V - Baba!
Poyraz B - Söyle aslan parçam?
Dedi oğlunun saçlarını severek, Babür Bey gitmiş gibi ailecek kalmışlardı. Vurgun ise hâlâ babasına yaslanmış hâldeydi ve hafiften karnı da açıkmıştı.
V - Acıktım, yemeği ne zamana yiyeceğiz?
Poyraz B - Şimdi hazır olur.
●●●
Hizmetçiler el çabukluğuyla masayı kurmuş, aileyse masada yerini almıştı. Servis yapıldıktan sonra da hizmetçiler aldığı işaretle yanlarından ayrılmıştı. Poyraz Bey başlayınca da evlatları yemeğe başlamıştı.
Arman - Yavaş küçük, boğazında kalacak!
Dedi iştahla yiyen kardeşine şefkatle bakarak, bunun üzerine diğerleri de gülümsemeyle ona bakmıştı. Dediği gibi açtı ve bu yeme şeklinden belliydi. Abisinin uyarısı bile ona anlamsız gelmişti, o anda telefonuna bildirim düşünce elinin ekmeğini döküp cebinden çıkarmıştı. Diğerleriyse dikkatini ona vermişti, o ise bildirimin Watsapptan geldiğini görmüş ve direk açmıştı. O an gördüğü asker resmiyle beğeniyle resmi incelmişti.
Uluç - Kimmiş balım?
V - Ateş amcam isteğim resmi yollamış.
Uluç - Özel resimler ha? Iyiymiş....
Dedi yemeğine devam ederek, kardeşinin resmi beğenisi gözlerinden bile belliydi. Dudağı bile kıvrılmıştı. 5 dk bile geçmeden Ateş Bey'den mesaj gelmişti.
Asker amcam
Resmi beğendin mi ufaklık?Asker amcam'a...
Üstüne ki gerçek mi?Asker amcam
Sence yavru kuş?Asker amcam'a...
Çok yakışmış ama bir dileğim daha var.Asker amcam
Peki nedir o?Asker amcam'a...
Sonsuza kadar gülümse!Asker amcam
Aslan oğlum benim, ben senin o hoş kalbine kurban olurum. Yeter ki sen iste ben herşeyi yaparım... Bu arada yemek yediniz mi?Asker amcam'a...
Yiyoruz ama siz olmadan masa çok sessiz geliyor ve bu sıkıcı, geri dönemez misiniz?Asker amcam
Belki birgün sen gelirsin yada biz geliriz. Sonuçta birgün bende emekli olurum, o anda geliş gidişte sıkıntı çekmeyiz.Poyraz B - Gözlerin doldu.
Dedi endişeyle oğluna bakarak, o ise buruk bir gülümsemeyle yeniden konuşmuştu.
V - Ateş amcamların burda oluşuna alışmıştım, galiba özlemeye başladım.
Poyraz B - Birgün yine gelirler yada biz gideriz.
V - O da öyle diyor, gitmekte isterim... Gider miyiz?
Arman - Ama Zemheri'ye sözün vardı.
Dedi ona bakarak, evet Zemheri'ye birdaha gitmemek konusunda bir sozü vardı. Abisinin sözleri üzerine düşen omuzlarıyla yeniden konuşmuştu.
V - Konuşurum, belki o ve ailesi de bizle Mardin'e gelir. Sonuçta Mardin'i görmek isteyebilirler, zaten Zemheri yeni yerler görmeyi sever.
Böke - Olmaz güzel gözlü çünkü artık uçak korkusu varmış, görmek bile ona iyi hissettirmezmiş. Bu yüzden ailesi onu uçakla seyehat ettirmiyor, zaten kendi de uçağı tercih etmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...