Terasa tidurnya diganggu Shayla membuka mata yang masih berat. Lepas subuh tadi sambung tidur perut berkeroncong tidak dihiraukan. Mengantuk sangat.
Wajah yang mengganggu dikerling geram.
"Wake up dear,let's have breakfast"
Ah suara lembut menggoda si suami menyapa telinga.
"I ngantuk ni ...you makanlah dulu"
Tersengih-sengih si suami yang tidak berganjak dari merenenungnya. Hai comel pulak dengar suara manja Shayla yang masih mamai.
"Are you sure?" Tanya Si suami .
Angguk lagi tapi mata masih pejam. Manja sangat anggukan tu.
"Fine then...."Syed Adra tersengih nakal.
Shayla terjerit kecil bila ditarik rapat ke dada Syed Adra. Selimut ditarik menutup tubuh mereka berdua.
"Hilman...."jeritan manja yang sedikit kuat mengundang tawa dari Syed Adra.
"Sorry dear..you make me turn on"
Shayla dibawa jauh ke dalam lautan asmara yang tak pernah puas dikecapi oleh Syed Adra yang sudah lama mengidamkan saat seperti ini.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Tertawa nakal Syed Adra melihat Shayla yang sibuk mengutip pakaian mereka yang berselerak di bawah katil.
Tidak sedar bila masa tercampak bawah katil. Dia yang hanya bertuala lepas mandi tadi begitu asyik memerhati Shayla. Tumpuannya pada tanda-tanda merah dileher dan sebahagian dada isterinya yang sedikit terdedah.
Teringat adegan-adegan dan rayuan manja si isteri semalam serta pagi ini buatkan dirinya sasau..... haihhhh.... Kontrol sikit Adra oiiiii...nak pergi kerja ni.
"Dear ..sit here"
Ditarik Shayla duduk diatas ribanya. Apalagi memerah la wajah si isteri bila ditarik spontan Jatuh ke ribanya.
"Hilman ...please..."
Shayla cuba melepaskan diri dari pelukan Syed Adra yang tangannya tak pernah reti duduk diam. Hehe....
"Don't worry I won't eat you ,I want to give you something"
Shayla buat muka tak puas hati. Geleng kepala. Sudah boleh mengagak ke arah mana ia akan berakhir.
"What are you thinking about?I nak bagi you nafkah....."
"I know ...I tak nak...."
Geleng lagi.Tergelak besar Syed Adra comel sangat Shayla geleng laju-laju macam tu.
"It's not what you think of dear....here my first paycheck .... for you ..."
Shayla termalu sendiri bila melihat Hilman mengeluarkan not dari laci lantas menghulurkan padanya. Nafkah zahir yang pertama dari si suami yang dicintai direnung lama baru disambut. Pertama kali dia menerima nafkah dari seseorang. Rasa terharu kerana Hilman yang sedikit kebaratan gaya hidupnya ingat tentang kewajipan pada dirinya.
"Thanks ..."
Dipeluk erat tubuh yang hanya berbalut tuala itu.
"Dear tiba-tiba pulak I rasa nak bagi nafkah yang lagi satu tu bila you peluk macam ni"
Mata Syed Adra dijerdipkan kearah katil tempat dimana mereka berdua memadu kasih.
"Hilman.." Serentak itu perutnya dicubit Shayla.
Berdekah-dekah dia tertawa nakal mengusik Shayla yang sudah memerah seluruh wajahnya. Ah ...bahagianya ....
YOU ARE READING
Her Saviour
Romance"I want to make love with you "ujar lelaki itu dalam nada berbisik sambil memberi jelingan miangnya. "What a weird man"first time jumpa kenal pon tidak boleh lelaki pelik tu melucah dengan dia-Shayla Azra Satu satunya perempuan yang boleh buat dia...