Vurgun'un Acısı!

351 34 13
                                    

V - Bana kalırsa senin gibi maviş olsun ama yeter ki kız olsun. Yoksa yolu ayıran sen değil ben olurum.

●●●

Z - Bir saniye sen bana rest mi çekiyorsun?

V - Günaydın, bu zamana kadar beni tanıyamadın mı?

Diyip aramayı kapatınca Poyraz Bey çatık kaşlarla ona bakmıştı. O ise telefonu eline bile almadan Mardin'i seyre dalarken şunu söylemişti.

V - Niye bura varken Istanbul?

Dedi ona biraz daha yaslanarak, Poyraz Bey ise elini onun saçlarına daldırarak yavaşça karıştırmıştı.

Poyraz B - Büyümek için dağılmak lazım demi?

V - Cihangir babamda öyle diyor.

Poyraz B - Peki sizin şirket ne iş yapar?

V - Inşaat!

Poyraz B - Yeni misiniz yoksa eski mi?

V - Ben kendimi bildiğim bileli o şirket var sadece daha da büyüdü ve eminim benden önce de vardır.

Poyraz B - Nerelisiniz?

Dedi meraklı bir sesle, Vurgun ise uykusu gelmiş gibi esneyip gözlerini kapatmıştı. Bunu gören Poyraz Bey ise onun saçlarına minik bir öpücük kondurup kokusunu doyasıya içine çekmişti.

Poyraz B - Uykun mu var?

V - Az önceden beri saçımı oynuyorsun, senin yüzünden mayıştım.

Poyraz B - Vurgun'um sen çok tatlısın be!

Dedi kıvrılan dudağıyla, Vurgun ise yüzünü babasının göğsüne gömüp şunu fısıldamıştı.

V - Çok hoş kokuyorsun.

Dediği sırada gelen öksürük sesiyle gözlerini aralamıştı. O anda da Diyar Bey'i görmüştü, o ise iç çekip şunu söylemişti.

Diyar B - Bölmek istemezdim ama yemek saati geldi.

Diyince ikili ayrılıp yerinden kalkmıştı, o ise yeğenine bakarak şunu söylemişti.

Diyar B - Ateş amcan uyuyordu, sen uyandırır mısın?

V - Ateş?

Diyar B - Bir amcan daha var ve o babandan bile büyük.

V  - Oha, şaka? Ben niye görmedim?

Dedi şokla ona bakarak, bunu gören ikili tebessümle ona bakmıştı çünkü gözleri büyümüş haldeydi.

Poyraz B - Askerdir, anca dün gece geldi. O anda da sen uyuyordun.

V - Haa tama... Asker mi?

Diyar B - Ovvv abi birileri heyecan yaptı.

V - Odası nerde?

Poyraz B - Senin odanın çaprazında ki oda ona ait..

Diyip konağa geri girdiler, o ise direk odaların olduğu kısma yol almıştı. Bunu gören ikiliyse gülmemek için zor durmuştu çünkü cidden heyecanlanmıştı. O anda konuşan Doğuş olmuştu.

Doğuş - Ne oldu?

Diyar B - Ateş abimi öğrendi, mesleğinden kaynağı ufak bir heyecan yaptı.

***

V - Su döksem olmaz, dürtsem adam asker ne edeceği belli olmaz...

Dedi yanaklarını şişirerek ama onun sesine zaten uyanmış olan amcasını fark etmemişti. Ateş ise tebessüm etmişti, Vurgun ise bir anda onun siyah gözleriyle göz göze gelince yutkunmuştu. Ateş Bey ise yerinde doğrulup yatak başlığına yaslandı sonra da şunu söylemişti.

Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin