33. Bölüm

15.9K 1.3K 207
                                    

Yeni bölüm geldiiiii.

Lütfen oy vermeyi unutmayın🙏🙏

Bölüm düzenlendi.

♟️♟️♟️

Aysun'un eve çıkmasının üzerinden üç gün geçmiş, ve bu sürede evim neredeyse hiç boş kalmamıştı.

Mert iki hafta daha rapor almış ve Aysun'un başında nöbetçi olarak kalmıştı. En azından hastane kontrolüne kadar yanlız kalmaması gerektiğini düşünmüştük.

Mert hariç bu gün hepimiz hazırlanmış ve aniden gelen bir istihbarat üzerine helikoptere binip soluğu dağda almıştık.

Dün sabaha karşı bir ihbar üzerine yakın bir köy okulundan bir öğretmen ve yedi öğrenci kaçırıldığı öğrenilmişti.

Kısa sürede izleri tesbit edilmiş ve oldukları mağaraya baskın düzenlemek için sabah erken saatlerde hazırlanıp çıkmıştık.

Baskını yapacağımız mağaraya yaklaşık elli kilometre kadar geride helikopterden inmiş ve hızlı bir şekilde organize olarak mağaranın olduğu bölgeye gelmiştik.

Mağaranın etrafında olan nöbetçiler burada olduklarını kanıtlar nitelikteydi.

"Komutanım ne yapacağız?"dedi Keskin.

"Kaç kişi saydınız gözcü olarak?"dedim ve kulaklıklardan gelecek cevabı bekledim.

Tim olarak birbirimize yakın bir şekilde dağılmış ve her birimiz yuvalanmıştık. Keskin bize göre biraz daha yukarıda kalmış ve kendine uygun olan iki kaya arasına girip gizlenmişti.

"Altı gözcü var komutanım."dedi Keskin.

"Bende altı saydım komutanım."dedi Çakı.

"Çakı, oyuncakların yanında mı?"dedim.

"Her zaman."dedi gülerek.

"Beyler, aranızda kelle kesmeyi seven var mı?"dedim.

"Prensip olarak kullanmıyorum."dedi Samet.

"Pek hoşlanmam ama halledilir."dedi Kara.

"Tahmini kaç kişi çıkar?"dedim.

"Maksimum yirmi diye tahmin ediyorum komutanım."dedi Keskin.

"Bence daha az."dedi Dadaş.

"Yiğit ve Kara, biz sessizce aşağı iniyoruz. Tıkırtı istemiyorum. Çakı, mağaranın üzerindeki iki gözcü senin. Kara sol taraftakiler de senin. Geri kalanlar yavaşça aşağıya doğru sızın. İçerdekileri dışarıya çekmek için bir el atış yapacağım. Bulduğunuzu indirin. Çok dikkatli olun aslanlarım. Gazamız mübarek olsun."dedim ve usulca yerimden kalktım.

"Çakı, bana bir emanet versen iyi olacak."dedim.

"Biraz daha yürüdüğünde kayanın üzerinde hazır yüzbaşım. Kara diğerlerini aldı bile."dedi Çakı gülerek.

Usulca ilerleyip önüme çıkan çakıyı kayanın üzerinden almış, mağaranın sağ tarafına geçmiş ve arkası dönük sigara içen iti görünce usulca yaklaşıp etkisiz hale getirmiştim. Kafamı kaldırıp baktığımda Kara'da ilk hedefini indirmiş aşağıdakine doğru ilerliyordu. Usulca aşağıya doğru indim ve ikinciyi görünce usulca yaklaşmış, ağzını kapatıp arkaya doğru çekmiştim.

"Çocuklar burda mı?"dedim fısıldayarak." Beni gören terörist şeytan görmüş gibi gözlerini büyütmüş ve tepki vermemişti.

"Sana diyorum ulan it. Kaçırılan çocuklar burda mı?"dedim.

ATALAN TİMİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin