57. Bölüm

13.3K 1.2K 358
                                    

Evvveettttt. Yeni bölüm geldiiiiii.

Yine dayanamadım ısrarlar üzerine bölüm attım. Lütfen oy verin artık. 🥺🥺

Keyifli okumalarrr.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Abimin bana sarılıp uzun uzun öpüp koklamasının ardından hep birlikte soluğu bahçedeki çardakta almıştık.

Her ne kadar ne tepki vereceğimi bilemesem de abim bir elini omzuma sarmış, diğer elini de elimin üzerine  koymuş olunca ona bir şey diyemiyordum.

"Annemlerle sarıldınız mı? Eminim babam seni bırakmamıştır."dedi abim.

"Konuşmadık, görüşmedim."dedim.

"Onların bir suçu yok, biz seni çok aradık abicim."dedi.

"Hazır değilim, aslında sana bile hazır değilim."dedim.

Omuzumdaki kolu bir anda gerilmiş ve yanımdaki bedeni ister istemez kasılmıştı.

"Seni anlıyorum, ama bana bunu yapamazsın. Ben seni çok aradım."dedi.

"Üzgünüm, ben DNA testi istiyorum."dedim.

"Hilal, sen benim kardeşimsin, ben bunu biliyorum."dedi.

"Yirmi dokuz sene boyunca neredeydiniz o zaman. Benim etrafımda kimse yoktu. Yirmi beş sene bir tane kardeşim vardı benim, onu da şehit verdim ben. Siz nerdeydiniz? Madem abimdin beni bulsaydın, şimdi nasıl bulduysan o zaman da bulsaydın. Selim'in ölümünde omzunda ağlasaydım. Ben bu günlere ne zorluklarla geldim senin haberin var mı? Bir anda karşıma geçip bana ben geldim diyemezsiniz. Elinizde bu kadar çok imkan varken beni bulamamanızı sorgularım. Anlatabiliyor muyum? Senin baban tuğgeneral be, dahasına gerek var mı?"dedim.

"Benim değil, bizim babamız."dedi.

"Kusura bakmayın bayım, ben otuz sene görmediğim adama kalkıp hiçbir şey olmamış gibi baba diyemem. Bana ters."dedim.

O kadar çok dolmuştum ki artık. Kime karşı ne tepki verip nasıl yapacağımı bilmemek beni çileden çıkartmıştı.

İşin kötü yanı herkes suçluydu. Bu hikayenin içinde hiç masum yoktu ve bu benim zoruma gidiyordu.

Bu kadar büyük rütbelere sahip olup beni nasıl bulamazlardı?

Batuhan bile onların kim olduğunu bulabilmişken onlar beni nasıl bulamazdı?

İster istemez bir yanım onları affetmek istese bile diğer yanım asla olanları yediremiyordu.

"Hilal sakin ol güzelim."dedi Alp.

"Sen kimsin pardon?"dedi ona dönen Alparslan.

"Binbaşı Alp Türker, Hilal'in en yakınıyım. Her anlamda."dedi Alp tek kaşını kaldırıp.

Bunun üzerine abim beni bir anda bırakmış ve ayağa kalkmıştı.

"Ben varken sen kimsin ulan? En yakınıymış."dedi.

"Ben yıllardır o kızın her derdinde yanında olan adamım."dedi Alp omzunu yasladığı direkten kendini çekerek.

"Bana bak, sinirimi senden alırım beni delirtme ulan."dedi Alparslan ve Alp'e doğru bir adım attı.

Hemen yerimden kalktım ve Alparslan abimin yanına gidip kolundan tuttum.

Arkasındakinin ben olduğumu görünce gerilemiş ve bana dönmüştü.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin