36. Bölüm

15.4K 1.3K 209
                                    

Sabırsızlar için geldi yeni bölüm. 🤣🤣

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Öyle böyle derken herkes toplanmış, Yiğit'lerin evindeki masayı da getirip büyük bir sofra kurmuştuk.

"Ee anlatın bakalım yeni tim."dedim.

"Ne anlatalım komutanım?"dedi Barın.

"Kimsiniz, necisiniz, buraya kim tayin etti, anlatacak şey çok."dedim gülerek.

"Valla bundan bir sene önce falan toplandık komutanım."dedi Erdem.

"Sizi de tuğgeneral mi topladı?"dedi Akif abi.

"Aynen öyle."dedi Umut.

"Sizdeki yetenekler neler?"dedim.

"Valla ben timin doktoruyum komutanım."dedi Barın.

"Bende bombacı oluyorum galiba."dedi Onur ve güldü.

"Füze ve roketatar işleri de benim komutanım."dedi Erdem ve gülümsedi.

"Bende keskin nişancıyım, maşallahım vardır."dedi Yunus arkasına yaslanıp.

"Bi ara hatırlat da boyunun ölçüsünü vereyim eline."dedi Ahmet gülerek.

"Kapışırız."dedi Yunus.

Valla bende koordinatlarla ilgileniyorum. Bunları sağ salim getirmek işte görevim. Parçalarını kurtarıyoruz ne yapalım."dedi Yılmaz.

"Seni o kadar iyi anlıyorum ki."dedi Enes.

"Sanırım sizin timde de bu görev senin."dedi Yılmaz.

"Öyle valla."dedi Dadaş.

"Hayır ben olmasam sanki yapabileceksin."dedi Umut.

"Kesin bu da telsizden sorumlu."dedi Mert gülerek.

"Al işte birdi iki oldu bunlar."dedim.

"Yalan mı Hilal?"dedi Mert.

"Aynen aynen en çok sensin kanka."dedi Ahmet.

"Ulan gelir gelmez timi birbirine düşürdünüz be. Bidaha yanlarına sokmayacaklar bizi."dedi Arıkan.

"Sen peki?"dedim Arıkan'a.

"Ne ben? Ben bunların hepsinden sorumluyum işte."dedi.

"Tamam." dedim ve önüme döndüm.

"Nerelerden mezunsunuz?"dedi Serhat.

"Aslında gelen olarak hepimiz aynı yerden mezun sayılırız."dedi Barın.

"Hilal de oranın mezunu. Hatta mezun olduğu sene seyirci olarak hepimiz oradaydık."dedi Erdem.

"Foça'dan mı?"dedim.

"Aynen öyle. Biliyorsundur önceki senelerin mezunlarından dereceli olanlar seyirci olarak çağrılır. Bide birinci teşrif eder tabi."dedi.

"Evet beni de davet etmişlerdi. Hatta benden sonraki senenin birincisine plaket vermiştim."dedim.

"Arıkan'ı da mı hatırlamıyorsun?"dedi Barın.

"Hatırlamam mi gerekiyordu?"dedim.

"Senden bir önceki sene dereceyle mezun olan asker. Hatta sana birinci olarak plaketi o takdim etmişti. Harbiden hatırlamıyor musun?"dedi.

"Bilmem ki, aklıma gelmedi hiç. Kusura bakmayın." dedim.

Evet Arıkan'ı hatırlamıştım. Hatta en baştan beri gözüme tanıdık gelmişti. Ama bana plaket verdiği sene insan yerine koymaz gibi suratıma hiç bakmamıştı, bunu da hatırlamıştım.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin