Yeni bölüm geldi.
Bölüm düzenlendi
♟️♟️♟️
Bu gün tam altıncı gündü.
Albayın telefonu üzerine apar topar askeriyeye helikopterle sevk edilmiş ve hızlıca bilgi alıp dağa çıkmıştık.
Bu altı günlük sürecin başında bir öğretmen köy okulundan terör örgütü tarafından kaçırılmış ve sürekli yer değiştirdikleri için bir türlü yeri tesbit edilememişti.
Bu süre zarfında ben deli gibi herkese sarıyor, daha fazla dikkatli oluyor ve kendimi daha çok strese sokuyordum. Tabi benimle birlikte Atalan ve Gece timini de.
Gece timi o gün Alp'in bana söylediği gibi göreve çıkmış, operasyonun ardından kaçan terör militanini yakalamak için harekete geçmişti.
Daha doğrusu Kaya Alp'in onların kaçmaması için acele ettiğini ve sonrasında öğretmenden ve itlerden ne bir ses nede bir iz bulduklarını söylemişti.
Bu altı günlük süreçte tam bu defa bulduk diyorduk ama yine izlerini kaybediyorduk.
Yarın nikahımız vardı ve ben bir haftadır hazırlık yapmaya yetişip yetişmeyeceğimi yada askeriyeye dönüp o nikahı kıyıp kıyamayacağımızı bilemediğim için kafayı yiyordum.
Keşke diyordum, keşke biraz daha erkene alsaydık yada en azından nikahı olan çocukları getirmeseydik.
Alp'le biz bizden geçmiştik ama ikimiz de Mert ve Ahmet için kara kara düşünür olmuştuk.
Tabi bizimle birlikte herkes aynı dertten muzdaripti.
Olan olmuştu, ve biz öğretmeni sağ salim bulup yarın o nikaha yetişecektik.
"Komutanım, şuraya bir bakın."diyen Ahmet'in telaşlı sesiyle ona döndüm.
"Bu kan izleri yeni değil mi? Daha kurulmamış bile."dedi Batuhan.
"Beyler, bu defa askeriyeye bildirmek yok, Gece timi ve Atalan timi telsizleri kapatıyoruz."dedim.
Tam üç defa, üç defa yerlerini bulup kaybetmiştik ve bu defa kimseye güvenmezdim.
Belli ki askeriyede ya hain vardı yada telsizler dinleniyordu.
Gece timi önce Alp'e bakmış ve Alp onay verince beni hep bir ağızdan onaylamışlardı.
Bunun üzerine iki timdeki telsizcilerde telsizlerini kapatmış ve plan yapmak için hazırda beklemeye başlamıştı.
"Atmaca, sinyal kesici yanında mı?"dedim.
"Yanımda komutanım."dedi Samet.
"Menzili ne kadar?"dedim.
"Dört kilometre komutanım."dedi Samet.
"Aktif hale getir. Beyler, bu defa kaçırmak yok, bu defa alacağız ve çıkacağız. Harita getirin."dedim.
"Buyrun komutanım."dedi Mert ve önüme haritayı serdi.
"Olası sığınaklar hangileri?"dedim Mert'e bakıp.
"Altı tane var komutanım. Ama kaçış ihtimali kolay olanları seçeceklerdir. Yani iki sığınaktan birindeler."dedi haritada işaretleyerek.
"Hilal, ikiye ayrılalım. Hareketlilik gözlemleyip ona göre destek ekibi olalım. Zaman kaybetmeyiz."dedi Alp.
"Haklısınız komutanım."dedim.
Bunu üzerine Gece timiyle ikiye ayrılmış ve karşılıklı olarak on dakikalık mesafedeki iki sığınak için gözetleme yapmaya başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Ficción General• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)