Çok hastayım a dostlar.
Sırf yeni bölüm bekleyenler var diye kaldırdım başımı yastıktan bölüm yazdım.
Görün şu çektiklerimi, sırf sizin için.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Eğitimde üç hafta bitmişti.
Hafta sonları bile hiç kimse kaytarmak istememiş ve izin olmasına rağmen biz eğitim yapmıştık.
Yirmi gün boyunca bolca antrenman, bomba imha dersleri, su altında nefes kontrolü, roket kullanmayı güçlendirme, yaklaşık altı kişiyle yakın dövüş, atış talimi ve her biri için ayrı ağırlıkla kas çalışması yaptırmıştım.
Tam dört gündür sabah beşten sekize kadar koşu ve parkur yapıyor, kahvaltının ardından öğle yemeğine kadar bomba imha ediyor aynı zamanda Termit'in eline saçma sapan şeyler vererek bomba yapmasını istiyor, öğle yemeğinden sonra hiç durmadan iki saat ağırlık çalıştırıyor ve ardından atış talimi yaptırıyordum.
Hiç durmadan her gün aynı eğitimi yaptırmıştım ve ilk günün ardından onlarla birlikte her gün bütün eğitimlere bende katılmıştım.
Her ne kadar timi zorlasam da ağzını açıp tek kelime eden olmamış ve ne dediysem herkes yapmıştı.
Son dört gündür eve gittiğimizde nerdeyse yemek diyen olmuyor, herkes kendini ölü gibi yatağa atıyordu.
Evet biz bordoyduk ama insanlar unutuyordu ki bizde can taşıyorduk.
Her zorluğa göğüs gererdik ama her an emir çıkabilecek olduğunu bilir, bulduğumuz her fırsatta dinlenmeye çalışır ve yorgun olmamaya gayret gösterirdik.
Şu dört günlük eğitim hem fiziksel olarak hemde zihinsel olarak onları yormuştu.
Bu gün eğitimde tam üçüncü haftaydı. Önce gözleri bağlı bir odada birbirleriyle dövüşecek, ardından bahçede birden çok adamla gözleri bağlı kavga edeceklerdi.
"Bu günün görevine hazır mısınız?"diye sordum.
"Bu gün menüde ne var?"dedi Çömez.
"Gözler kapalı oynayacağız."dedim gülerek.
Sabah yine koşu ve parkur yapmış ve kahvaltının ardından spor salonuna gelmiştik.
"Şimdi beyler, asıl kuralı bir hatırlayalım. Neydi karanlıkta asıl kural."dedim.
"Kulaklara odaklanıp beyni odaklamak ve doğru şekilde kullanabilmek."komutanım dedi Kara.
"Güzel."dedim ve cebimden sekiz tane göz bandı çıkardım.
"Önce tek tek dövüşeceksiniz. Karşınızdaki size merhamet eder sanmayın çünkü gerçekten vuracaklar. Önce tek başınıza sonra ikili ve üçlü gruplar halinde dövüşeceksiniz. Karşınızdaki adamı hal ve hareketlerinden tanıyın. Ben size karşınızda kimin olduğunu ve size kimin saldırdığını söylemeyeceğim. Karanlıkta sessiz olalım derken kendi askerimi öldürmeniz istemem öyle değil mi?"dedim.
"Akif abi. Senden başlıyoruz."dedim ve yanıma gelmesini bekledim.
Akif abi yanıma gelmiş ve elimdeki göz bandını gözlerine takmıştı.
Akif abinin tam anlamıyla hazır olmasının ardından sessizce Çakı'ya saldırması için işaret verdim.
Çakı yavaşça saldırmak için arkasına yaklaşmış ve Akif abi bunu fark edip arkasına dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Ficção Geral• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)