3 gün sonra.
Cihangir B - Vurgun'um eve gidip biraz dinlensen mi?
V - Iyiyim ben!
Cihangir B - Vurgun eve git!
V - Gitmiyorum!
Cihangir B - Git ilaç al ve uyu, dinlen yoksa bir yerde düşüp kalacaksın.
Dedi dişlerini sıkarak çünkü onun kendini düşünmüyor oluşu sinirine dokunmuştu. Vurgun ise inadına yapar gibi yere oturup şunu söylemişti.
V - O uyansın giderim.
Diyince hepsi şoka girmişti, Cihangir Bey ise ters ters ona bakarak şunu söylemişti.
Cihangir B - Beni delirtiyorsun.
Diyip tam gidecekken Vurgun duvara yaslanıp şunu söylemişti.
V - Bende seni seviyorum, kantine gidiyorsan bana da tost alsana!
Cihangir B - Oldu paşam başka?
V - Karam ve kahve, birde...
Cihangir B - Birde ne?
V - Hastane cidden iğrenç kokuyor.
Dedi yüzünü buruşturarak, bunu gören aile üyleriyse tebessümle ona bakmıştı çünkü ses tonu çok tatlıydı. Cihangir Bey ise iç çekip şunu söylemişti.
Cihangir B - Eve git o zaman.
V - Yanlız ben acıktım!
Cihangir B - Tamam getiririm, bekle!
Diyip ordan ayrılmıştı, diğerleriyse bu hâlde bile gülmek istemişti ama akıllarına neden burda oldukları gelince suratları düşmüştü. Vurgun ise düşen yüzüyle şunu söylemişti.
V - Sensiz geçen 3 gün oldu, sense hâlâ uyuyorsun.
Diyince hepsi yutkunmuştu, Nehir hanımsa ağlamaya başlamıştı. Vurgun ise göz devirerek şunu söylemişti.
V - Bu kadın tek bana mı samimi gelmiyor diyeceğim kavga çıkacak.
B - Demiş kadar oldun, neyse sen nasılsın?
Diyince Vurgun tek kaşını kaldırıp ona bakmıştı, bunu görünce de iç çekip şunu söylemişti.
B - Kötü görünüyorsun, sende acı...
Tam devam edecekken onun kızgın sesiyle irkilmişti, diğerleriyse kaygıyla onlara bakmıştı.
V - Benim acımdan sanane Hazender? Iki muhabbet oldu diye seninle olan düşmanlığım bitti mi sandın?
B - Ben sadece seni anlamak istemiştim.
Dedi dişlerini sıkarak, Vurgun ise arkasında ki duvara yaslanıp gözlerini kapatmıştı. Cidden onunla tartışmak filan istemiyordu, zaten kavga edecek gücü dahi yoktu.
V - Iyiyim.
Dedi mırıldanarak ama hepsi duymuştu, fakat dediği gibi pek iyi görünmüyordu. Gözleri bile bitik bakıyordu, yorulmuştu.
●●●
Vurgun yemeğini yemiş ama çikolataya dokunmadan cebine koymuştu. Şimdiyse duvara yaslanmış yeri izliyordu, cidden iyi hissetmiyordu. Kötüydü ve birkaç dk önce lavaboya gidip yediğini bir güzel çıkartmıştı, o an buna şahit olan sadece Balamir idi. Ama o bundan habersizdi, Balamir ise onun için korku duymuştu. Ilk defa onun için korkuyordu, şimdiyse Vurgun dalmış gibi yeri izliyordu. Ama bu kısa süre sonra sona ermişti çünkü bir an gözünün önü puslanır gibi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...