Bab 21

85 3 0
                                    

"dear ....."

"Hurmm..." Mata terpejam melayan rasa mengantuk.Kepala rasa berat sedikit Pelukan dieratkan.

" Do you love me?"

Tergelak kecil Shayla hilang rasa mengantuk ,mata dicelikkan.Lucu dengar soalan dari Syed Hilman Adra kesayangan dan cinta hati ini.

"I don't know"

Saja nak mengusik suaminya. Nak jugak tengok jauh mana lelaki tu merajuk kan? Tak lama bila pandangan tajam diberikan padanya. Terkekeh- kekeh Shayla ketawa melihat wajah cemberut itu.

"I gave you everything Hilman"

Jawapan pendek dari Shayla diberikan dengan harapan lelaki itu faham serta tiada keraguan lagi padanya cuma dia segan untuk menuturkan kata-kata cinta.Hilman pasti mengerti dia seorang introvert.

"I need words ..."

Hilman memandang serious ke arahnya. Shayla bungkam. Perlu ke dia mengukapkan kata-kata cinta sedangkan perbuatan darinya selama ini lebih dari cukup menunjukkan rasa cintanya pada lelaki itu?

"You know what?I always think of you , I don't want any men to get close to you,I want all of you"

Hebat sungguh permainan kata dari lelaki yang dicintai sepenuh hati.

"Hilman you always had me in your arm,you always have all of me...."

Shayla memeluk erat tubuh lelaki itu. Seakan tidak ingin dilepaskan. Mencium segenap pelusuk tubuh yang menjadi kegilaan dirinya sejak kebelakangan ini.

Syed Adra mati kata. Godaan manja dari sang isteri membuatkan dia lupa pada soalannya tadi. Hari ini hatinya diamuk cemburu melihat Shayla menjadi perhatian mata lelaki-lelaki di kampusnya. Kebetulan ada urusan perlu diselesaikan diajak Shayla menemani. Ramai pulak teman sekuliah bertanya siapa gadis cantik disebelahnya. Makin angin pulak dia rasa.Dia rasa banyak yang kurang pada dirinya memandangkan Shayla masih sangat muda sedangkan usianya hampir mencecah 30 an.

Api cemburu selalu membakar saat dia terkenangkan Shayla.Dia pantang tengok lelaki dekat dengan Shayla...sehingga dia sanggup stalk Shayla hingga ke tempat percutian dimana dia melamar Shayla secara spontan.

"Hilman I want you..only you"

Bisikan manja yang berdesir ditepi telinganya mengembalikan dia ke alam nyata lupa sebentar amarah cemburunya.

Pelukan isteri dibalas. Bibir yang merah basah dipagut lembut sebelum membuka t-shirt yang masih tersarung di tubuh. Ah! dia selalu kalah dengan godaan perempuan ini.Auranya terlalu kuat.

Harum rambut Shayla disedut dalam seakan tidak ingin lupa pada bau itu. Bibirnya jatuh ke leher putih bersih isterinya yang seringkali menjadi mangsa kenakalan lidahnya. Diberikan ciuman dalam disitu, beralih ke dada yang terdedah meninggalkan jejak-jejak cintanya yang mendalam.

Mata Shayla yang terpejam menikmati semakin menambah sensasi pada dirinya. Tidak lama menunggu dia menarik t-shirt yang masih tersarung ditubuh sang isteri. Merenung penuh merayu dari isteri memohon keizinan. Anggukan dari isteri membuat dia makin tak keruan.
Dari mengiring dia naik menindih tubuh Shayla yang semakin menggoda pada pandangannya.Kedua tangannya sudah dikunci.

Seluruh wajah itu diciumnya. Entahkan dirasuk cemburu atau rasa cinta yang menggebu. Makin merah wajah itu, menaikkan lagi semangatnya. Tangan meliar ke bahagian dada diusap dada isterinya penuh perasaan disedut rasanya sepuas hati, sehingga memerah kawasan itu.Menggeliat manja si isteri. Semakin hari makin pandai menggoda pulak isterinya ini.

"Hilman ...."

Bisikan manja isterinya makin menyemarakkan rasa cinta. Tangan turun ke perut nipis isterinya yang tidak dilapisi seutas benang ke bawah lagi dan lagi sehingga dia sendiri lemas.Tewas dengan nafsu yang satu itu.

"Dear...I love you damn much"

Bisiskan yang selalu dia berikan saat sesi "make love" mereka memang jujur dari hatinya. Tiada wanita lain yang boleh membuatkan dia "turn on "seperti ini.

Serentak itu Shayla dibawa ke dalam lautan asmara di dalam syurga cinta mereka yang tiada hujungnya.

Her Saviour Where stories live. Discover now