Chris Isaak- Wicked Game
Beyaz ufak bir havluyla saçlarımı kurularken aynaya yansıyan görüntümü izliyordum. Hâlime kahkahalarla gülmek geliyordu içimden. Kızarmıştım, hayatımda ilk defa kızarmıştım. Yanaklarım kıpkırmızıydı. Kendimi ilk kez bu hâlde görüyordum ve hâliyle afallamıştım. Normal gelmiyordu gözüme yanaklarımı esir alan bu ufak pembelikler. Kolay kolay utanan, sinen birisi olmamıştım çünkü hiçbir zaman.
Küçükken insan içine çıktığımda utandığımı hissederdim ancak bu utangaçlıkla onun hiçbir alakası yoktu. Uraz'dan ilk defa utanmıştım ve bunun farkına o banyodan çıktıktan sonra varmıştım.
Saçlarımdaki ıslaklığı alan havluyu bir kenara bırakarak ellerimin tersini alev alev yandığını hissettiğim yanaklarıma dokundurdum. Ellerim buz gibiydi, yanaklarım ise sıcacık. İkisi birbirini dengeliyordu. Parmaklarımı çok fazla yanaklarımda bekletmeden elimi indirmiştim. Islak saçlarım giydiğim sporcu sütyeninin ince askısından açıkta kalan omzuma dökülüyor, oradan da göğüslerime ve sırtıma iniyordu. Uçlarından damlayan sular sütyenin bir kısmını ıslatmıştı bile. Siyah renkte olduğundan ıslansa da içimi göstermiyordu.
Hareket ederken rahat olayım diye giydiğim siyah renkteki geniş şortun iplerini bağladım saniyeler içerisinde. Uraz banyodan çıkalı ne kadar olmuştu bilmiyordum ancak o gider gitmez küvetten çıkıp havluya sarıldığım ve koşa koşa odama dönüp spor kıyafetlerimi bularak üzerime geçirdiğim için henüz on dakikanın dolmadığından emindim. Hoş dolsa da ben istemediğim sürece Uraz'ın dediği gibi şeyler yaşanmazdı.
İstemiyor musun Rüya?
Kafamı iki yana sallayarak bu düşünceyi def etmeye çalıştım aklımdan. Urazla beraber daha önce hiç şahit olmadığım arsız yanımı keşfediyordum. İkili ilişkilerde bu kadar cesur olduğunu bilmiyordum, bunu da yeni yeni öğreniyordum. Daha önce hiçbir erkeğin kendime, bana bunları hissettirecek kadar yakınlaşmasına izin vermemiştim. Hayatımın belli bir döneminde erkeklerden hep kaçmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP ŞEHİR
Teen FictionBir gece kulübünde barmaidlik yapan Rüya ve aynı kulüpteki grubun gitaristliğini yapan çocukluk arkadaşı Uraz'ın geçmişe dayalı hikayesi. * "Sana uzak olmak da yakın olmak da zor," diye fısıldadı kulağıma doğru. Boynuma çarpan ılık nefesi göz kapakl...