Bab 51

71 2 0
                                    

"Abanggggg...."

Haih lain macam dia punya manja ni. Syed Adra angkat muka. Tengah syok melayan kartun dengan Aryan Shayla menyeru dia.

"Hmmm why sayang ....?"

"Aiskrim dah habis..."

Larh...pasal aiskrim ke? Dah macam Aryan dah Shayla sekarang ni. Pelik-pelik  perangai. Kadang-kadang merengek macam budak kecik. Tapi Syed Adra suka. Aummm....hehe...

"Esok balik kerja abang singgah beli ya .."

Balas tapi tak tengok muka isteri. Bukan apa kalau tengok nanti rasa macam nak heret masuk bilik. Hahah....

Awal lagi ni. Anak pon belum tidur.

Rasa tidak dipedulikan cakap pon tak pandang muka. Shayla angkat kaki masuk bilik. Asyik layan anak saja. Dahlah sejak akhir-akhir ni sibuk sangat sampai tak ada masa dengan isteri. Balik rumah bini lain ke apa?Nak merajuk lah.

Setengah jam merajuk masih tak ada tanda-tanda suami nak pujuk. Shayla dah mula rasa bengang. Emosi betul macam ni.

Lampu disisi katil diketik. Gelap gelita bilik tidur. Tidur lagi bagus dari melayan sakit hati. Dalam pada itu meleleh jugak airmata. Kenapa sensitif sangat Shayla oiiii?

Terasa ruang disebelah dihenyuk. Tahu dah siapa. Shayla menjarak sedikit. Makin rapat pulak tubuh suaminya mendekat. Pinggangnya dipeluk.

"Kenapa ni sayang pelik abang tengok lately?"

Syed Adra tanya sambil usap-usap perut isterinya. Rambut separas pinggang isterinya dibelai-belai manja. Sedut sikit ambik bau.

"Abanglah ....asyik lebihkan anak je"

"Eh dengan anak pon nak jeles ke?"

Shayla diam saja. Iyalah apahal buat perangai macam budak-budak ni? Entahlah memang sejak dua menjak ni asyik minta perhatian dari Syed Adra. Cemburu membuak-buak tak kira siapa.

Shayla pusingkan tubuh menghadap suaminya.

"Sorry..."

Syed Adra eratkan lagi pelukan.

"Abang ..."

"Hmmm..." Balas Syed Adra dengan mata kuyu. Hormon dah rasa lain macam.

"Aryan dah tidur ke?"

Syed Adra angguk sambil tangan meliar sana sini. Addicted dengan isteri sendiri.

"Kesian Aryan ...saya lupa nak peluk cium dia tadi"

Syed Adra ketawa kecil. Makin Jatuh cinta. Isterinya ini memang banyak karenah tapi tahap kelembutan memang tinggi cepat rasa bersalah dan cepat minta maaf. Kalau tak takkan lah dia berjaya heret bawak balik Malaysia kan?

"Itulah kesian Aryan tau lately Ibu dia asyik lupa kat dia " usik Syed Adra pada isterinya.

"Esok saya peluk cium dia double ...ganti hari ni punya"

"Aryan je ke? Abah Aryan dapat tak double tu?"

"Eiii....abang ni...." Shayla cubit lengan suaminya manja. Bergema tawa suaminya berjaya mengusik isteri.

"Tapi kan..Abah Aryan nak tuntut double tu malam ni...tak nak tunggu esok..boleh tak ?" Ujar Syed Adra sambil jari nakalnya mula tarik baju isteri ke atas.

Shayla buat rolling eyes. Kalau cakap tak boleh pon kena boleh jugak kan? nak lari mana lagi kalau dah kena kepung macam ni.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Tengah malam itu tidur Shayla rasa tak selesa. Perut rasa sebu, tekak rasa mual. Terkeluar segala isi perut. Dengan longlai dia keluar dari bilik air ada bunyi beep di telefon bimbit suaminya.

Shayla tengok sekilas wasap yang tertera di screen.

"Tak sabar nak jumpa you lagi esok..muahhhh"

Siap dengan emoji love pulak dibelakang text. Siapa ni????????









Her Saviour Where stories live. Discover now