600 izlenme olup 100 beğeni adil mi güzel okurlarım??? Ki 1500 okuma olan bölümler de 120 oyda kalmış. Lütfen biraz destek :(
Yeni bölüm istek değil ihtiyaç dendi. E o zaman yeni bölüm geldiiiiii.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Emekli albayla konuşmamızın ardından Aysun'un da hediyesini alıp kafeye geçmiş ve Enes'in doğum gününü kutlamıştık.
"Bu hainler hediyeni vermiş ama bende eksik kalmayayım aslanım. İyiki doğdun."dedim ve Enes'in hediyesini verdim.
"Ne gerek vardı güzelim. Düşünmen yeter. Senin burda olman bize en büyük hediye."dedi Enes ve elimdeki kutuyu aldı.
Enes hediyesini açmış ve eline alıp uzun uzun bakmıştı.
"Dadaş adama dadaş çakısı ha?"dedi ve başını kaldırıp bana baktı.
"Yakışır Dadaş'ıma."dedim gülerek.
"Çok teşekkür ederim Hilal."dedi ve ayağa kalkıp bana sarıldı.
"Ulan doğum günüm ne zaman? Bende çakı istiyorum."dedi Samet.
Bu sırada biz Enes'le sarılmıştık ve Enes geçip tekrar yerine oturmuştu.
"Bir isteğiniz var mı?"dedi masamıza gelen Ceren.
"İşin yoksa bize katılsana."dedim.
"İşim yok ama rahatsızlık vermiyeyim."dedi.
"Otur hadi."dedim.
Enes hemen ayağa kalkmış ve yan masadan bir sandalyeyi yanına çekmişti.
Pastanede bizim haricimizde kimse yoktu, bu yüzden oturması sorun olmazdı.
"Teşekkür ederim."dedi ve Enes'in yanına oturdu Ceren.
"Burada hep çalışıyor musun?"dedim.
"Burası erkek kardeşim ve benim ortak dükkanımız, beraber işletiyoruz. Genelde sabahları o erken açıyor, öğleden sonra ben geliyorum. Gece de duruma göre bakıyoruz. Bazen arkadaşlarımız geliyor yardıma. Yuvarlanıp gidiyoruz bu şekilde."dedi Ceren gülümseyerek.
"Ne güzel. Sevgilin var mı?"dedim.
"Yok abla, senin?"dedi Ceren.
"Hıı maalesef var bir aday."dedi Mert burun kıvırarak.
"Kıskanmayın şu kızı artık."dedi Derya.
"Kıskanç olmak iyidir, değerli hissettirir."dedi Ceren gülümseyerek.
"İstersen bende seni kıskanırım."dedi Enes ve güldü.
"Hızlı mısın acaba biraz?"dedi Ceren.
"Alış kızım, bizde herkes hızlı. Asker adam yavaş olursa ölür."dedi Enes.
"Owww, o nasıl laftır yiğidim."dedi Samet.
"Rahat bırakın lan çocukları."dedim.
"Emredersiniz komutanım."dediler aynı anda.
"Yuh, askeriye mi burası?"dedi Derya.
"Pardon gülüm."dedi Ahmet.
"Başladı yine kıro."dedi Derya ve güldü.
Herkes kendi halinde sohbete dalmış ve ben albayın dediklerini düşünmeye başlamıştım.
"Ne düşünüyorsun güzelim?"dedi Mert bana dönerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
General Fiction• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)