Simsiyah saçları önüne dökülmüş, terden nemlenmiş haldeydi. Ama yine de bunu umursamadan kum torbasına vurmuştu. Sert ve hızlı vuruyordu, gözlerinin önüne serilen binlerce anılarına inat vuruyordu. Kinini atmak ister gibi vuruyordu, her darbesindeyse kendisine atılan tokatlar gözünün önüne geliyordu. Bedenine giren paslı bıçak geliyordu, en acısı da ona ahlaksızca donup zevk alacaksın diyen annesini unutamıyordu. Belki Ölmemişti ama orda bütün masumluğu elinden alınmıştı, göz yaşları kurumuştu. Artık ağlamıyordu, bunu istese bile yapamıyordu. O anda yere serilen kum torbasıyla durup orda ki su şişesini alıp içmeye başlamıştı. O anda keskin bir ses duymuştu.
₺- Sarışın geldi, biraz dinlen sonra da başlarsınız!
..- Peki Cihangir Bey!
Cihangir B - Bey deme demiştim, neden dinlemiyorsun Vurgun?
V - Üzgünüm efendim unutuyorum.
Cihangir B - Unutma sen artık benim evladımsın, soyadım senin soyadın ve herkes seni evladım biliyor.
V - Sana laik bir evlad olacağım baba, söz veriyorum ama sende benim babamı bulacaksın!
Cihangir B - Arıyorum evlâd, bulacağım...
Diyip durdu sonra da onun menli saçlarını düzeltip şunu fısıldamıştı.
Cihangir B - Sen Vurgun Kara'sın, benimsin.
Diyip durdu sonra da onun anlına minik bir öpücük kondurup şunu söylemişti.
Cihangir B - Öz babana geçersen soyadın ne olur bilemem ama unutma ben seni asla bırakmayacağım!
V - Şimdilik tek isteğim onu tanımak, soyadına gelirsek: zaten çabuk güvenip almam. Hem beni istediği ne malum? Belki beni o kadına verip terk etmiştir.
Cihangir B - Hep gerçekci mi olacaksın aslanım?
V - Güvendim, ben bu hayatta tek sana güvendim baba ve asla da pişman olmadım. Şimdi geçipte hiçbir zaman görmediğim, adını bile bilmediğim bir adamı kabul edemem. Hemen yapamam!
Diyip durdu sonra da derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
V - Sana güvendim, niye biliyor musun?
Diyince adam dikkatle ona bakmıştı, o ise acıyla gülümseyip şunu söylemişti.
V - Sen beni o kadından kurtardın, bana cesareti, gücü, mutluluğu verdin.
Cihangir B - Söz veriyorum o sürtüğün cesedini önüne bizzat ben atacağım.
V - Sanmıyorum baba, tamam sana güveniyorum ama o bu gidişle yeni kocasından belasını bulur. Zaten adam onu hiçte sevmezdi, biliyorum kesin birgün o adamda ona katlanamak.
Diyip durdu sonra da derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
V - Farkında olmadan sevmediği üvey oğlunun öcünü dahi alacak, inanması zor belki ama ben böyle hissediyorum.
Cihangir B - Şu güzel gözlerin birgün ağlayamadığı için kızarmayacak, askine mutluluktan parlayacak!
Diyip onun saçlarına uzun bir öpücük kondurup şunu söylemişti.
Cihangir B - Andım olsun can parem sana babanı bulacağım ve seni bizzat ben karşısına çıkartacağım.
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...