28. Bölüm

15.5K 1.3K 364
                                    

Ben kendimi ne zaman kötü hissetsem yazmaya alıştım sanırım. Kötü bir bölüm olursa da affınıza sığınıyorum.

Keyifli okumalar.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Kısa sürede restorana gelmiş ve içeriye girip Enes'in oturduğu masaya yerleşmiştik.

"Naber Dadaş?"dedim.

"İyi Hilal sen?"dedi Enes.

"Eh işte."dedim ve telefonumu elime alıp kurcalamaya başladım.

Nedenini bilmediğim bir şekilde Esra'nın söylediği zoruma gitmişti.

Normalde alınan bir insan değildim. Ama hani bazen olurdu ya, insanın bütün duyguları bir anda karışır ve patlama noktasına gelirdi. Hiçbir şey yapamazdınız hani.

İçimde geçmeyen bir sıkıntı vardı yine. İçimdeki bu sıkıntı nedendir bilemedim, kırgınlıktı belkide bu sıkıntı dediğim.

Bir yandan da şey olmuştu sanırım. Kısa sürede bir araya geldiğim herkes bir sevgili bulmuş, herkes onunla ilgilenir olmuştu. Bende biraz kendimi geri çekip içime kapanmıştım. Bu his şey gibiydi, yalnızlık.

Kısa süre sonra Yiğit, Sude, Ahmet ve Derya gelmiş, Derya'ya sarılmış ve Sude'yle el sıkışmıştım.

Aysun'la Mert'te arkalarından gelmiş ve Aysun'la da sarılıp yemeğe geçmiştik.

"Ben size bir şey söylemek istiyorum."dedi Mert.

Kaşığı elimden bıraktım ve arkama yaslanıp dinlemeye başladım.

"Biz buraya gelmeden önce Aysun'un doktoruyla konuştuk."dedi.

"Bir sıkıntı yok değil mi?"dedim.

"Yok Hilal. Aysun yarın ameliyat olacak. Beynindeki kitleyi alacaklar. Zaten dün söylemişti doktoru. Bu gün de kan değerleri iyi çıkınca yarın öğlen ameliyat olsun dedi işte."dedi.

"Ne güzel oğlum işte. Yarın izin alır gideriz beraber. Yanlız bırakmayız."dedim.

"Sağol Hilal abla."dedi Aysun.

Evet Aysun benden iki yaş küçüktü. Abla demesi bana şirin gelmişti ve sorun etmemiştim hiç.

"Ben başka bir şey diyeceğim."dedi Mert.

"Oğlum çatlatma da söyle."dedi Ahmet.

"Ben Aysun'a evlenme teklif ettim. Oda kabul etti."dedi gülümseyerek ve tuttuğu elini havaya kaldırdı.

Aysun'un parmağında tektaş vardı.

"Yaaa çok mutlu oldum."dedim.

"Tebrikler kardeşim."dedi Yiğit.

"Biraz erken olmuş sanki."dedi Sude içinden mırıldanarak.

Yiğit'le aynı anda göz göze geldik. Sude ikimizin ortasında olduğu için ikimizde duymuştuk.

Kısa süreli bir şok geçirsekte belli etmedik ve keyfimiz kaçmasın diye gülümsedik.

Sırayla herkes Aysun ve Mert'i tebrik etmiş, Yiğit ve Sude haricinde hepimiz güzel bir muhabbet etmiştik.

Bir yandan hiçbir şey olmamış gibi yapıyor, ama diğer yandan daha ilk günden böyle yapan bir insandan açıkça korkuyordum.

Sonuçta Yiğit'e bu kız olmaz deme hakkına sahip değildim. Ve her şeyden önemlisi Yiğit bu kızdan gerçekten hoşlanmış, hatta onun için hazırlanıp süslenmişti.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin