2 gün sonra / Levs bar!
Ev gibi değil ki burası inan çok soğuk
Susmayı öğrendi yazık içimdeki çocuk
Yüzümü kime dönüp gülsem buradan da soğuk
Kalbimin yerini aldı kocaman bir oyuk
Film gibi değil mi halim daha da ne olsun
Gidecek gibi değil bu zalim görüyorsun
Tam çıkış yolunu buldum kaçarım derken
Geçmişten biri gelip tutar biliyorsun
Ahhh geri gelsede bir görse babam
Kırgın çiçeklere dönmüş hayat herşey talan
Ahhh geri gelse de bir görse babam
Kırgın çiçeklere dönmüş hayat herkes yalan€ - Büyümüşsün çocuk!
Diyen sesle olduğu yerde kala kalmıştı çünkü bu ses ona aitti. Uyuştucu baronuydu, onun peşinden gelmiş olan Bay Marino ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
€ - Korkuyla bakmıyorsun, omuzların dik. Cihangir Kara'nın yokluğu sana yaramış, evet öldüğünden haberim var. Öldürenden de....
Dedi onun önünde durarak, yapılı vede fit bir adamdı. Belinde silahı, üstünde takım elbisesi, bileğinde saati, ondan uzakta bekleyen adamları... Biraz mafya gibiydi, yaşından daha genç duruyordu.
€ - Işte benim küçük şeytanım, cidden büyümüşsün. Afferim sana!
V - Ne istiyorsun?
Dedi düz bir sesle çünkü bu herifi hiç sevmezdi, adam korkutucu biriydi ve çocukken onu çok korkutmuştu.
€ - Hiçbirşey sadece gördüm, selam verdim.
V - Keşke yoluna devam etseydin!
€- Hiç uyuştucu aldın mı?
V - Hayır Adil Bey, benden uzak durun! Çünkü ben birdaha o şeyle yan yana gelmem, bu yüzden de kendine yeni birini bul...
Âdil B - Sokak başında polis vardı, istersen bir şikayet edeyim.
V - Selâmda söyle!
Dedi çıkışa yol alarak, o an Italyan ile göz göze gelince irkilmişti ama yine de ordan çıkmıştı. Bay Marino ise peşinden çıkmıştı çünkü bu herifin kim olduğunu merak ediyordu.
●●●
V - Beni takip etmeyi niye bırakmıyorsun?Bıkmadın mı?
Bay Marino - Serçe'm kimdi o?
V - Ya sanane!
Diyince Bay Marino onun tavrına bozulmuş hatta hüzünle omuzları düşmüştü. Vurgun ise gördüğü polislerle onlara yol alınca Bay Marino hemen peşinden gitmişti. Çünkü ne yapacağını anlamıştı, o suçunu itiraf edecekti. Âdil Bey ise sırıtarak ona bakmıştı çünkü bunu bekliyordu, zaten onun öfke sorunu oluşunu bilirdi. Tabi tehditlerin altında kalmayacağını da bilirdi ama suçlu kimdi bilmezdi sadece ağzını aramıştı.
V - Merhaba komiserim ben bir ihbarda bulanacaktım.
Karahan Şirketi.
Poyraz Bey toplantıdaydı, yanında ise Diyar Bey ve yeğeni Doğuş vardı. Çok geçmeden de toplantı odasına çizimlerden sorumlu Ferkan gelmişti. Bu Doğuş'un yakın dostuydu, çizimleri birlikte yaparlardı. Ah birde Vurgun ile Poyraz Bey aracılığı tanışmış ve ona hafif ilgi duymuştu. Ama bu bir aşk veya sevgi değil sadece Vurgun ona sempatik vede tatlı gelmişti. Ferkan direk dostunun yanına oturup geri yaslanıp şunu söylemişti.
Ferkan - Geç kaldığım için özür dilerim, bir hastam vardı da...
Poyraz B - Sıkıntı yok oğlum da annen nasıl oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...