Yazarınız geldiiiii.
Bölümleri haftada iki bölüme mi düşürsem yoksa yine günlük mu atsam bilemedim? Siz ne dersiniz??
O zaman başlıyoruzzzz...
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Albaydan gerekli izni almış ve timle birlikte askeriyeden çıkmıştık.
"Var ya, hakkınız ödenmez komutanım."dedi Samet.
Evet biz yine iki araba gidiyorduk. Aslında benim arabam geçen hafta gelmişti. Ama tim alıştığımız için böyle gitmeyi uygun bulmuştu.
Sonuç olarak ben yine Samet'in bazukasına binmiş ve yaklaşık yirmi dakikada askeriyeden şehire inip ara sokaklarda gezinmeye, gezecek bir yerler aramaya başlamıştık.
"Samet arabayı durdur."dedim.
"Ne oldu komutanım?"dedi Samet aniden durarak.
"Tabancalarınız yanınızda mı?"dedim.
"Evet."dedi Samet, Esra, Mert ve Ahmet aynı anda.
"Ses çıkarmadan gelin arkamdan."dedim ve biraz gerimizde kalan harabe eve hızlıca yürümeye başladım.
"Çocuk sana benimle geleceksiz dedim."dedi çocuklara bıçak çektiğini az önce arabada gördüğüm adam.
"Bağırıp insan toparım buraya, git. Bizi rahat bırak."dedi iki arkadaşını arkasına saklayan çocuk.
"Sizi esker yapacağım. Çok büyük adam olacaksız."dedi bıçaklı it.
Tek kelime daha etmesine müsaade etmeden arkasından kafasına silahı dayadım.
"Seni asker edelim mi koçum?"dedim.
Aniden arkasına dönüp bıçağı bana doğru sallamış, ve ardından sağ koluma bir çizik atmıştı.
Elini ters çevirip bıçağı yere düşürdüm ve terörist olan şerefsize kafa attım.
Ahmet hemen arkamdan gelip adamı tutmuş, Mert hemen yanıma gelip koluma nerden bulduğunu bilmediğim kumaş parçasını bastırmıştı. Aradan bir dakika geçmedi ki Yiğit'ler göründü.
"Ne oldu lan burda?"dedi Akif abi.
"Bu adam çocukları dağa kaldırmaya çalışıyordu abi. Komutanım etkisiz hale getirirken koluna bıçak geldi."dedi Mert.
"Atmaca, polisi ara."dedi Yiğit.
"Hilal iyi misin?"dedi Akif abi.
"Abartmayın, sadece bir çizik."dedim.
"Dur ben bi bakayım."dedi Kara.
Mert elini çekip kumaşı kaldırmış, Kara da yaraya bakmıştı.
"Dikişlik bir şey yok. Arabada pansuman malzemesi olan var mı?"dedi Kara.
"Benim var."dedi Yiğit.
"Komutanım siz bekleyin, benim arabada da var."dedi Atmaca.
"Oğlum sen polisi ara. Ben alıp gelirim."dedi Yiğit ve arkasına döndü.
Samet eline telefonu almış ve polisi aramış, ardından kendini tanıtıp konum tespiti yapmalarını, adresi bilmediğini söyleyip kapatmıştı.
Aradan bir dakika geçmemişti ki iki el silah sesi duyuldu.
"Ahmet ve Esra burda kalın ,silahlar elinizde olsun. Tim koş."dedim ve arabaların olduğu yere koşmaya başladım.
Arabanın yanına geldiğimde birisi ölü diğeri kolundan yaralı iki terörist ve yaralının başında Yiğit vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiksi Umum• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)