Gitmek

983 112 93
                                    

Uzunca bir bölüm ile geldim.💗

Umarım seversiniz. Bir önceki bölüm için de çok çok teşekkür ederim. Çok güzel geri dönütler aldım ve beni çok mutlu ettiniz.

Bunu da sevmenizi umuyorum. Oy vermeyi ve benimle yorumlarda buluşmayı unutmayın öpüldünüz.

Biliyordum... Yanlış anladığını biliyordum. Derinsu'nun davranışları, ona bizim birlikte olduğumuzu düşündürmüştü. Artık yanında bile durmak istemediğim kızı benim sevgilim sanıyordu. Üstelik ben şu an onun göğsünün üzerinde yatıp saçlarımı ona okşatırken.

Yerimden tekrar doğrulmaya çalıştım. Gözlerini görmek, gerçekleri ona anlatırken doğruyu söylediğime inansın diye derinlerine bakmak istiyordum ama Mayra buna izin vermedi.

"Biraz böyle kalalım. Bana sonra kızarsın."

Sesi büyük bir suçluluk taşıyordu. Dudaklarından dökülen cümleleri duyduğum an, aslında hiç kızmayacağım bir şey olmasına rağmen sinirlenmeme engel olamadım. Yine de sesimi çıkartmayarak yatmaya devam ettim. Saç diplerimde gezinen parmakları çok güzel hissettiriyordu.

Kollarımı belinde biraz hareket ettirdim ve derin bir nefes aldım. Ona böyle sarılmak bana huzur veriyordu ama aynı sarılmayı farklı statülerde gerçekleştirmeyi istiyordum. Ona öğrencisi değil de sevgilisi olarak sarılmak eminim ki bambaşka bir etki yaratacaktı üzerimde.

"Derinsu ile birlikte değilim. Bunu nasıl düşünebilirsin aklım almıyor!" diye sinirle söylendim.

Sesim oldukça sitemli çıkmıştı, ben bile bunu beklemiyordum. Saçlarımın arasında dolaşan parmaklarının hareketi durdu, eli sırtıma kaydı. Kalp atışları daha güçlü bir şekilde kulağıma çarpmaya başlamıştı.

"Dürüst olacaktın bana karşı."dedi. Sesi bana karşın sakin ve ölçülüydü.

Elini saçlarımdan çekmesini fırsat bilerek kafamı göğüsünden kaldırıp doğruldum.

"Ben zaten dürüstüm. Derinsu benim için bir arkadaş bile değil artık. "

Ses kontrolünü yine sağlayamamıştım. Bu şekilde düşünmesi benim kontrolümü kaybetmeme sebep oluyordu. Yüzünü kaşlarım çatık bir şekilde, dikkatlice inceleyip değişen bir ifade aramaya başladım ancak bulamadım. Yeri geldiğinde ifadesini korumayı biliyordu. Bu beni daha da sinirlendirdi.

"Bugün öyle görmedim ama ben. Utanmasanız..."

Durdu, söylediği şey yüzünden yanaklarının hafif kızardığını fark ettim. Gardım biraz olsun düştü. Sesim daha öncekine göre daha sakin çıkmıştı ancak sitem havası sert bir şekilde hissediliyordu.

"Utanmasak ne?"

Masanın üzerindeki telefonuna düşen bildirimler yüzünden dikkati dağıldı ve gözleri oraya kaydı. Ben de onun baktığı yere doğru baktım ve mesajları atan kişiyi gördüm.

Balım💛
Birazdan çıkıyorum.
Alınacak bir şey var mı canım💋

Başımdan aşağıya kaynar sular dökülürken içimde gezinen öfke ve hayal kırıklığı silsilesine engel olamadım. Mayra telefonu eline alıp cevap yazdıktan sonra ekranı ters bir şekilde masaya bıraktı. Soruma da ancak o zaman cevap verebildi.

Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin