Misafirlik

885 94 53
                                    

Ben geldiimm💕

Umarım iyisinizdir. Özledim sizi, iki haftadır yokum.

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın, gaz verin bana biraz wkdnkwkebd yazarken çok bunaldım.

İyi okumalarr

Mayra ile geçirdiğim mükemmel bir akşamın sonunda dedemin evine dönmüş, yatakta iki seksen uzanıp müzik dinliyordum. İçimde affedilmiş olmanın verdiği rahatlık vardı. Artık vicdanım ile kavga etmiyordum ve kafamdaki sesler nihayet susmuştu. Bir daha onu asla, bir anlık bile, unutmayacak, her daim aklım ve kalbimdeki yerini bilinçaltıma işleyecektim. Sevdiğim kadının bana dargın olması bu yorucu ve hayal kırıklığı dolu hayatta, istediğim son şeydi. Kendimi onun yanında tamamlanmış ve birleşmiş hissediyordum. Ona sanki kendimmiş gibi davranıyor ve hiçbir şeyi saklama gereği duymadan tüm şeffaflığı ile kendimi gün yüzüne çıkarabiliyordum.

Ben sevdiğim kadının yanında kendim olabiliyordum. Hâlâ o utangaçlıklarım ve aldığım iltifatlar karşısında ne yapacağımı bilemeyen hallerin devam ediyordu gerçi ama Mayra beni utandırmaktan oldukça keyif alıyordu. Onunla geçirdiğim ve geçireceğim her an için şükrediyorum.

Yarın akşam ona tekrar gidecektim ancak bu sefer ailemde benimle birlikte olacaktı. Bu ise bizim sevgili olmamızdan sonraki ilk aile buluşması olduğu için fazlasıyla gergindim. Ve yarınki gece biter bitmez ertesi gün Mayra'nın evine gidip gerginliğimi dudaklarında atacaktım. Bugünki öpüşmelerimiz bana yetmemişti. Sürekli onu arzuluyor ve daha fazlasını istiyordum. Onun elleri ve dudakları ise benim isteğime kıyasla oldukça kontrollüydü. İyi ki de öyleydi.

Çünkü ben her ne kadar onu istesem de içimde emin olamayan bir kısım sürekli vardı. Bedenim konusunda son derce özgüvensizdim. Kendimden emin olmadan daha ileriye gitmek, soru işaretleri ile ilk seferin büyüsünü bozmak istemiyordum. Zaten ne yapacağım hakkında da emin değildim. Bildiğim tek şey kitaplardaki ile sınırlıydı, hepsinde de hetero ilişkiler vardı. İnternete erişimim ise ebeveyn kilidi ile kontrol altındaydı.

Ayrıca biz oldukça yeniydik, önce ruhlarımız birbirini tanısın istiyordum. Düşünmek serbestti ama icraata daha vardı.

Hem bir yandan da sınavlar başlayacaktı. Şimdi çıkıp sevişsek benim aklım hep o anda takılıp duracaktı ve belki de daha fazlasını isteyeceğim için derslere odaklanamayacaktım. Son iki senem olduğu için derslerim önemliydi. Bu yüzden yattığım yerden kalkıp sınav için çalışmaya başladım. Annem yarın sabah eve gelmemi istiyordu, bunda tamamen ailecek bir yere gidecek olmamızın etkisi vardı. İlk başta formalite icabı itiraz etsem de her zaman olduğu gibi bu daveti kabul etmiştim. Sonuçta sevgilimi görme fırsatı yakalayacaktım, ötesi mi vardı?

Sabah 11 de kalkıp annemin dediği gibi, kahvaltı yaptıktan sonra Edebiyat defterimi alıp evden çıktım. Harun abi dedem ile gittiği için kendi başıma gidecektim bu yüzden otobüs durağına yürüdüm. Yürürken bir yandan da Mayra'nın attığı günaydın mesajına cevap vermeye çalışıyordum. Sabahın beş buçuğunda günaydın mesajı atması beni güldürmüştü. O saatte horozlar bile uyuyordu.

Siz:
Günaydınnnn☀️
Sabahın beşinde ne işin var senin ;)

Sevgilim:
Öğlen oldu sevdiğim :D
Seni düşünüyordum, uyuyamadım.

Siz:
Bak seeenn
Nasıl düşünüyordun bakayım

Sevgilim:
Bir ara gösteririm ;)

Attığı mesaj ile donup kaldım. Tatlı bir şeyler söyleyip midemde kelebekler uçuşturmasını bekliyordum ama kelebekler şu an başka yerlerde uçuyordu. Hem de ateşten kanatları vardı. Beni o şekilde hayal etmesini düşündüğüm an bedenime kor sıçramıştı.

Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin