemusím. Budem navždy v tom namočený...lenže ja nechcem polícií klamať, že sa s ním nepoznám, a ani sa ku mne nijako neozval.
Neznáme číslo
Máš pravdu
Nemám
Ale mám právo sa s tebou pobaviť„Bože dobrý..." sčervenel som a zhlboka dýchčal ako pes.
Ja
Prosím!
Nerob to!
Urobím čokoľvek, len mi neubližujNeznáme číslo
Prečo zo seba robíš neviniatko, ktoré nie si?Ja
Prosím?Neznáme číslo
Nehľadám si ľahké obete, milý Jungkook, a ty ňou rozhodne nie si
Ale páči sa mi, ako sa ponúkaš
Možno si to predsa len rozmyslím a využijem ťa k menej bolestivej činnosti*videné
Teraz existujem len ja a môj mobil. Klepem sa i päty ma bolia z toho postávania na jednom mieste. Boli ma hruď, bolia ma oči...všetko, čo mám na tele usporiadané, čo dýcha, a do čoho idú cievy a vlásočnice ma páli. Celý horím.
Toto nemôže byť pravda! To nesmie!
„Haló, Jungkook, počúvaš ma?" v rýchlosti a stálom dychčaní som sa pozrel na sestru, stojacu priamo predo mnou. „Jungkook, čo ti je?" v obidvoch rukách držala vešiaky s čipkovanými šatami rôznych farieb a veľmi smutne mi hľadela do očí.
YOU ARE READING
EAT ME!
FanfictionKim Taehyung - pod krycím menom EAT - je sériový vrah a zároveň študent 3. ročníka VŠ, tajne ukrytý v meste Seoul ako čestný a priateľský človek, ktorý sa správa tak, akoby aj cudzích poznal. Na rozdiel od neho je Jeon Jungkook tichučký a nepozorný...