Hasta?

174 24 43
                                    

3.10

Odasında tek başına oturmuş, suana kadar yaşadığı şeyleri düşünüydü. Aileyse doğal olarak uyuyordu, saat gece 3.10 idi. Vurgun ise yerine gelen hafızasıyla baş başaydı, gözlerinin tam hizasında olan kılıç dövmesini ne vakit yaptırdığını hatırlıyordu. Işin garip yanıysa aynısından Italyan mafyasında da oluşuydu ama onunki eskiydi.

Geçmiş/ Italya!

V - Bunu nerde yaptırdın?

Dedi onun gözlerinin hizasında ki kılıç dövmesine dokunarak, Bay Marino'nun ise onun dokunuşuyla kalbi teklemişti, bir dokunuşu bile kalbinin atışını bozuyordu. Nefesi hızlanıyordu, ayarı bozuluyordu.

Bay Marino - Çok mu sevdin Serçe'm?

V - Evet, bende istiyorum.

Bay Marino - Emin misin?

V - Evet hemde aynı yerde olsun, çok güzel duruyor.

Dedi dövmeyi okşayarak ama onun dokunuşu Italyan mafyasının kalbinde birşeylerin kopmasına neden olmuştu. Nefesi hızlanıyordu.

V - Nefes al!

Dedi alayla gülerek, Bay Marino ise onu birden kendine çekince bu sefer onun nefesi kesilmişti. Bunun üzerine Bay Marino sırıtarak şunu fısıldamıştı.

Bay Marino - Serçe'm nerde nefes, hm?

Dedi tahrik edici bir sesle ama onun kapanan gözleriyle kendi tahrik olmuştu. Tam öpecekken çalan kapıyla Vurgun ondan uzaklaşıp odasına gitmişti.

Bay Marino - Serçe'm çok utangaç!

Dedi şefkatle ardından bakarak, gözleriyse parlamaya başlamıştı. Mavileri ışıl ışıldı...

Şimdi ki zaman...

Italya da yaptırmıştı, kolunda da Karahan yazıyordu. Bu yazı bile şuan ortadaydı çünkü havanın sıcak oluşundan dolayı atletle oturuyordu. Balkon bile açıktı, esen yel onu mutlu ediyordu çünkü baya bir sıcak vardı.

V - Hava kaç derece ya? Piştim resmen!

Dedi kendine yel yaparak, az önce de soğuk bir duş almıştı ama hâlâ sıcak geliyordu. Uzun süre duşta kalsa bile terliyordu, hava sıcaktı.

V - En iyisi soğuk birşey almak.

Diyip yataktan kalkıp odadan çıkmıştı, sıcak diye saçını bile ıslak bırakmıştı. Çok geçmeden de mutfağa girip dolabı kontrol etmeye koyuldu, o anda gördüğüyle gözleri parlamıştı. Puding vardı hemde çikolatalıydı, hemen birini buzluk kısmına koymuştu. Sonra da yeni bir tane alıp tezgaha koymuş vede aldığı tatlı kaşığıyla yemeğe başlamıştı. O sırada su içmeye gelen Ateş Bey onu görünce tebessüm etmiş vede bir su alıp içmeye başlamıştı. Vurgun ise ona kısa bir bakış atıp yeniden önüne bakmıştı, pudingle ilgileniyordu. Birkaç dk sonra amcası suyu içince bardağı yıkayıp yerine koymuştu.

Ateş B - Aslında saatin doldu, uyuyabilirsin.

V - Çok sıcak, uyku tutmuyor.

Ateş B - Saçını kurut mazallah hasta olursun, zaten soğuk pudingi yiyorsun.

Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin