Better Than Revenge

1.4K 101 16
                                    

Bana öyle yaklaştıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi bana iş buyurmaya başladı. Onun istediği gibi dosyaları düzenledik. Sonra da yerlerine yerleştirdik. Birlikte olduğumuz süre boyunca bana komut vermekten başka hiçbir şey yapmadı.
Sonunda cezam bittiğinde okuldan beraber çıktık. Eve kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Bana o şekilde yaklaşmasını ve rüyamı eşleştirmeye çalışıyordum. Rüyamı mı yaşamıştım yoksa.

Eve geldiğimde saat ilerlemiş,karanlık çökmeye başlamıştı. Kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Bir yandan da son derce iyiydim. İçimde bir boşluk vardı ama bir o kadar da doluydu. Sanki boğazımı yırtarcasına bağırsam herşey hallolacak gibiydi.

Odama girdiğim zaman annem de arkamdan damladı.
"Nerde kaldın Eylem. Merak ettik burda. İnsan bir arayıp söyler geç geleceğini. Elinde boşuna mı var o telefon. Bir mesaj atmaya yeltenmiyor musun. O kadar aradım açmadın. Kafayı yedim ben burda. Bilmiyorsun sanki ülkenin geldiği hâli. Kim vardı yanında? Neredeydin?"

"Ay anne yeter ya. Kafamı ürünledin iki dakikada. Sana söylemeyi unutmuşum. Mayra Hoca'nın yanındaydım. Yardım istedi benden ona yardım ettim. Okuldaydık.Ve sen sormadan söyleyeyim. Telefonumun sesi kısıktı. Telaşlandırdığım için özür dilerim. Ben dün sana söylediğimi sanıyordum. "

Sözlerim bittikten sonra gözlerini devirdi. " Daha neleri söylemiyorsun acaba bana Eylem. Seni merak ediyorum. Gün geçtikçe bizden uzaklaşıyorsun. Sürekli Akın denen çocukla takılıyorsun. O çocuğa güvenmiyorum annecim. Hem erkekten arkadaş olmaz bak. Dikkat et biraz kendine. Sonra bana ağlamaya gelme."

Kapıya doğru ilerledi. Anahtarını yerinden çıkarttı. "Ayrıca gece çıkıp gittiğinden haberim var. Salağa yatıyorum diye beni salak sanma kızım. Bu anahtarı da amaçlarına uygun kullan. Gidebileceğin bir yer olsa ben sana izin veririm zaten." Anahtarı tekrar yerine taktı ve kapıyı kapatıp gitti.

Dışarı çıktığımı öğrenmişti. Bu benim güvenip de beni satmasın diye ayak işlerini yaptığım kadın beni anneme şikayet etmişti. Tabi sen ne güvenirsin elalemin kadınına. Suç bende tabi. Bir de Akın'a güvenmeymiş. Kurban olun siz Akın'a be! O kadar haltlar yedik birini bile birisine söylemedi.

Sinirlenmiştim. Mayra Kayalar beni alt etmişti. Hem cezamı kesmiş hem de kendi için kullanmıştı. Benim ondan etki-. Yok yok etkilenmedim sadece rüyam kafamı karıştırdı. Kime o şekilde yaklaşsan zaten benim gibi hisseder. Sorun bende değil kadın fazla güzel.

"Eylem! Yemeğe gel haydi."

Annemin aşağıdan seslenmesi düşüncelerimi yarıda kesti. Zaten daha fazla düşünmek istemiyordum. Artık odaklanmam gereken şeyler vardı. Mayra Kayalar'dan alınacak intikam üzerine yoğunlaşacaktım.

"İşte böyle Akın. Kadın beni işleri için kullandı sonra da anneme haber verdi. Annem artık beni daha sıkı tutuyor. Dün gece ben uyurken odama gelip kontrol etti."

Tüm olanları Akın'a anlattıktan sonra intikam almak istediğimi söyledim. Gözleri hevesle parlamıştı. Dudakları bana o çarpık gülüşünü bahşederken beni başı ile onayladı.

" İşte benim kızım. Ne zamandır birşey yapmamıştık. Sıkıcı olmaya başladığını ya da bu sene derslere yoğunlaşacağını düşünmüştüm." Durdu. "Ama ders de çalışman lazım Eylem. Avukat olmak istiyorsun."

Bana ismimle hitap ettiği zaman ciddileştiğini anlıyordum. Bu konu hakkında çok ciddiyi, ki bu Akın'ın pek büründüğü bir ruh hali değildi. Beni önemsemesi ve kaşlarını hafifçe çatması çok hoşuma gitmişti.

" Merak etme Akın. Onun da sırası gelecek ama öncelikle almam gereken bir intikam var. Annem bir daha benim kaçmamam için her şeyi yapacak. Muhtemelen içtiğimi ve seninle olduğumu da biliyor. Dün beni ayaküstü uyardı. Arada telefonuma gelen bildirimlere bakarken yakalıyorum onu."

Don't Wanna Know • GxG ~ TeacherxStudentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin