Güzel sevmek🕊️

683 67 24
                                    

Doğa🕊️

"Evet... Buraya toplanma sebebimizi bilmiyorsunuz. Anlatıyorum..."

Karnemi sıranın üstüne bırakıp yerimde dikleştim. Ferdi ve Okan pür dikkat bana bakıyor. Boğazımı hafifçe temizledim.

"Çağan defteri tamamen kapandı. Behice Çağan'ı umursamıyor. Çağan yeni hayatında gayet mutlu zaten. Neyse önemli olan Behice. Planı anlatıyorum-"

"Yengem 2, okul boşalacak. Seni dinliyoruz." dedi Okan gülerek. Yengem 2?

Gözlerimi Ferdi'ye çevirdiğimde Okan'ın sırtına vurdu. Sinirli bakışları umrumda değil.

"Bu ne diyor Ferdi? Döverim oğlum seni-"

"Tamam, sakin ol. Ne dediğini bilmiyor. Anlat sen." diyerek ayağa kalktı. Yanıma geldiğinde uzaklaştım ondan. Şu an konuşacak mesele mi bu? Behice ile Kutay, diyorum. Ne diyorlar?

"Otur yerine. Anlatıyorum."

Yerine oturdu. Anlatmaya başladım.

...

Behice🕊️

Merdiven basamaklarını bitirip kantine girdim. Gözlerimi kantinde gezdirdiğimde Fikri Amca dışında Kutay vardı sadece. Kutay her zamanki yerinde telefonuyla uğraşıyordu. Fikri Amcaya doğru yaklaştım. Doğa birazdan gelir.

"Yarım saate kantini kapatıyorum, Behice kızım. Ne istiyorsun?"

"İki çay istiyorum, Fikri Amca. Birazdan arkadaşım gelecek zaten. Tamam." deyip gülümsedim. Memnun hâlde başını sallayıp işine koyuldu. O sırada Kutay'ın sesi geldi kulağıma. Başımı çevirdim.

"Hadi oğlum gelsenize. Kapanacakmış kantin. Ne içeceksek içelim. Gidelim. Dışarda da içerdik. Hem nerdesiniz siz?"

Başını bana çevirdiğinde göz göze geldik. Ona takılı kalırken telefonumdan yükselen sesle irkildik. Önüme döndüm hemen. Alel acele telefonumu çantamdan çıkartıp cevapladım. Arayan Doğa'ydı.

"Behice çayları aldın mı?"

Fikri Amca üstü buharlı iki çayı önüme bıraktı. Gülümsedim.

"Evet. Geliyor musun? Bu arada-"

"Gelemiyorum, Behice. Annemle Ertuğrul Abi aldı az önce beni. Bir işimiz varmış. Bana da söylemediler. Apar topar aldılar beni. Kusura bakma. Ani gelişti."

Başımı çevirdim dalgınca.

"Gelemiyor musun?"

"Ne demek gelemiyorsunuz?"

Kutay yerinden kalkıp bana döndü. Telefonuna işaret etti. Ah Doğa.

"Kutay mı var yanında? Onun sesini duydum gibi oldu. Selam söyle." dedi hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi.

"Aleyküm selam." dedim gülerek. Sinirlerim bozuldu galiba.

"Ferdi ve Okan'ın selamı var." deyip gözlerini devirdi Kutay. Gülmemek için kendimi zor tuttum. "Aleyküm selam." dedim sadece. Kutay yanımdan geçip konuşmaya devam etti. O sırada ödemeyi yapmakla meşguldüm. Fikri Amca kantini toparlıyordu.

"Artık Kutay ile içersiniz çay. İsraf olmasın. Sen israf etmeyi sevmezsin." dedi Doğa heyecanla. Başımı iki yana salladım.

"Tek başıma içerim. Bir bardak çay kesmez beni-"

"Ne ara çaykolik oldun sen ya? Nezaketen ver işte ona. İçersiniz. Yarınki sınav hakkında konuşursunuz belki. Soru sorarsın-"

"Karne gününde." diye sözünü kestim. Ses gelmeyince gülerek devam ettim. "Doğa her şeyin farkındayım."

BehiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin