Bab 68

54 2 0
                                    

Home sweet home. Akhirnya Shayla balik lagi ke sini. Kondo suaminya. Atau lebih tepat syurga bagi keluarga kecil mereka.

Shayla menerpa dapur yang sangat dia rindui.

"Wah....bestnya dapat bau dapur, rindunya dapur ni " Gumamnya sendiri.
Ruang dapur adalah tempat healing bagi dirinya. Kerana setiap hari masanya banyak disini. Mencuba berbagai resipi dek kerana terlalu bosan.

Sedang membelek periuk belanga yang kemas tersusun terasa ada pelukan di pinggangnya.

"Dapur je ke rindu...tuan punya dapur ni tak rindu?"

Shayla tersenyum tanpa menoleh. Dah mula dah perangai Syed Adra. Minta perhatianlah tu.

"Rindu buat apa kat tuan dapur..bukan kenyang pon...kalau rindu dapur boleh jugak tengok apa boleh dimasak apa boleh makan...."

"Heyyy....jangan lupa tuan dapur ni lagi delicious tau...silap haribulan kenyang seminggu lepas makan..."

Telinga Shayla digigit manja. Kucing sudah mula keluar taring....kucing jantan sedia nak mengawan..hehe...

"Eiíi...tak naklah....orang dah kenyang lah..."

Saja mengusik si suami. Nak tengok jugak sejauh mana boleh bersabar.

"Orang memang lah dah kenyang tapi sayang abang ni belum lagi....dah seminggu lebih dia tahan lapar..kesian dia..."

"Eh mana ada...."

Belum sempat ayat dihabiskan tubuhnya sudah dibalikkan dan bibir sudah disenyapkan sang suami.

"Boleh tak jangan seksa abang? You knew it you are the only one who can turn me on and I can't stand being near to you"

Bisik Syed Adra manja ke telinga Shayla setelah puas bibir merah delima isteri dikerjakan. Shayla tergelak kecil. Setelah itu jari dimainkan sekitar dada Syed Adra gaya menggoda.

"Abangggggg...."

Syed Adra makin lemas dengan panggilan manja dari sang isteri. Tangan sudah meliar sana sini membuatkan si isteri makin tertunduk malu.

"Aryan..." Ujar Shayla saat kancing bra sudah terbuka.

"Aryan kan tidur rumah mummy malam ni...lupa ke?Yuni bawak balik sana ...."

Jawab Syed Adra sambil membuka tudung sarung Shayla yang senget
-benget diusiknya tadi. Wajah Shayla sudah makin membahang apatah lagi saat kancing blouse sudah di buka satu-persatu. Tangan dibawa menutup muka. Malu!

"Look at me sayang .."

Syed Adra menjauhkan tangan Shayla. Mata lelaki yang penuh dengan rayuan kasih ditatap dalam. Tubuh sudah tersandar di meja makan menimbulkan bunyi pergerakan.

"I want you to look only at me....look into my eyes where you can see how deep my feeling towards you sayang, I really love you and I want all of you, your body,your soul ,your feeling, your everything..."

Shayla bungkam disitu.  Terketar-ketar kakinya bila bibir sang suami sudah meliar ke leher. Dan seterusnya turun ke dada yang sudah terdedah.

"Abang...."

"Hmmm..." Balas Syed Adra yang sudah tengelam menikmati keharuman tubuh sang isteri.

"I love you too....more than you think"
Akhirnya Shayla luahkan juga apa yang sangat susah untuk dia lakukan selama ini. Syed Adra angkat muka. Bibir isterinya dilumat seketika.

"I love you more sayang...." Serentak itu dia menanggalkan t-shirt yang tersarung ditubuh. Wajah Shayla makin merah menyala diterpa rasa malu. Wajahnya ditarik merapat.

"Look at me....all of me is yours my dear "

Ucap Syed Adra romantis tangan Shayla dibawa menyentuh dadanya yang sedang bergetar hebat. Shayla membalas pandangan suaminya. Setelah itu dia melekapkan bibirnya ke bibir suaminya. Semakin lama semakin dalam sehingga mereka sudah terdampar di atas lantai dapur.

Kesejukan lantai sudah tidak dirasa yang ada hanya rasa kehangatan asmara yang memabukkan disertai bisikan-bisikan cinta yang tak putus-putus diucapkan Syed Adra. Shayla sudah menyerah!

Her Saviour Where stories live. Discover now