Ertesi gün/ Hazender Malikhanesi.
Gözünü açan gençle Karan Bey'ler rahat bir nefes almıştı. O anda Hazal hanım şunu söylemişti.
Hazal H - Iyi misin Zemheri?
Z - Evet.
Karan B - Kim bu kalleşler oğlum, sana bunu kim yaptı?
Z - Vurgun?
Karan B - Seni bıraktıktan sonra gitmiş, sanırım işi vardı. Neyse sen iyi misin mavişim?
Dedi onun saçlarını severek, Zemheri Azad ise acıyan dudağına dokununca Karan Bey elini kavrayıp şunu söylemişti.
Karan B - Krem sürdüm, dokunma!
Dedi, zaten gencin eline de sürülmüştü. Bu yüzden de birşey dememişti, Balamir ise hemen şunu söylemişti.
B - Iyi misin kanarya'm?
Z - Iyiyim, sakin ol Mir!
B - Sana bunu kim yaptı? Neden bizi aramadın?
Dedi korkuyla hattâ hepsi korkuyla ona bakmıştı çünkü yüzü maf olmuştu. En azından boynunda ki izi tek Karan Bey görmüş, o da pansuman yapıp kazağın boynunu düzeltmişti. Zaten anladığınız üzere kazak boğazıydı, o anda Zemheri Azad derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
Z - Babam yine bir halt yemiş, yolumu kestiler.
Dedi mırıldanarak, onlarsa sinirle elini yumruk yapmıştı. Hazal hanımsa iç çekip şunu söylemişti.
Hazal H - Ben bir kahvaltı hazır mı diye bakayım da yemek ye, belli ki o şirret karı da sana sahip çıkmıyor.
Karan B - Hazal!
Hazal H - Çocuk zayıflamış Karan, daha ne diyim yani? Neyse ben kahvaltıyı bir kontrol edeyim!
Diyip odadan çıkmıştı, tek başına merdiveninden inerkende homurdanarak şunu söylemişti.
Hazal H - Evlatlık yetmez gibi birde arkadaşı çıktı, bunlar yüzünden ev iyice sığınma evine döndü!
Diyip durdu sonra da yemek salonuna girip yalancı bir samimiyetle şunu söylemişti.
Hazal H - Neyse ki kahvaltı hazırmış, Leya haber ver gelsinler!
Leya - Emredersiniz hanımım.
Diyip ordan ayrılmış sonra da haber vermeye gitmişti. Hazal hanımsa gençler için olan tostlardan birine bol karabiber koyup karabiberi masaya koymuştu. Birkaç dk sonra herkes gelirken o ise gördüğü hizmetçiyle sanki o karabiberi ilk defa görür gibi alıp şunu söylemişti.
Hazal H - Kızım bunun burda ne işi var?
Hizm - Dalgınlıkla oldu galiba hanımım, hemen alıyorum.
Diyip alıp gitmişti, herkes oturunca da kadın gençlere tost vermiş lakin bol karabiberli olanı Zemheri'ye vermişti. Aslında alerjisi olduğunu bile bile koymuştu, Karan Bey ise bundan habersizce şunu söylemişti.
Karan B - Başlayın hadi!
Diyince hepsi ona uymuştu, Balamir tostundan yerken gözleri genç adamdaydı. O anda tostunu yiyen bedenin durmasıyla kaşlarını çatmıştı, Zemheri Azad ise yutkunmakta zorluk çekmişti.
B - Iyi misin?
Hazal H - Hii çocuğun rengide attı, Karan!
Dedi yalandan korkuyla, Karan Bey ise yerinden kalkıp onun yanında durup şunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...