Ben geldiiimmmm 💕
Biraz da Mayra anlatsın bakalım. Umarım bölümü beğenirsiniz, oy vermeyi unutmayın, yorumlara bekliyorum. Öpüldünüzz.
İyi okumalarrr.
Mayra Kayalar'dan
Kollarımın arasında uyumuş olan sevgilime baktım. Nefes alışverişi iyice yavaşlamış kendini tamamen bana bırakmıştı. Kapalı göz kapakları arada bir titreşiyor, kendi etrafında dönmeye çalışınca alanın yetersizliğinden yine aynı yerde kalıyordu.
Onu bu pozisyona getirmek için biraz uğraşmam gerekmişti. Duygular hakkında çok rahat konuşan, yeri geldiğinde bana olan sevgisini dokunarak göstermeye bayılan bu kız, ben ona ne zaman dokunsam utanıyor ve kızarıyordu. Onun bu tatlılığı her ne kadar hoşuma gitse de kollarımın arasına rahatça girebilmesini istiyordum.
Koltuğa oturmuş sohbet ederken onu kendime doğru geçmiş ve sırtımı koltuğun koluna yaslayıp sevgilimi kucaklamıştım. İlk başta çekingen tavırlar sergilese de zamanla alışmış ve göğüsümün üzerine sırtını yaslayıp yatış pozisyonu almıştı. Ben kanepede, o ise benim üzerimde uzanıyordu.
Ellerimi saçlarında ve yüzünde gezdiriyor, uyurken verdiği tepkileri izliyordum. Bana masumiyeti hatırlatan o kokusunu doya doya içime çekiyor ve dudaklarımı onun tenine bastırmadan durmakta zorlanıyordum.
Arada minik öpücüklerimi saçları arasına konduruyordum ama bunu yaparken onu uyandırmaktan korkuyordum. Ben bu kızı çok seviyorum. Kendi gururumdan ve kariyerimden daha çok seviyorum.
Eylem kollarım arasında öylece uyurken aklıma daha önce söyledikleri geldi. Akın'a bahsettiği kişiyi bana da anlatmıştı. Ben onun için bir yara bandı mıydım yoksa ben, o bana beni anlatırken anlamayacak kadar aptal mıydım?
Umarım aptalımdır. Aslında her şeyi açıkça söylemişti bana. Bana geldiği gün masada otururken onu sevdiği kişiyi söylemesi için sıkıştırdığımda cevap vermemiş, bana kızıp gitmeye kalkmıştı. Fark etmeden onu orda kırmıştım kendime engel olamayıp. Başkasını seviyor diye ödüm kopmuştu. Onun için kim olduğumu düşünmeden fazla ileriye gitmiştim.
Sevgilimin başının üzerine bir öpücük daha kondurdum. Ona zar zor kavuşmuşken ellerim arasından kayıp gitmesine şahit olamazdım. Gücüm buna yetmezdi.
Hem, o benimle çok mutlu. Bugün beraber odadaki kitapları yerleştirirken hiç gülmediği kadar çok güldü bana. Elinde aldığı her kitabın arkasını sesli okuyup, eğer okuduysa kitap hakkında yorum yaptı. Eğer okumadıysa benim okuyup okumadığımı sorarak fikrimi aldı. Ortak okuduğumuz kitaplar hakkında hiç durmadan sohbet ettik. Söylediğim şey komik bile olmasa, o her sözüme gülümseyerek cevap verdi. O da beni seviyor. Kendisi de söyledi. Bu saatten sonra onu kaybedemem.
Eylem bacaklarımın arasında bir kere daha dönmeye çalıştı. Bedenini çevirmeye çalışsa da başarılı olamadı başını huzursuzca hareket ettirdi. Onun bu hali gülümsememe sebep olunca onu kıstırmayı bırakıp kendime doğru çektiğim bacağımı koltuktan aşağıya sarkıttım. Ona alan sağladığımda sırtının üzerinde durmayı bırakıp kendi etrafında döndü ve biraz aşağıya kayarak karnımın üzerine başını koyup yanağını sürttü.
Onun bu tatlı halleri yüzünden onu uyandırıp yanaklarını sertçe sıkmak ve içimdeki sevgiyi dışarı atamayınca kalbimin içine sokarcasına sarılmak istiyordum. Bunun yerine kendime hakim olup parmaklarımı onu uyandırmamamaya özen göstererek saçlarının arasına daldırdım. Saçları hareketleri yüzünden yüzünün üzerine doğru dağılmıştı. Yüzüne dokunmadan saçları dikkatlice kulağının arkasına sıkıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudent
Romance~TAMAMLANDI~ Kendi içinde kaybolmuş ve çıkış yolu arayan Eylem Yalçın, en yağmurlu günlerinde sürekli yanında olan Mayra Kayalar'ın yemyeşil gözlerinde gün ışığına kavuşmaya çalışır. "İkimize karşı bu dünya Bizi anlamayacaklar " GxG hikayedir. Tea...