Ben geldimmm 💕
Biraz yoğun bir süreçten geçiyorum ama bölümü yetiştirdiğim için mutluyum.
Umarım bölümü beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın yorumlarda buluşalım.
İyi okumalarrr
"Ooo ne yapıyorsun bakayım?"
Salondaki masada bilgisayarın başına oturmuş sevgilimin arkasından dolanıp yanağından öptüm.
"Son sınavları hazırlıyorum."
"En sevdiğim hocam olduğunu söylemiş miydim?" dedim ve kollarımı boynuna sardım. Gülümsedi.
"Senin sınavını ben hazırlamıyorum. Zümre olarak bölüştük, dört soruyu ben hazırladım sadece. Ve söylemeyeceğimi de biliyorsun."
Göz kırptı.
"Biliyorum. Senin etik anlayışının tutarsızlığı ve benim sana 'siz' dememin tutarsızlığı ölümüne kapışır."
Geriye çekilip omuzlarını kavradım ve ovmaya başladım.
"Yorulmadın mı? Bir şeyler yiyelim istersen."
Kaskatı olmuş bedenini bana bırakıp rahatlarken gözlerini ovuşturdu.
"Sen ne kadar çalıştın?"
"Paragraf çözdüm sadece."
"Kaç soru?"
Mayra öğretmenlik modunu açmıştı. Geçmiş olsun, dedim içimden kendime.
"20 falan."
"Süre tut demiştim tuttun mu?"
Üzerine doğru eğilip alnından öptüm. Gittikçe daha da mayışıyor ve hoşnut mırıltılar çıkarıyordu.
"Tuttum. 30 dakika."
"Aferin. Yavaş yavaş düşecek süre merak etme."
Aslında hiç merak etmiyordum. Zaten matematikten adam akıllı yapamadığım için denemelerde bol bol vaktim oluyordu. Ama bunu ona söyleyip moralini bozmak istemedim.
"Şimdi yemek yiyebilir miyiz?"
"Yemekten sonra çalışmaya devam edeceksin ama. Problem çözdürmeden bırakmam."
"Bakarız." dedim hayır demek ister gibi. Hafiften kaşlarını çatsa da sesini çıkartmadı ve sandalyeden kalkıp belini esnetti.
"Seni masa başında tutmak çok zor ama ben oturunca kalkamıyorum baksana."
"E sen alışmışsın. Alışkanlığını da atamamışsın üzerinden. İki yıla kalmaz geçer merak etme."
"O çıkarım nerden geldi?" gülümsedi.
"Ortaokulda bir hocamız vardı, öğrenciyken hep otururdum öğretmen olduktan sonra oturmaya hasret kaldım derdi. Sonra ayakta kalmaya alışmış. Öyle işte."
Gülümsedi.
"Oturarak bir şeyler yapmayı sevmiyorum. O yüzden sınavlar yok olsa çok memnun olurum."
"Keşke keşke inşallah." dedikten sonra iç çektim ve hüzünlü bir şey duymuşum gibi başımı eğip tek bir noktaya baktım. Ben rol kesmeye devam ederken Mayra yanıma yaklaşıp kollarını belime sardı.
"Eğme bakışlarını."
Avuç içlerimi yanaklarına yasladım.
"Sen öyle diyorsan."
Tenini okşarken başını sağ avcuma yatırdı ve yanağını sürttükten sonra avuç içime bir öpücük bıraktı.
"Dışarıda yiyelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudent
Romance~TAMAMLANDI~ Kendi içinde kaybolmuş ve çıkış yolu arayan Eylem Yalçın, en yağmurlu günlerinde sürekli yanında olan Mayra Kayalar'ın yemyeşil gözlerinde gün ışığına kavuşmaya çalışır. "İkimize karşı bu dünya Bizi anlamayacaklar " GxG hikayedir. Tea...