48

10.3K 683 233
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım <3

Kodaline - Brother

"Şu yakışıklılığa, şu endama, boya posa bak be!" diye tekrarladım belki bininci kez, elimdeki telefondan bakışlarımı ayırmadan. Gözlerimi telefondan ayıramıyordum çünkü ekranda sevgilim vardı. "Şu arkadaki gitardan gelen sesin güzelliğine bak ya. Kim çalıyor acaba?"

Uraz'ın evinde, Uraz'ın odasındaki yatakta yüz üstü uzanmış son bir saattir olduğu gibi telefonumdan müzik kliplerini tekrar tekrar izliyordum. Grup olarak üzerinde çalıştıkları o albüm nihayet dün gece, saat on ikiden sonra yayınlanmıştı ve ben yayınlandığından beri sürekli izliyordum.

Kendi soruma kendim cevap verdim. "Uraz Kandemir!" Şu isimdeki asalete de bakın. İyice aşka gelmiştim bugün.

Ekrandaki Uraz kaybolup yerine gruptaki başka bir arkadaşı belirdiğinde ekrana iki kez basıp videoyu geri sardım. Evet, videoda sadece Uraz'ın olduğu kısımları izliyordum...

Video ilerledi, Uraz kayboldu, yine geri sardım. Aynı döngü dakikalarca ilerledi. Sadece arkada gitar çaldığını görmek bile beni mutlu ediyordu. Videodaki Uraz da gitarı dışında hiçbir şeyle ilgilenmiyordu zaten. Gülümseyerek birkaç kez daha geri sardım. Bu döngü Uraz odaya gelene kadar devam etti.

"Burada gerçeği duruyor," dedi yalandan bir isyanla. "Sen yine de gidip videodakiyle yetiniyorsun ya. Diyecek bir şeyim yok."

"Ben ikisiyle de yetinirim," Telefonu yatağın üstüne bıraktım. "Telefon şurada durur. Sen yanımdayken bir sana bir de videodaki Uraz'a bakarım, ikisinin de tadını çıkarırım." Hem videodaki Uraz çok karizmatikti. Çok çok karizmatikti. Uraz gitarını eline aldığında çok seksi görünüyordu. Ben de buna dayanamıyordum.

"Ben gerçeğiyle ilgilenmeni tercih ederim," Yatağa ulaştığında hemen yanıma bıraktı bedenini. O otururken ben hâlâ yüz üstü yatmış, dirseklerinin üzerinde doğrulmuş bir pozisyondaydım. "Videodaki hâlim çıkıpta sana dokunamıyor sonuçta." demesinin ardından elinin sıcaklığını sıyrılan tişörtümün açıkta bıraktığı belimde hissettim.

"Uzaklaş," dedim hemen. "Uzaklaş, reglim."

Bugün sabah teknede uyandıktan sonra güzel bir kahvaltı etmiş, öğlene doğru Uraz'ın evine gelmiştik. Planımız farklıydı aslında ama sabah Yarel arayıp anneannelerinin bugün Urazla tanışmak istediğini söylemişti. Uraz benim de anneanneleri ile tanışmamı istediğinden beni de peşinden sürüklemişti. Yaklaşık bir saat önce de regl olduğumu fark etmiştim. O yüzden Uraz'ın bana birkaç gün yaklaşmaması gerekiyordu.

"Bak," dedi bilir gibi bir ifadeyle. "Dün reglin mi yaklaştı dediğimde bana kızmıştın."

Gözlerimi devirdim. "Benim triplerimin regl ile alakası yok. Sen günün her saati odun olduğun için mutlaka sana tavır yapacak bir şeyler buluyorum ben."

KAYIP ŞEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin