31

15.7K 1.2K 1.8K
                                    

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen <3

Lana Del Rey - West Coast

mor ve ötesi - Cambaz

Yazar anlatımıyla.

Bazı şeyler üstünden kaç yıl geçerse geçsin zerre değişime uğramamaya mahkumdu.

Tıpkı Uraz'ın annesi Yeliz Hanım'ın bundan seneler evvel nasıl ise şimdi de aynı olması gibi.

Zaman çoğu zaman insanda sadece fiziksel değişime sebep olurdu. Yaklaşık iki hafta önce babasıyla aynı fotoğraf karesinde gördüğü kadının yüzündeki birkaç kırışık ve farklı bir renge boyalı saçları haricinde bir değişikliği yoktu. Ön yargılı davranmış gibi olmak istemiyordu ancak kadının kalbindeki o siyah noktadan arındığını da düşünmüyordu Rüya. Arınmış olsaydı onca sene içinde yaptığı hatanın farkına varır, Uraz'a çok daha önceden ulaşırdı.

Sert bir şekilde yutkunarak yan tarafında kalan mutfağa baktı göz ucuyla. Uraz fırından pizza tepsisini çıkarmakla meşguldü. Ona nasıl annen burada diyecekti ki?

Kapıyı kadının yüzüne kapatma fikri geldi aklına. Sonrasında kadının ısrarla kapıyı çalmayacağını, Uraz'ın da meraklanıp açmayacağını bilse yapardı da.

Dudaklarını zar zor aralayarak "Buyrun?" dedi sanki tanımamış imajı çizip.

Tanımamış olmayı dilerdi. O fotoğrafı görmeseydi tanıyacağını sanmıyordu.

Bordo rujla renklendirilmiş dudakların arasından "Rüya?" nidası döküldüğünde gözlerini sımsıkı yumup alnını kapıya yaslanmamak için kendini zor tutmuştu Rüya. Kaç yıl geçmişti üstünden bu kadın onu nasıl tanımış olabilirdi ki?

Önünde birleştirdiği ellerinin arasındaki ufak çantayı sıktı parmaklarıyla Yeliz. "Seni görmeyi beklemiyordum, güzel sürpriz ne oldu." Rüya ne sürpriz, ne sürpriz diye geçirdi içinden.

Sesleri duyan Uraz elindeki tepsiyi tezgâha bırakırken kaşlarını hafiften çatmıştı. Evine Rüya dışında gelebilecek tek kadın kardeşi Yarel'di. Duyduğu ses Yarel'e ait değildi ancak kulağına yabancı gelmemişti. Geçmişten gelen birine ait olduğunu ilk duyuşta anlayamasa da birazdan mutfaktan çıktığında gayet net bir şekilde anlayacaktı.

Kenarları olması gerekenden fazla kızaran pizzalara son bir bakış atarak seri adımlarla kapıya ilerledi.

"Ben de sizi görmeyi beklemiyordum," dedi Rüya tanımamış gibi numara yapmayı bir kenara bırakarak. Emindi ki karşısındaki kadın da fark etmişti Rüya'nın kendisini tanıdığını. "Karşılıklı duygular içerisindeyiz." Haddi miydi bilmiyordu ancak karşısındaki kadından hesap sormak istiyordu. Avazı çıkarcasına bağırarak Uraz'ın ne suçu vardı diye sormak istiyordu. Onun ne suçu vardı da yıllarca oğlunun acı çekmesine sebep oldun?

KAYIP ŞEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin