Ertesi gün .
Sarışın beden saat seçerken gördüğü Vurgun ile gülümseyip ona el sallamıştı. Vurgun ise kıvrılan dudağıyla onun yanına varıp onu kolunun altına alıp şunu söylemişti.
V - Eee ne alıyoruz?
Z - Bunu!
V - Güzelmiş, alalım o zaman...
Z - Bundan 1 ay sonra da sendeyim, haberin olsun.
V - Hmm bana ne alacaksın?
Dedi onun saçlarını karıştırarak, lakin elini yumruk yapmış onları izleyen Balamir'i fark etmemişlerdi bile... Lâkin biraz onlara yaklaşınca Vurgun'un parmağında ki yüzlüğü görünce kendinden utanmıştı. Belli ki genç nişanlıydı...
Z - Vurgun sizin düğün burda mı yoksa şu Mardin'de mi olur?
V - Merak etme civciv Mardin sözümü unutmadım, seni orda gezdirecegim.
Dediği anda görevli gelip öksürüp varlığını belli ederek şunu söylemişti.
Görevli - Alıyorsunuz galiba!
Z - Evet hediye paketi olsun!
Görevli- Peki efendim.
Diyip o saati alıp kasaya gitti, Vurgun ise gördüğü hoş kolyeyi alıp şunu söylemişti.
V - Hoşmuş...
Z - Vurgun ya ciddi ciddi görücü usulü mü evleneceksin? Neden sevdiğini almak yerine başkasının beğendiğiyle hayat geçireceksin ki?
V - Zemheri bu görücü usulü değil berdel.
Z - Ha?
V - Vefa abim sevmiş ve kız kaçırmış, bu yüzden de beni gören kız ailesi kızlarını benle evlendirmek istiyor.
Z - 3 abin daha var onlardan biri alsın, sen ne alaka?
V - Hepsinin sevdiği var, benimse yok.
Z - Olmayacak diye de birşey yok, delirme Vurgun ya!
V - Abimin ölmesine izin veremem, bunu yapamam!
Dedi çaresizce, Zemheri Azad ise kolyeyi ondan alıp geri koydu ve şunu söylemişti.
Z - Seni denemedikleri ne malûm, kızı araştırsana yada ailesini!
V - Hay aklınla bin yaşa civciv ben sıkıntıyla bunu unutmuştum, iyi ki varsın lan!
..- Zemheri.. Zemheri'ydi demi?
Diyen sesle ikiside sesin sahibine bakınca kızıl kızı görmüşlerdi, Zemheri Azad ise bayağıdır görmediği kızı görünce ne diyeceğini bilememişti. Bu oydu işte Şafak'tı, şu hastası olan kızdı.
Şafak - Şafak ben... Şafak Katipoğlu, hastanızdım.
Z - Evet hatırladım, buyrun?
Dediğinde Vurgun derin bir nefes alıp şunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral'ın Prensi! ( Mafya Serisi 3)
Teen Fiction¥- Insanın en büyük düşmanı sadece kendidir... Dedi siyah gözlü sonra da yanında ki bedene yandan bakıp şunu söylemişti. ¥ - Kendini kendin Azad etmen lazım başkası değil! $ - Yapamıyorsam? ¥ - O zaman tut elimi birlikte azad olalım...