Kutay🕊️
Aynada saçlarıma çeki düzen verip vakit kaybetmeden yatak odasından çıktım. Etrafıma bakarak ilerliyorum.
"Behice?"
Birkaç defa seslenmeme rağmen ses gelmiyordu. Pencerenin yanından geçerken gözüme takılan manzarayla duraksadım. Behice...
Havuzun başına oturmuş hâlde duruyordu. Sabırsızca merdivenleri inip dışarı çıktım. Havuza yaklaştığımda bir şeyler mırıldanıyordu. Çıplak ayakları suyun içinde. Yanına oturduğumda başını bana çevirdi. Ayaklarımı suyun içine soktum. Islak kirpiklerine takılı kaldı gözlerim. Kolumu beline sarıp yaklaştım ona. Elini omzuma getirdi. Bir şey demiyordu. Dudaklarımı aralayacağım vakit kolunu boynuma sarıp sımsıkı sarıldı bana. Art arda yutkundum.
Düzensizce boynumdan öptü birkaç defa. Elimi saçlarına daldırıp başımı kaldırdım. Kızarmış burnunu çekti. Burnumu burnuna sürtüp gülümsedim. Gülümsedi benim gibi.
"Seni neden sürekli öpmek istiyorum?" deyip öptüm narince. Ondan ayrıldığımda gözlerini araladı. Etkileyici bakışları beni heyecanlandırıyor.
"Uyandığında seni öptüm ya, belki ordan alışkanlık olmuştur." diyerek güldüğünde sırıttım. O günü unutamıyorum.
"Olabilir. Kalpten gidebilirdim bile-"
"Allah korusun." dedi telaşla. Dudaklarını büzdüğünde yüzünü avuçladım. "Korusun tabii." deyip alnından öptüm uzunca. Canım acıyor. Onu üzgünken görmek perişan ediyor beni.
"Bana yüzmeyi öğretmiştin. Az da olsa yüzebiliyorum."
İyice bana sokulup heyecanla yerinde kıpırdandı. Elimi yanağına getirip okşamaya başladım. Hatırlamak istiyorum.
"Yüzmeyi unutmadın değil mi?" dedi gülerek. Güldüm. Ona yakınlığıma gülümseyerek öptüm uzunca. Seni seviyorum.
Birbirimizden ayrıldığımızda elimi tuttu sıkıca. "Yüzelim mi?" dediğinde boşta kalan elimi beline yerleştirdim. Dizinin altında biten beyaz elbisesi ile öyle güzel ki.
"Yüzelim." dediğimde kollarını boynuma sardı sıkıca. Heyecan yaptı. Yüzmekten korkuyor olmalı.
Yavaşça suya bıraktım bizi. Daha sıkı sarıldı boynuma. Allah'tan su ılık. Hasta olmasını istemem.
"Çok heyecan yaptım." dedi heyecandan titreyen sesiyle. Gözlerine bakıp gülümsedim.
"Kocan yanında, korkma." dediğimde gülümsedi benim gibi. "Seni seviyorum." deyip öptü beni. Ben de öptüm.
"Senden çocuğum olmalı. Çocuklarım olmalı hatta."
Güldü. Başını boynuma gömüp sokuldu bana. Başına küçük bir öpücük bırakıp sırıttım.
"Sence olmalı mı?"
Başını kaldırıp gözlerime baktı. "Olsun." dedi ışıldayan gözleriyle. Başımı boynuna gömüp uzunca öptüm. Güldü. Karım benim.
"Hava biraz soğudu sanki. Üşüdüm."
Tişörtümden tutundu sıkıca. Havuzun kenarına doğru yüzdüm. Kenarına geldiğimde çıkmak için kıpırdandığında ona engel olup tek hamlede çıkarttım onu. Kıyafeti ıpıslak olmuş. Bir an önce eve geçelim.
Havuzdan çıkıp yanına oturdum. Elbisesinin eteğini tutup sıkarak suyunu akıtıyordu. Bu hâliyle çok sevilesi geldi gözüme. İzleyedurdum onu.
"Hadi evimize gidelim." diyerek yerinden kalktı. Elimi tuttuğunda yerimden kalktım hemen. Elimi beline attığımda yüzünü bana döndü. "Sensiz cesaret edememiştim yüzmeye." dediğinde gülümsedim. Elimi yanağına getirdim. Nemli saçlarına tutundu gözlerim. Başıma giren ağrıyla gözlerimi sıkıca kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Behice
SpiritualÜzülmeyeceğim. Beni üzmelerine izin vermeyeceğim. Ben annem ve babamın kızıyım. Çok güçlüyüm ben. Babam için güçlü duracağım. Kendim için güçlü duracağım. Ben Behice Çevik. Bu dünyada sadece ben ve Rabbim var. Annemi seviyorum. Babamı seviyorum. Ded...