Evveeeettttt, yazarınız size kıyamadı ve merakta kalmayın diye ikinci bölümü erken yazdııı.
Okumadan önce tahminleri alalım.
Sizce Hilal'in gerçek ailesi mi?
Yoksa değil mi?Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın.🙏🙏
Sizleri seviyorummmmm.
Keyifli okumalarrrrrr.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
İlk başlarda oturmak kolay gelse de ilk yirmi dakikadan sonra vakit geçmek bilmemiş ve bahçenin her köşesini karış karış gezmiştik.
Öyle böyle derken bir saatlik süre dolmuş, acil olduğunu belirttiğimiz için doktorlar Derya'ya haber gönderip bizi içeriye çağırmıştı.
"Evet efendim. Öncelikle alınan bütün örnekleri karşılaştırdık."dedi karşımızdaki doktor.
"Evet."dedi abim titreyen ellerini birbirine sürterek.
"Söylememi mi istersiniz, zarfı mı vereyim?"dedi doktor.
"Kurban olayım doktor, uzatma da söyle."dedi abim.
"Yapılan testlere göre, iki örnek yüzde doksan dokuz nokta dokuz kardeş bulunmaktadır. Hayırlı olsun efendim."dedi doktor gülümseyerek.
"Allah bee. Dedim, ben dedim vallahi dedim."dedi abim ve beni kucaklayıp döndürmeye başladı.
Ben kendimi tutamamış ve ona sarılıp istemsiz ağlamıştım.
Beni gören abim de sevinçten ağlamıştı.
"Sana dedim değil mi? Kardeşim sensin dedim."dedi abim yüzümü avuçlarının arasına alarak.
"Dedin."dedim ve gülümsedim.
"Hadi gidiyoruz."dedi abim.
"Nereye?"dedim telaşla.
"Anneme ve babama haber vereceğiz."dedi.
"Sen git, ben geleceğim."dedim.
"Olmaz Hilal beraber."dedi abim.
"Abi, git geleceğim."dedim.
"Ama."dedi abim.
"Alparslan, hazmetmesi için biraz zaman ver olur mu? Benim yanımda olacak, ben getireceğim söz. Yanında olacağım kardeşim, aklın kalmasın."dedi Alp.
"Peki."dedi abim ve başını önüne eğip labaratuardan çıktı.
Abimin arkasından Ahmet ve Derya'da çıkmış. Doktor masaya geçip bizi yok saymıştı.
"Güzelim."dedi Alp yüzümü avuçlarının içine alıp ve baş parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi.
"Alp, benim bir ailem var."dedim.
"Hadi gel güzelim, gidelim. Burda konuşmayalım."dedi Alp ve elini bana uzattı.
Ellerimle gözlerimi sildim ve Alp'in elini tutup beni götürmesine izin verdim.
Hastaneye Alp'in arabasıyla gelmiştik. Abim ne yaptı bilmesem de sorgulamadan Alp'in yan koltuğuna oturdum ve kemerini bağlayan Alp'i izledim.
"Gitmek istediğin bir yer var mı,?"dedi Alp.
"Yok."dedim.
"Çocuklar eve geçmiş. Lojmanda kalıyoruz. İki daire verdiler, beylere evi boşaltmalarını söyledim. Bize geçelim, rahat rahat konuşalım. İçer miyiz?"dedi Alp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Genel Kurgu• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)