Evvet yazarınız üzgün ama yinede geldi yeni bölümmmm.
O kadar hastayım ki, anlatamam size. Bu gün yataktan kalkmadım dersem yeridir.
Keyifli okumalar.
Bölüm düzenlendi.
♟️♟️♟️
Kısa sürede herkes toplanmış ve tekrar yola çıkmıştık.
"Dalgın gibisin."dedi Alp.
"Yorgunum."dedim.
"Bayadır görüşmüyoruz, özledim seni."dedi.
"Nerdeyse iki haftada bir beraberiz Alp."dedim.
"Öyle değil, senle konuşmayı özledim Hilal. Şöyle uzun uzun vakit geçirmeyi özledim. Ne zamandır beraber bir şeyler yapmıyoruz."dedi.
"Hepimiz dağ başındayız, normal."dedim.
"Ben diyorum ki. Topal itini teslim ettikten sonra Ankara'ya dönmek yerine bir iki gün buralarda kalsam. Gezer miyiz, bana buraları dolaştırır mısın?"dedi.
"Ayıp ettin, sen iste yeter ki."dedim gülümseyerek.
"Hilal, şu Batu'nun anlattığı mevzuyu konuşmamız lazım."dedi.
"Harbiden ya, kim bu albayın kardeşi?"dedim.
"Hilal, yeri değil."dedi.
"Gizli mi konu?"dedim.
"Gizli değil, ama göbeğinde sen varsın."dedi.
"Nasıl yani?"dedim.
"Boşver şimdi bunu. Tepenin arkası sığınakları, plan yapmalıyız."dedi Alp.
"Komutan sensin, birde ben mi plan yapacağım?"dedim.
"Dağlar senin be güzelim, sen benden iyisin bu konuda."dedi Alp gülerek.
"Beyler, geldik. Geldik gelmesine de bu iti canlı almak zorunda mıyız?"dedim.
"Alsak fena olmaz."dedi Batuhan.
"Peki burada olduğundan emin miyiz?"dedim.
"İstihbarat o yönde komutanım."dedi Abdullah abi.
"Gözcülük yapıyoruz, tahmini adam sayısına göre bakacağız. Olmadı sessiz gireriz."dedim.
"Beyler komutanınızı duydunuz. Sessiz oluyoruz. Her biriniz yuvalanın."dedi Alp.
"Emredersiniz."dediler ve her birisi sesiz ve dikkat çekmeyecek bir şekilde yuvalandı.
Kısa sürede mağarada hareketlilik olmuş ve üç tane çocuk mağaradan çıkartılmıştı.
İşin sinir bozucu yani çocukların üçünün de canlı bomba olmasıydı.
"Ne yapacağız?"dedim.
"Ben yanlış görmedim öyle değil mi?"dedi Batuhan.
"Doğru gördün, çünkü hepimiz yanlış görmüş olamayız."dedi Ahmet.
"Komutanım ne yapacağız?"dedi Mert.
"Alp, ne düşünüyorsun?"dedim.
"Ateş açmak riskli, açmazsak daha riskli. Bilmiyorum Hilal."dedi Alp.
"Beyler kaçırma imkanımız yok, o it buradayken bombaların patlamasına müsade etmeyecektir. Alp, Abdullah abi, Batu, Enes ve Yiğit. Hep birlikte sessiz olacağız. Yiğit çakıların yanında mı?"dedim.
"Her zaman komutanım."dedi.
"Az önce ismini saydıklarım, her biriniz Yiğit'ten birer tane çakı alıyorsunuz. Önce gözcüler indirilecek. Abdullah abi, Enes ve Yiğit, gözcüler sizde. Riske atmayın, direkt öldürün. Alp biz iki taraftan gireceğiz. Batu, sende en tepedeki iki iti etkisiz hale getir. Herkes tetikte olsun, biz emir verene kadar kimse sıkmayacak. Tetikte bekleyin, en ufak bir şey hissederseniz önce bize haber verin. Özellikle keskin nişancılar, dikkatli olun aslanlarım."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)
Fiction générale• KİTAP YENİDEN YAZILDI • (Bu kitap yazılmaya 07.05.2023 tarihinde başlanmıştır.) (Bu kitap 31.07.2023 tarihinde bitmiştir.)