Sevgili Ailem!

516 35 39
                                    

Ertesi gün/ Karahan ailesiyle kahvaltı!

Arman uyuyan bedenin saçını okşayarak şunu fısıldamıştı.

Arman - Ne kadar da tatlı uyuyor.

Dedi sırada gözünü açan bedenle yutkunmuştu çünkü kesinlikle bunu beklemiyordu. Bu yüzden de o hâlde kala kalmıştı, ne diyeceğini bile bilememişti. Genç adamsa siyah gözlerini ondan çekmeden şunu söylemişti.

V - Günaydın.

Arman - Günaydın siyah gözlü, şeyden geldim ben...

Dedi neden geldiğini hatırlamaya çalışarak, Vurgun ise kıvrılan dudağıyla şunu söylemişti.

V - Kahvaltı?

Arman - Evet kahvaltı herkes seni bekliyor.

V - Tamam gelirim şimdi.

Arman - Ben gideyim o zaman.

V - Iyi git o zaman.

Demesine kalmadan o daha ne olduğunu bile anlamadan abisi onun yanağına hızlı bir öpücük kondurup ordan ayrılmıştı. Bu yüzden de istemsizce gülümsemiş vede eli yanağına gitmişti.

***

Giyinmiş sonra da balkonun perdesini açmıştı, o anda balkonda sigara içen Zemheri Azad'ı görünce duraksamıştı. Zemheri Azad ise izlenme hissiyle bakınınca onu görmüş bu yüzden de birbirlerine kısa bir baş selamı vermişlerdi. Zaten sonra Vurgun kahvaltı için odadan çıkmıştı, o anda çalan telefonuyla cebinden çıkarıp kim diye bakınca babası olduğunu görmüştü. Bu yüzden de hemen açtı.

V - Günaydın ve afiyet olsun kral'ım!

Dedi çünkü babası tahminen kahvaltıya başlamıştı. Şuan saat 7 idi ve onlar hep aynı saatte kahvaltı ederdi. Cihangir Bey erkeksi kıkırtısıyla şunu söylemişti.

Cihangir B - Günaydın prensim ve saol, peki sen kahvaltını ettin mi?

V - Etmeye gidiyordum.

Cihangir B - Şimdiden afiyet olsun.

V - Sesin niye öyle kötü birşey olmuş gibi çıkıyor, ne oldu?

Dedi merakla, Cihangir Bey ise iç çekip şunu söylemişti.

Cihangir B - Vurgun'um benim ufak bir iş gezisine gitmem lazım.

Diyince Vurgun duraksamıştı, Cihangir Bey ise yutkunarak yeniden konuşmuştu.

Cihangir B - Bak istersen ailenle kal istersen de eve geri gel, bu sana sana kalmış ama haberin olsun 5 hafta yokum.

V - Ne zaman gelirsin?

Diyince hepsi dikkatini ona vermişti çünkü yemek salonunun önündeydi. Cihangir Bey ise iç çekip şunu söylemişti.

Cihangir B - 5 haftacık yokum, söz hemen geleceğim.

V - Peki nereye?

Cihangir B - Ingiltere, istersen sana da bilet alayım.

V - Gitmek istemiyorum, hem sende orda çok kalma!

Dedi uyarıyla çünkü hemen dönsün istiyordu hatta gitmesin isterdi. Onun bu huyunu bilen adamsa şefkatle şunu söylemişti.

Cihangir B - Tamam yavrum söz işim bitince yanında olacağım.

V - Tamam.

Cihangir B - Gelecek misin yoksa gitmeden yanına uğrayım mı?

V - Kaçta ki?

Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin