Hazırsak yeni bölüm geldii.
Çok hastayım o yüzden bu gün belki bir bölüm gelebilir.😪😪
Keyifli okumalar.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Kara'yla birlikte Akif abilerin daireye girdik. Kapının önünde ayakkabımı çıkardım ve bizimkinin aynısı olan daireye göz attım. Tam anlamıyla her şey aynıydı.
"Direkt mutfağa geçelim, birer kahve içip yemek yaparız."dedi Kara.
"Oğlum üşeniyorum ben ya."dedim.
"Ne bu iki gündür sendeki üşengeçlik. Disiplinli insansın halbuki."dedi ve mutfağa yürüdü Kara.
"Bilmiyorum ki, hasta olacağım herhalde."dedim ve arkasından mutfağa yürüdüm.
"Aman diyeyim dikkat et, nazın da çekilmez senin şimdi."dedi.
"Beni bırakta ne pişireceğiz?"dedim.
"Buzlukta but var üç paket. Onları çıkarıp soslayalım, yanına da patetes soğan atıp fırına atarız. Yanına da sen pilav yap çünkü ben lapa yapıyorum."dedi somurtarak.
"O iş bende. Ama salata yapmam."dedim.
"Bunlar yeter herhalde, bide yoğurt katarız."dedi Serhat.
"Yeter ya."dedim.
Bir taraftan buzluktan tavukları çıkarmış, aynı zamanda da makinaya su koymuştu.
"Önce kahve."dedi ve raflardan iki kupa çıkardı.
"Tamam."dedim ve mutfaktaki sandalyeye kuruldum.
"Çikolata yemek ister misin?"dedi.
"Olur."
İkinci çekmeceden birkaç çikolata çıkarıp önüme bıraktı ve kupalara kahve koymak için tezgaha döndü.
"Şeker?"
"Hiç koyma, kahveyi de üç kaşık."dedim elindeki kahve kavanozuna bakıp.
"Gebereceksin."dedi.
"Korkma bu kadar be, sizi süründürmeden asla."dedim gülümseyerek.
Ardından kaynayan suyu fincanlara koydu ve makinaya tekrar su koyarak yerine yerleştirdi.
"Al bakalım kahveni, afiyet olsun."dedi.
"Sağol."dedim ve kahveyi karıştırıp bir yudum aldım.
"Bana anlatmak istediğin bir şey var mı?"diye sordu karşıma oturarak.
"Ne gibi?"dedim.
"Ne bileyim, içini kurcalayan bir şey. Yada seni yoran. Timde sıkıntı gördüğün bir şeymi var?"dedi.
"Tim güzel. Bu gün de anladığımız üzere baya da yetenekli. Sadece birkaç dikkat sorunu var o kadar. Onlar da halledilir."dedim.
"En iyi olmak istemeni anlıyorum, lafım yok çünkü bende istiyorum. Ama bu kadar sıkıntı yapmanın nedeni ne?"dedi.
"Ben Selim'in intikamını alamadım. Üç sene geçti. Rüyalarıma bu yüzden geliyor kardeşim. Kanı yerde kaldı."dedim gözlerimi masaya dikip.
"Bulunur, buluruz."dedi.
"İki ay önce o şerefsizin burada olduğunu öğrendim. Bu dağlarda. Ona çok yakınım ama kendine kurduğu it sürüsü çok tehlikeli. Onu şimdi gidip bulmak istiyorum, hemen şimdi. Ama hazır değiliz. Tek başıma da yaparım, korkmuyorum. Ama onu öldürmeye çalışırken ölmek, benim ölümüm ama onun yaşaması olmaz. Bir pislik için onlarca pisliği öldürmekten vazgeçmemeliyim."dedim ve derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiksi Umum• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)