Ben geldiimmm💕
Oy sınırını geçemediğimiz zaman bir hafta sonra atacağım bölümleri. Hem siz de unutmamış olursunuz.
Yorum ve oylarınızı bekliyorum, iyi okumalar.
Ayrıca sona çok tatlı bir Mayra Kayalar bırakıyorum. :D
"Hadi Eylem, kalkman lazım."
Başımı sıranın üzerinden kaldırmadım. Yeşil gözlerine uyku mahmuru bir halde tutuklu kalmıştım.
Yüzünde endişeli bir gülümseme vardı. Eli sırtımda geziniyor ama ben montun kalınlığından elini hissedemiyordum.
Gözlerimi kırpıştırıp yüzümü buruşturdum. Başımın ağrısı bıçak gibi saplanmıştı yine.
"Ağrın var mı?"
Kalbim ve başım.
"Hm hm. Başım..."
"Ağrı kesici aldın mı?"
Kolumu başıma yastık yapacak şekilde uzattım ve üzerine yattım. Bakışlarım hâlâ Mayra Kayalar'ın üzerindeydi.
Sersem sersem konuştum. Ses tonum uykudan yeni uyandığım için çatallı çıkmıştı."Alerjim var benim. İçemiyorum."
"Anladım. Ateşin çok yüksek montunu çıkartman gerekiyor."
"I-ı çok üşüyorum."
İçime aniden sızan ürperti ile daha da sarıldım montuma. Bütün bedenim titreme ile sarsılmıştı.Çenemde titreyince dişlerim takırdadı.
"Anneni aramamı ister misin?"
Başımı hayır anlamında salladım.
"Evim yakın, ben giderim."
Kaşlarını aşağıya doğru masum bir şekilde eğdi.
"Olmaz öyle şey."
Kollarımdan tutarak beni yattığım yerden doğrulttu ve kendine çevirdi. Montumun fermuarını çözerken ona itiraz dahi edemedim. Sadece minik bir ağlama sesi çıktı dudaklarımdan. Bedenim çoktan ona teslim olmuştu.
Belimin ağrısı ile o daha montumu üzerimden çıkartmadan kafamı omzuna düşürdüm.
Yaptığımdan her ne kadar utansam da dik duracak dermanım kalmamıştı. Mayra Kayalar karşıma hep en zayıf anlarımda çıkıyor ve beni daha iyi hissettirmeye çalışıyordu.
Montun kollarını teker teker ayırdı bedenimden. Alnım omzundayken iki kere daha takırdadı dişlerim. Hâlâ bana kızgın olduğunu bilmesem beni ısıtması için kollarımı bedenine dolayacaktım.
Üzerimden çıkarttığı montu arkadaki sıranın üzerine koyarken hâlâ kafamı çekmemiştim.
Bir eli ile sırtımı sıvazladı.
"Annene haber vereceğim Eylem. Bu hâlde yol yürümeyi bırak ayakta bile duramıyorsun."
Sesimi çıkartmadım ve başımı omzundan çekip tekrar sıraya yasladım. Bu sefer beni sıcak tutması için kendi kollarımı sarmıştım etrafıma.
Mayra Kayalar annemi aradı. Telefon bir çaldı, iki çaldı ama annem açmadı.
"Bekleyelim biraz. Arar birazdan.
Ben üşüdüğüm için tir tir titrerken Mayra Kayalar'da bir elinde telefonu tutuyor diğer eliyle de sırtımı sıvazlıyordu. Bu sefer elinin tüm hareketlerini hissedebiliyordum.
Başıma tekrar bir anda vuran ağrı ile inleyince bu halime daha fazla dayanamamış olacak ki kollarımdan tutup bedenimi doğrulttu, sırtımı kendisine doğru çevirdi ve göğsüne yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudent
Romans~TAMAMLANDI~ Kendi içinde kaybolmuş ve çıkış yolu arayan Eylem Yalçın, en yağmurlu günlerinde sürekli yanında olan Mayra Kayalar'ın yemyeşil gözlerinde gün ışığına kavuşmaya çalışır. "İkimize karşı bu dünya Bizi anlamayacaklar " GxG hikayedir. Tea...