Günahlar ve Sevdalar

1.4K 95 41
                                    

Eylem'in Ağzından

Mayra Kayalar'ın sürekli inip kalkan göğüsüne sırtını yaslamış sakin kalmaya çalışıyordum. Kolları tüm bedenimi sarmış, arada belimi hafif hafif yukarı aşağı okşuyordu. Bana burda ne kadar kaldığımı bile unutturmuş, yanıp sönen ışıkları ve alarm sesini zihnimden silmişti. Kollarının arasında son derece huzurluydum.

Tuttuğum nefesimi bırakıp gözlerimi kapattım. Göğüsüne daha da yerleşip kokusuyla mayışmış, her an uyuyacak bir kıvama gelmiştim.

Saçlarımın arasında sıcak nefesini hissettim. "Rahat mı orası?"
Nefesi kadar sıcak olan bedeni bulut rahatlığı yaratırken sesi de iyice ninni gibi gelmişti kulaklarıma.

"Hım hım..."

Bir eli saçlarıma gitti sakince dokundu. Kendimi tamamen onun kontrolüne bırakmıştım. Ruh halim oldukça karışmış sadece anı hissetmeye şartlanmıştım. Gözlerimi aralayıp yanıp sönen ışıklar eşliğinde asansörün kapısından yansıyan bulanık görüntünüze baktım. Bu görüntü kalp atışlarımı hızlandırmış, bulunduğum ortamın gerçekliğini yüzüme vurmuştu. Kan yüzüme hücum ederken bulunduğum yere iyice sindim. Bu halimi görmesin diye yüzümü göğüsüne gömdüm. Daha sonra bu yaptığım daha da kızarmama sebep oldu.

Saçlarımı okşayan biçimli parmakları yavaşça hareket etmeye başladı. Önce şakağımda hissettim sıcaklığını daha sonra yumuşak yanağımın üstünde. Tatlı tatlı dokundu bana.  Yanağımın üzerinde daireler çizdi. Daha fazla ilgisine dayanamadım. İstemsizce gülümsedi dudaklarım.

"Hoşuna mı gitti"

Çok...

Başımla onayladım onu. Dokunmaya devam etti. Yanağımda gezinen parmaklar usulca çeneme indi. Nefesim titredi. Çenemle alıp veremediği her ne ise oraya dokunduğunda kendimi kedi gibi hissediyordum. Kendini sevdirmek için sürtünüp milletin kucağında yatan bir kedi.

Çenemi birazcık yukarı kaldırıp ona daha çok alan tanıdım. Boynumun üstünü ve çenemin altını okşarken kıkırdadığını duydum.

"İlgi isteyen bir kedi gibisin şuan."

Öyle mi beni mayıştıran da sensin.

Güldü.

"Öyle miyim gerçekten? Sende kendini bırakmaya dünden hazırmışsın."

Yanaklarımın tekrar kızardığını hissettim. Yattığım göğüsünden doğruldum. Aklımı alıyorsun kadın.
Ellerini bedenimden çekti. Konuşmak için yüzüne baktım. O da yerinde doğruldu ve dik oturur hale geldi. Ben üstüne yapışmışken baya eğrelti oturuyordu. Hala bacaklarının arasında olduğum için geri çekilme ihtiyacı hissettim. Kendisine rahatsızlık vermiş olmam canımı sıkıyordu.

"Seni dinliyorum."

Asansörün ışıkları eski haline döndü ve dan diye bir ses çıktı. Sesten korkup kendimi yine onun kollarına atarken bedenime sarılan kolları hissettim. Yukarıya doğru hareket etmemiz ile kendimi geri çektim. Yine ve yine kızaran yüzüm onu güldürmeyi başarmıştı.

"Kucağıma geldiğin için bu kadar utanmana gerek yok bende yılanlardan korkarım. "

Yerden destek alıp ayağa kalktı. Ben hâlâ yerde otururken ellerini birbirine vurup silkeledi ve beni ellerimden tutup ayağa kaldırdı.

"Teşekkür ederim"

Gözleri yine gözlerimdeydi, göz göze gelmemek için o hariç her yere baktım.
Bugün için bu kadar utanç bana bile fazlaydı.

Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin