Umpan sudah mengena. Syed Adra senyum senget.
"You tak nak balik ke?" I nak tidur dah ni I penat seharian kerja ...."
Amboi menghalau nampak. Syed Adra gelengkan kepala.
"You dah setuju tadi kan .. sekarang nak halau I balik pulak ....buruk siku .."
Shayla mencebik geram. Tak habis-habis ungkit pasal tu.
"Yes I know..tapi sekarang ni I'm not in the mood ...."
"Don't worry about that I'll handle everything...you just have to stay still...."
Syed Adra mula rasa nak tergelak.Boleh pulak Shayla ni cerita pasal mood bagai. Dulu bukan main pemalu .....
"Ishhh....dia ni kan....duduk dululah I nak mandi " Shayla buat muka tak puas hati.
Syed Adra rasa dia dah dapat balik Shayla yang dia rindu. Tak apa sikit je lagi sayang.
Selepas sepuluh minit Shayla keluar dari washroom siap dengan sweatshirt tebal dengan seluar slack .Hurmmmm...saja nak turned off kan Syed Adra. Hehe....biar dia rasa.
"Apa dia ingat aku nak seksi-seksi macam dulu untuk dia ...memang taklah ..."
Tapi Syed Adra dah siap buka jaket. Tinggal t-shirt dengan jeans siap baring atas tilam nipis kat bilik Shayla.
"Dear....come here...." Senyum senget Syed Adra tu dia dah faham sangat.
Ditepuk-tepuk tilam sebelah tempat dia landing. Nak tak nak Shayla ikutkan jugak Dah janji kan?
Tak sempat duduk dia dah dibaringkan atas tilam. Syed Adra ni memang pantas buat kerja.
"Pakai tebal macam ni nak buat I turn off ke?"
Shayla diam je. Belum apa apa dah kantoi.Huh....
"For your information...you pakai apa pon sentiasa buat I turn on ...."
Ah sudah suara menggoda tu dah keluar. Tak menunggu lama baju yang dia pakai dah tercampak ke sudut bilik. Haih ....
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
"Kenapa ada berus gigi kids dalam bathroom you?"
Syed Adra bertanya saat menyarung kasut. Nak balik dah.
Ah sudah. Shayla mula gelisah. Beria dia setuju dengan perjanjian gila Syed Adra semalam untuk jauhkan Aryan dari pengetahuan ayah kandung dia.
"Ada ke?oh penyewa lama tertinggal kot"
Syed Adra angguk saja. Tak syak apa-apa.
Fuhhh lega.Ah Belasah la tipu sunat je kan? Yang penting rahsia mesti simpan ketat-ketat. Shayla masih berharap perjanjian ini cepat berakhir. Dia belum bersedia nak bagitahu. Shayla jugak tak yakin betul dengan Syed Adra. Kerana terakhir kali yang dia tahu Syed Adra suami orang.
Kalau rahsia ni terbongkar orang akan tunding jari pada dia sebagai perampas dan Aryan akan jadi mangsa keadaan. Shayla tak nak Aryan hidup macam dia.
Bila perjanjian ni berakhir Syed Adra akan pergi dan dia tak akan tahu lansung pasal Aryan.
"I akan datang lagi...."
Gerun Shayla dengar ayat last sebelum Syed Adra menghilang disebalik pintu.
Sampai bila lah keadaan ini akan berterusan. Masuk dalam rumah dia perasan ada beberapa keping not ditinggalkan atas meja. Tapi kali ini tiada nota yang menyakitkan hati.
Tak sempat berangan lama dia terima text dari Syed Adra.
"Nafkah untuk you ...."
Baru dia faham kenapa Syed Adra tinggalkan duit atas meja.
YOU ARE READING
Her Saviour
Romance"I want to make love with you "ujar lelaki itu dalam nada berbisik sambil memberi jelingan miangnya. "What a weird man"first time jumpa kenal pon tidak boleh lelaki pelik tu melucah dengan dia-Shayla Azra Satu satunya perempuan yang boleh buat dia...