Selamün aleyküm :)
Spiritüel #1 sıradayız ❤️
Teşekkür ederim :)
İyi okumalar 😍
Behice🕊️
"Dinlenmen lazımmış."
Yorganı üzerine örttüğümde ofladı. Doktor kontrolünden sonra eve gelene kadar kavga ettik. Kavga sebebimiz Kutay'ın dinlenmemekte inat etmesi. Ne yapacağım, bilmiyorum. Daha pasta yapacağım lakin uğraştırıyor beni çok sevgili eşim!
"Behice istemiyorum, uyumayacağım."
Yerinden doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı. Ofladım onun gibi. Yatağın kenarına oturup başımı ona çevirdim.
"Kutay beni dinlemiyorsun. Ya yorgunsun işte. Uyu güzelce. Yemeğim gecikiyor bak." dediğimde elimi tuttu. Ne var bakışı attım. Burnunu çekti ciddi görünmeye çalışarak. Sonra birden belimden kavrayıp yatağa çekti beni. Tepeden tepeden sırıtarak bakıyor bana. Kaşlarımı çattım.
"Birlikte yatalım. Uyut beni. Ya da uyutma. Ben seni öpeyim." deyip öptü beni. Dengemi bozuyor. Pasta yapacağım ben daha.
"Kutay... Sevgilim ben ciddiyim." deyip gözlerimi kaçırdım. Beni etkisi altına alıyor.
"Ben de ciddiyim."
Tekrar öptü. Benden ayrıldığında gözlerimi araladım. Elini saçıma daldırıp okşamaya başladı. Gülümsedim. Elimi yanağına getirip öptüm şefkatle.
"Dışardan söyleriz yemeği. Kalkma." dediğinde gözlerimi usulca kapatıp açtım. Sırıttı. Başını boynuma gömüp uzunca öptü. Kollarımı boynuna sarıp sıkıca sarıldım ona. Kollarını belime yerleştirdi. Boynuma öpücükler bırakıyor. Saçlarını okşayıp öptüm.
"Çocuklarımız için isim düşündün mü?" dedi muzipçe. Aklıma gelenle duraksadım. Pasta?
"Düşünmedim." dedim cilveyle. Ne yapacağım ben?
Başını kaldırıp yanağımdan öptü uzunca. Gözlerime baktı. Sırıtıyor.
"Düşünürüz." deyip burnunu burnuma sürttü. Aramızdaki yakınlıkla öptü beni birkaç defa. İyice sokuldum ona.
Kulaklarıma dolan telefon sesiyle duraksadım. Telefonum çalıyor.
Birbirimizden ayrıldığımızda ofladı. Güldüm. Ayy pasta yapacağım!
"Sen güzelce dinlen, sevgilim. Yemek hazırlayım ben. Telefona bakıyım da." deyip yerimde kıpırdandığımda kollarını ayırmadı benden. Dağılmış saçlarını elimle düzeltip gözlerimi gözlerine çevirdim. Gözlerimi kıstım sonra. Hayran bakışları işimi zorlaştırıyor.
"Telefon kapanacak, Kutay. Yakışıklı kocam." deyip öptüm kocaman. Sırıttı. Ben kalkamayacağım sanırım.
"Güzel karım. Kalbimi pır pır ettiren karıcığım. Ömrümün bitmeyen neşesi. Civcivim. Aşk yuvamızın aşk prensesi. Güzelim benim. Öpmelere doyamadığım. Karnımı doyuran karım benim-"
"Kutay ne yapıyorsun?" dedim gülerek. Burnunu burnuma sürtüp sırıttı. Öptü önce.
"Seni seviyorum, karıcığım."
Susan telefon tekrar çalmaya başladı. Zor durumdayım şu an. Bir tarafta kocam, diğer tarafta yine kocam.
Ellerimi yanaklarına getirip öptüm şefkatle. "Ben de dinlenmiş kocamı seviyorum." dedim cilveyle. Yaklaşıp öptü.
"Tamam dinleneceğim ama sen de kendini çok yorma. Dikkat et mutfakta. Ve önce şu aptal telefona bak." deyip bıkkınca bir soluk verdi. Güldüm. Kollarını istemeye istemeye ayırdı benden. Gitmeden öpüp öpmemek arasında kalsam da iyice sokuldum ve öptüm. Sonra hemen ayrılıp yataktan indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Behice
SpiritualÜzülmeyeceğim. Beni üzmelerine izin vermeyeceğim. Ben annem ve babamın kızıyım. Çok güçlüyüm ben. Babam için güçlü duracağım. Kendim için güçlü duracağım. Ben Behice Çevik. Bu dünyada sadece ben ve Rabbim var. Annemi seviyorum. Babamı seviyorum. Ded...