43. Bölüm

14.9K 1.3K 240
                                    

Evvvvveeettttt yeni bölüm geldi canlarrrrrrr.

Lütfen oy vermeyi unutmayın.

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Benim sıraya giren timlerin karşısına geçmemin ardından Serhat koşarak yerine geçmiş ve hepsi karşımda hazırolda beklemeye başlamıştı.

Bana baktıkça sırıtan Mert'i gördüm ve sırıtmaya başladım. Ben sırıtınca o gülmeyi bırakmış ve korkarak yüzüme bakmaya başlamıştı.

"Unutturma Çömez, sana gelince akşama kadar odamın kapısını çalıp çalıp boş odaya girme cezası vereceğim."dedim gülerek.

"Yine ne halt ettin?"dedi Samet.

"Beyler rahata geçin ve beni rahatta dinleyin. Atmaca fırla bir tane araba kapanı al yanına. Hemen aslanım hızlı ol."dedim.

"Emredersiniz komutanım."dedi ve koşarak uzaklaştı.

"Size tekrar tekrar uyarı yapmayacağım, hiç biriniz çocuk değilsiniz. Hepiniz dikkatli olun. Burada iki ayrı tim olarak değil bir vatanın evlatları olarak bulunuyoruz. Emir almadan iş yapmaya kalkmasın kimse. Atalan timi, biz şifreli konuşmaya alışığız, az çok diğer timler de alışık olacak bu halimize ama Kağan timi için dikkatli olacaksınız. Anlayacakları şekilde plan yapmanızı istiyorum."dedim.

Bu sırada Samet gelmiş, elinde kapanla tekrar sıraya geçmişti.

"Herhangi bir sorun istemiyorum aslanlarım. Bana acınızı yaşatmayın. Hepiniz dikkatli olun."dedim.

"Emredersiniz komutanım."

"Beyler helikoptere."dedim ve hepsinin binmesinin ardından bende helikoptere bindim.

"Çömez, diğer timlerle irtibat kuruldu mu?"dedim.

"Komutanım her biriyle bağlantıya geçildi."dedi ve iki time de kulaklıklarını dağıttı.

"Cihazların bağlantılarını yaptım. Şu an aktif değiller. Aktif hale getirdiğiniz anda karşı taraf sesinizi alacak ve onlar da aktif hale getirince seslerini duyacağız."dedi Mert.

"Sesini kapatan kimseyi görmek istemiyorum. En ufak şüpheniz olduğunda haber vereceksiniz. Yanlış giden bir şey hissederseniz haber vereceksiniz."dedim.

"Emredersiniz komutanım."dediler aynı anda.

Kulaklığı kulağıma taktım be gözlerimi kapatıp başımı arkaya yasladım.

İnce ince her detayı kafamın içinde gözden geçirdim. Hesaba uymayan içimi kemiren bir şey vardı.

Bir sorun vardı içimi huzursuz eden. Ama neydi bu sorun anlayamadım. Düşündüm ama bir cevap bulamadım.

Kafamı kaldırıp gözlerimi açtığımda Serhat'ın bana karışık bir şekilde baktığını gördüm. Bakışlarında anlam vermediğim bir şey vardı.

"Sorun ne Kara?"dedim.

"İçimde kötü bir his var."dedi Kara.

"Ne yalan söyleyeyim benimde."dedi Akif abi.

"Benimde."dedi Mert.

"Hepimizin var sanırım."dedi Ahmet.

Benim hislerim mi onlara yansıdı, yada ters giden bir şeymi vardı anlayamadım.

"Halledeceğiz, rahatlayın biraz kızlar."dedim gülümseyerek.

"Komutanım, ağırlık çöküyor içime. Boğuluyor gibiyim, içim sıkıldı."dedi Kara.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin