Randevu!

242 30 46
                                    

   Ilıktan çok soğuktu, evet soğuk suyla bir duş almıştı çünkü baya bir bunalmıştı. Lakin şuan iyiydi, o bunaltıcı hâl üzerinden gitmişti. Daha iyiydi, şimdiyse saçlarını kurutuyordu. O anda çalan kapıyla gel demiş, odaya da Bay Marino girmişti.

Bay Marino - Serçe'm benim biraz işim var, gitmeden bir isteğin var mı diye sorayım dedim... Şey var mı?

V - Kahve bitmiş.

Bay Marino - Başka yani özel bir istek var mı?

V - Ne isteyim ki? Evde herşey tam.

Dedi saç kurutma makinesini bırakarak, birde pişten çıkartmıştı. Bay Marino ise kapıya yaslanmış şefkatle ona bakıyordu, o ise saçını düzeltip şunu söylemişti.

V - Nereye gidiyorsun?

Bay Marino - Şirkete gitmem lazım ve bir yere uğrayacağım.

V - Yine birileri ölmeli, peki sağ gel yeter!

Bay Marino - Gidipte dönmemek, gelipte bulamamak var. Bir kez öpeyim mi?

Dedi cilveli bir sesle, Vurgun ise eline aldığı mavi ayıcığı ona atıp şunu söylemişti.

V - Yürü git pis sapkın!

Bay Marino - Sapıktan sapkına geçtik, kim bilir yarın ne olacağım.

V - Ananın ki olacaksın pis italyan!

Bay Marino - Ama hani cici italyan'dım?

Dedi dudak büzerek, bunu gören Vurgun ise içinden küfretmişti çünkü bu hâliyle çok tatlıydı. Mavileri masum masum ona bakıyordu, büzdüğü dudağıysa fazla öpülesi gibiydi. Bu yüzden de derince yutkunmuş vede yeniden konuşmuştu.

V - Tamam git hadi, bekeme yapma!

Bay Marino - Bir istek?

V - Eskort getir!

Dedi yatağına oturarak, o anda suratına çarpan ayıyla yüzünü buruşturmuştu. Ama hemen ardından da onun kızgın sesi gelince kendini tutamayıp gülmüştü. Ilk defa içten bir gülüştü, en azından bu içtendi.

Bay Marino - Çok beklersin cici serçe'm, iyi günler sana... Ayrıca çok gülme zaten içim yanıyor, sende kudurtma beni!

Diyip ordan ayrılmıştı, Vurgun ise sakinleşmeye çalışarak geri yatmıştı ama son sözleriyle daha çok gülmüştü. Resmen kendini tutmakta güçlük çekiyordu, bu yüzden de sesi duyan Bay Marino gitmekten vazgeçmiş vede yanına gelmişti.

■■■■■■■

V - T-tamam sakinim.

Dedi zorlukla sakinleşirken, resmen gülme krizine girmişti ve bu ilkti. Bay Marino ise hayranlıkla onun dağınık saçlarını severek şunu söylemişti.

Bay Marino - Kalbim, sen çok güzelsin serçe'm.

V - Bu ilk defa oldu, çok güldüm.

Dedi derin bir nefes alarak, o sırada ne vakit kapattığını bilmediği gözlerini de aralamıştı. Bay Marino ise onun yanağına tek tek öpücük kondurarak şunu fısıldamıştı.

Bay Marino - Serçe'm ben sana aşığım ve bu seninle yakınken daha fazla büyümekte, ben kendimi durduramıyorum.

V - Gitmiyor musun?

Diyince Bay Marino başını iki yana sallayıp onum saçlarını karıştırmıştı. O ise tavana bakarak şunu söylemişti.

V - O zaman bir bara gidelim mi?

Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin