Plumb - Cut
İyi okumalar <3
❆
"Çok fazla kişi var, çok fazla kişi var, çok fazla kişi var." Merdivenleri bitirip soluğu odamın önünde aldığımda hızlı bir şekilde kapıyı açmış ve içeri girmiştim. Hemen ardımdan kapıyı örterken gerginlik basan vücudumu sakinleştirmek için ne yapmak gerektiğini bilmiyordum. "Yapamayacağım, yapamayacağım, yapamayacağım."
Bugün benim doğum günümdü.
Abimin günlerdir planını yaptığı doğum günü partim bizim evin içerisinde gerçekleşiyordu. Tanımadığım o kadar çok insan vardı ki aşağıda... Hepsinin odağı doğum günü kızında, yani bendeyken, aşağıda uzun süre duramamış ve odama kaçmıştım.
Ellerimi havada yüzüme doğru sallayarak odanın ortasına kadar geldim. Bu kadar insanın doğum günü partimde ne işi olduğunu sorgulamadan edemiyordum. Benim aksime abimin çevresi oldukça genişti ama doğum günüm için bir ton insanı evimize toplayacağından bahsetmemişti. Daha çok abimin bildiğim arkadaşlarının ve tanıdıklarımızın olacağını düşündüğüm organizasyonda bir anda bir sürü insanı bir arada, karşımda görünce ne yapacağımı şaşırmıştım.
Çoğu nerede parti orada ben varım kafasında insanlardı. İlk doğum günü kutlamamın daha özel bir şey olmasını istemiştim doğrusunu söylemek gerekirse. Tanımadığım insanlarla dolu bir kutlama yapmak istemiyordum.
Bu yüzden ilk fırsatta odama kaçmıştım. Aşağıda daralmış, bunalmıştım. İnsanların arasında olmak beni germişti. Hele ki bu beklemediğim bir anda olunca normalden iki kat fazla tedirginleşmiştim.
Çok uzun süre odamda kapalı kalamayacağımın farkındaydım. Biraz sonra abim yokluğumu fark edip evin içerisinde beni aramaya başlardı bile.
İç çekerek yatağımın üzerine oturdum. Özenle giydiğim elbisemin kırışıyor olması pek umrumda değildi. Bütün hevesim çoktan kaçmıştı zaten.
İlk defa babama katılıyordum. Abimin, doğum günü kutlama fikrine başta babam sıcak yaklaşmamıştı. Annemin ölüm gününe bu denli yakın bir günü kutlamak ona saçma geliyordu. Hevesim ilk kez babamın tepkisinde kırılmıştı. Yine de abim moralimi yükseltmek konusunda başarılı olmuştu.
Bugün için heyecanlıydım ama artık bugüne dair tüm heyecanım, hevesim ve mutluluğum tükenmişti.
Aşağı inemiyordum. İnsem bile insanların benim üzerimde toplanan dikkati yüzünden rahat edemeyecektim. Doğum günümün her dakikası zehir olacaktı.
Oflayarak kendimi yatağa bıraktım. Kafam yatağın üzerindeki süs ayısının üzerine denk gelirken ellerim yumuşak örtünün üzerinde gezintiye çıktı. Bugünün tek güzel yanı uzun uzun süredir görüşemediğim arkadaşımla görüşecek olmamdı sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP ŞEHİR
Teen FictionBir gece kulübünde barmaidlik yapan Rüya ve aynı kulüpteki grubun gitaristliğini yapan çocukluk arkadaşı Uraz'ın geçmişe dayalı hikayesi. * "Sana uzak olmak da yakın olmak da zor," diye fısıldadı kulağıma doğru. Boynuma çarpan ılık nefesi göz kapakl...