Evet yeni bölüm geldi.
Bu arada okuyup geçiyorsunuz kırılıyorum. İnsan bi oy atar iki yorum yapar yahu. :((
Neyse yinede teşekkür ederim.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Kapı kolunun tiz sesiyle gözlerimi açtım.
Birisi kapının kolunu defalarca bastırmış ama içeriye girememişti. Ne seslenmiş nede kapı tıklatılmıştı.
Hemen yerimden doğruldum ve elim silahıma gitti. Emniyetini açıp kapıya yaklaştım ve kilidi çevirip kapıyı açtım.
Karşımda eli havada kalmış bir adet Akif abi görmeyi pek beklememiştim açıkçası.
"Beni vuracak mısın?"dedi.
"Kusura bakma abi, seslenmeyince bir an elim silaha gitti. Alışkanlık."dedim ve silahımı belime yerleştirdim.
"Girip uyandırayım dedim ama kapı kilitli olunca giremedim. Tıklamadan da sen açtın."dedi.
"Sorun değil."dedim ve elimle yüzümü sıvazladım.
"Beklediğimiz timlerden birisi iniş yapacak. Toplantı odasına mı geçelim direkt yoksa diğer timi bekleyecek miyiz?"dedi.
"Saat kaç?"
"Dört buçuğa geliyor."dedi.
"Ooo, o kadar oldu mu ya?"dedim.
"Beş saate yakındır uyuyorsun. Ne olur ne olmaz diyerek sırayla kapıda nöbet tuttuk."dedi.
"Sağolun abi. Çocuklar da dinlenseydi."dedim.
"Merak etme her birimiz vakit varken iki saat kestirdik."dedi.
"Eyvallah, e hadi gidelim o zaman."dedim ve odadan çıktım.
Timin dinlenme odasına geldiğimizde bütün tim sersem gibi koltuklarda oturuyordu.
"Naber gençler?"dedim.
"İyiyiz komutanım."dedi Mert.
"İyi olduğuna emin misin Çömez? Ölü balık gibi bakıyorsun."dedim gülerek.
"Sağolun komutanım ya."dedi.
"Evet ne yaptınız? Gelen tim hakkında bilgisi olan var mı?"dedim.
"Timin adı Barut komutanım. Bildiğim kadarıyla yedi kişiler. Bir yüzbaşı, beş üsteğmen ve bir teğmen. Buralarda ismi duyulan bir grupmuş sanırım. Özel harekat timi. Başarılarıyla baya ünlüler. Beş dakikaya kadar iniş yapacaklardı. Muhtemelen gelmişlerdir."dedi Atmaca.
"Misafiri karşılamak adettendir. Hadi bakalım Atalan timi. Kardeşlerimizi karşılamaya."dedim ve arkamı dönüp odadan çıktım.
Tim beni takip etmiş ve arkamdan odadan çıkmıştı.
Biraz ileride gelecek olan timi sorduğum er helikopterin inişe geçtiğini, uçuş pistinde olacaklarını söyledi. Hızlanarak timle birlikte piste ilerledik.
Tamda tahmin ettiğim gibi yedi tane izbandut gibi yüzü maskeli adam helikopterden iniyordu.
Bizim askeriyeden iki tane üsteğmen karşılamaya gelmişti. Önce onlarla selamlaştılar ardından da bize döndüler.
"Askeriyemize hoş geldiniz Barut timi. Sizi ağırlamaktan onur duyarız. Ben yüzbaşı Hilal Erdem. Atalan timinin komutanıyım."dedim.
"Hoşbulduk yüzbaşım. Bende yüzbaşı Egemen Yalçın. Barut timinin komutanıyım."dedi elini sıktığım komutan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiction générale• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)