20

254 30 63
                                    

Saatler sonra

Vurgun yoktu, Cihangir Bey dahi eve dönmüş ama o yoktu. Bu yüzden de hepsi onu arıyordu, her yerde onu arıyorlardı. Içlerindeyse derin bir korku vardı, peşinden gittiği adam dahi dönmüşken o yoktu. Yokluğundan bu yana da tam tanıma 6 saat geçmişti. Telefonuysa çalsa bile açan yoktu, sanki bir yerde çalıyorda kimse bakmıyor gibiydi. Bunun nedeniyse ormanda düşmüş oluşuydu. Yoktu, sanki kayıplara karışmış gibiydi. Eski devlet memuru olduğu içinde polisler onu aramakta geç kalmamıştı, hepsi bir arayış içindeydi. 

●●●●●

  Karanlığın ortasında eli yukarıya doğru zincirle bağlanmış, gözleriyse kirli bir bezle bağlı yaralı beden vardı. Darp edilmişti, ağır darp edilmişti bu yüzden de üstü başı kan içindeydi. Üstüne birde karnından vede kolundan kurşun yemişti, bu yüzden de kanda kaybetmişti. Balamir ise tek telefonu bulmuştu, bu yüzden de delirmiş gibi ormanı talan etmişti ama yoktu. Bulamamıştı, lakin her gittiği yerde ya bilekliğini bulmuş yada bir eşyasını bulmuştu.  Ah tabi birde kan izleri vardı, kim yaptıysa resmen bir yerde sürüklemiş gibiydi. Hoş öyleydi ya, bu kişi kimdi belli değildi ama genci fena darp etmişti, birde yetmez gibi yerde uzun süre sürüklemişti.

Şimdiyse kendinden habersizdi, baygındı. Önünde ki koltukta da simsiyah giyinmiş bir beden vardı, ondan ne isterdi bilinmez ama saatlerdir onu izliyordu. Bu arada onu dövende bu adamdı, lâkin şimdi onun haline bakınca pişmanlık duymuştu.

₺ - O hoş dudakların kan olmuş be serçe'm, ne acı... Jason derhal ilk yardım malzemesi getirin!

Dedi yabancı bir dilde, belli ki türk değildi.  Sapsarı saçları, masmavi gözleri vardı, yakışıklıydı. Jason ise ona uyup gitmişti, o ise geri yaslanıp Vurgun'u izlemeye devam etti. Birkaç dk sonra adamı önüne malzemeleri koyup şunu söylemişti.

Jason - Buyrun Bay Marino!

Bay Marino - 1 saate aracı ayarlat gidiyoruz.

Jason - Vurgun Bey burda mı kalacak?

Diyince Bay Marino başını iki yana sallayıp şunu söylemişti.

Bay Marino - Hayır, artık bu güzellik bana ait. Ben buldum, benim oldu!

Jason - Efendim o sizi sever mi ki, hemde onu saatlerce dövmüşken?

Bay Marino - Iyi de döven ben değildim ki, maskeli biriydi.

Dedi sırıtarak çünkü onu gördüğü ilk andan beri istiyordu. Şimdiyse onu yolda görünce takip etmiş daha sonra da ormanda yakalamıştı. Adam deliydi, hemde fena deliydi. Birde üstüne aşık olmuştu, o Vurgun Kara'ya görür görmez tutulmuştu.

Jason - Peki ya erkenden uyanırsa?

Bay Marino - Iyi ya, bende o güzel kömürleri görmüş olurum.  Şimdi o cüzdanı ormanda bir yere atın, telefonu zaten yok. Bu yüzden de ondan da kurtulun, üstünde kimlik bile olmasın, zaten bu saatten sonra lazım olmayacak!

Jason - Efendim siz ne?

Bay Marino - Evet Jason onu bir Marino yapacağım!

Jason - Ne?

Bay Marino - Kimliği atmayın vazgeçtim, en iyisi saklayın, 1 ay sonrasına saklayın.

Jason - Neden ki?

Bay Marino - O gün anlarsın, şimdi çekil git!

●●●

Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin